Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Thuisklusser vergeet vaak veiligheidsproducten
Veilig klussen heeft geen prioriteit
Veiligheid heeft voor thuisklusser niet de hoogste prioriteit. Maar liefst 85 procent van de klussende Nederlanders vergeet met enige regelmaat of zelfs structureel om beschermingsproducten als een veiligheidsbril of mondkapje te gebruiken tijdens het klussen. Dat blijkt uit onderzoek door Qudata Markt- & Trendanalyses onder ruim 1.600 consumenten, in opdracht van Marktplaats Klussen.
Qudata-seminar over webshops in de woonsector
'Consument winkelt cross channel'
'De gemiddelde Amerikaan maakt bijna 2,5 uur per dag gebruik van de mobiele telefoon', aldus Derk-Jan Rouwenhorst van Qudata Markt- & Trendanalyse ter inleiding van het seminar over webshops in woonretail op maandag 27 augustus. Het cross channel winkelen zal de aankomende jaren het winkellandschap volledig veranderen, zo was de teneur van de presentatie.
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Keukenconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een keuken? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar de perfecte keuken? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van keukens, keukenapparatuur en wekbladen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van keukenconsumenten.
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een badkamer? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte badkamer? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van badkamerproducten wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Zonweringconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten. Ruim tweederde van de ondervraagde consumenten is de afgelopen tijd op zoek geweest naar een vakman of is dit binnenkort van plan. Vooral voor grote klussen schakelt de consument een vakman in. Bijna een op de drie consumenten gebruikt Marktplaats Klussen om die vakman te vinden.
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Keukenconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een keuken? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar de perfecte keuken? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van keukens, keukenapparatuur en wekbladen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van keukenconsumenten.
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek
Aankoopgedrag zonweringconsumenten
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten.
Onderzoek Qudata & Marktplaats:
Consument wil kundige en betrouwbare vakman
Vakmanschap, betrouwbaarheid en het leveren van kwaliteit blijken belangrijke criteria bij het inhuren van een vakman voor klussen aan huis. Daarnaast let de helft van de klusconsumenten, zeker in deze tijd, op de prijs. Dat blijkt uit een onderzoek dat Qudata in opdracht van Marktplaats Klussen heeft gehouden onder ruim 1.600 consumenten.
Vorige |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
Volgende