Weet de consument wel wat hij wil?
Verstandig en behoudend
Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
Fioranese tegels bij Spadon
Spadon Agenturen heeft het Italiaanse merk Fioranese toegevoegd a...
Sani4all ook in Barendrecht
Sani4all blijft groeien: deze badkamerformule opende in februari ...
“Blijf vooral kijken naar je sterke punten”
We ontmoeten elkaar op de bouwplaats in het Gelderse Duiven, waar...
Bouw distributiecentrum Tegelgroep Nederland
Voor Tegelgroep Nederland wordt op industrieterrein Pannenhuis II...
De ‘gekte’ is grotendeels voorbij
Consumentenvertrouwen “Het consumentenvertrouwen toont al sinds m...
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam
Door het tropische klimaat, met veel regen en een hoge vochtighei...
Nieuw distributiecentrum Rensa in Doetinchem
“De komende jaren gaan miljoenen huishoudens van het gas af. Die ...
“Vitrona wil zonweringsbranche naar hoger niveau brengen”
2011. Vitrona zonwering wint de Zonvakker van het Jaar verkiezing...
Ecologisch bouwen nog altijd een niche-markt
Warmteaccumulerende kachels, natuurlijk isoleren met houtvezel, j...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?