Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Qudata seminar op maandag 4 maart in Zutphen:
Social Media Marketing
Qudata organiseert op maandag 4 maart een seminar over Social Media Marketing. Jeroen Bertrams, schrijver van de bestseller 'Social Media Expert in een Week', besteedt tijdens de bijeenkomst ruimschoots aandacht aan de basisbeginselen van Social Media Marketing. Kortom, hij stoomt u in een middag klaar voor doeltreffend gebruik van social media voor uw marketingactiviteiten.
Internet belangrijkste oriëntatiekanaal zonwering
Consumenten oriënteren zich meer via internet dan via de winkel op zonweringproducten. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
17 procent van de keukenconsumenten koopt online
Bijna een op de vijf consumenten koopt keukenproducten online. Dat blijkt uit onderzoek onder ruim 500 consumenten die het afgelopen jaar een keuken hebben gekocht of dat het aankomende jaar van plan ...
Klusgedrag zonweringconsumenten
Kansen voor klusbedrijf in buitenzonwering
Ruim 40 procent van de consumenten die het afgelopen jaar zonwering heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf zonwering te monteren. Maar de 'montage'-verschillen per type zonwering zijn groot. Het is doorgaans veel eenvoudiger een rolgordijn op te hangen dan een zonnescherm te plaatsen.
Klusgedrag & rol vakman
60 procent van de consumenten tuiniert zelf
Bijna 60 procent van de consumenten, die het afgelopen jaar tuinartikelen heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf de tuin aan te (willen) leggen. 15 procent huurt hiervoor een hoveniersbedrijf in. En wanneer men een vakman inhuurt dan let men vooral op vakmanschap en betrouwbaarheid.
Renovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Renovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Topdesigners laten hun licht schijnen over 2013:
"Huiselijk, praktisch en tijdloos"
De woontrend van 2013. Wordt het retro, klassiek, minimalistisch of richten we ons op de knusse huiselijkheid, oftewel 'cocooning'? Designers van meubelen en woonaccessoires hebben vaak zo hun eigen kijk op de consument en op nieuwe trends. Wij laten topdesigners Margriet Foolen en Marijn van der Poll hun licht schijnen over 2013.
Aankoopgedrag woonconsumenten 2012
Qudata heeft het afgelopen najaar onderzoek verricht onder ruim 4.000 consumenten naar het aankoopgedrag op het gebied van zonwering, keukens, badkamers, tuin-, verf- en behangartikelen. De resultaten zijn gebundeld in de volgende onderzoeken:<br>
Kwart Nederlanders koopt tuinproducten online
Ruim een kwart van de Nederlandse consumenten koopt tuinproducten online. Eén op de drie bezoekt hiervoor de website van een winkel. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 900 consumenten.
Vorige |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Volgende