Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Qudata Seminar op dinsdag 4 juni a.s.:
Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata en Qumedia organiseren op maandag 8 april een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata en Qumedia organiseren op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt m...
Onderzoek vervangingsmarkten
Qudata Markt- & Trendanalyses heeft de afgelopen maanden de vervangingsmarkten op het gebied van sanitair en keukenapparatuur onder de loep genomen. Ruim 1.000 consumenten zijn ondervraagd over de aan...
DHZ-sector ruikt online kansen
Woonretail heeft 'last' van lentekriebels
Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Het voorjaar is voor veel woonretailers het moment om consumenten in grote getale naar de winkels en bouwmarkten te lokken met bijvoorbeeld aansprekende tuinacties. Maar het kan heel goed zijn dat consumenten kiezen voor de nieuwe online aankoopkanalen....
Seminar maandag 4 juni:
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata organiseert op maandag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessel.
Klusgedrag zonweringconsumenten
Montage buitenzonwering voorbehouden aan specialist
Ruim 40 procent van de consumenten die het afgelopen jaar zonwering hebben gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf zonwering te monteren. Dat blijkt uit onderzoek van Qudata. Maar de 'montage'-verschillen per type zonwering zijn groot. Het is doorgaans veel eenvoudiger een rolgordijn op te hangen dan een zonnescherm te plaatsen.
Badkamerrenovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Samenwerken als antwoord op veranderende consument
Beter samenwerken leidt tot meer traffic in de winkel
Juist nu de traffic in de winkel zo terugloopt, wordt het nog belangrijker om samen te werken met andere ondernemers. Tijdens de Zonvakker van het Jaar noemde hoofdredacteur Peter Besselink al enkele voorbeelden hoe zonweringzaken succesvol samen kunnen werken. Hier volgen diverse extra tips en tricks.
Maandag 4 maart in Zutphen:
Seminar Social Media Marketing
Qudata organiseert op maandag 4 maart een seminar over Social Media Marketing. Jeroen Bertrams, schrijver van de bestseller 'Social Media Expert in een Week', besteedt tijdens de bijeenkomst ruimschoots aandacht aan de basisbeginselen van Social Media Marketing. Kortom, hij stoomt u in een middag klaar voor doeltreffend gebruik van social media voor uw marketingactiviteiten.
Qudata-programma voorjaar 2013
Seminars over woontrends, social media & woonmerken
Het aankomende voorjaar organiseert onderzoeksbureau Qudata diverse seminars. Hiervoor zijn uiteenlopende deskundige gastsprekers ingeschakeld, zoals Jeroen Bertrams (social media), Jan Kessels (retaildeskundige) en Henk Knol (hoofdredacteur vakbladen Qumedia).
Vorige |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
Volgende