Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Aankoopgedrag Keukenconsumenten 2013
Waar letten consumenten op bij aankoop van een Keuken? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? En moeten retailers klanten niet veel meer inspireren... zelfs verrassen? Qudata™ Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de vierde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van keukenconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten 2013
Waar letten consumenten op bij aankoop van een badkamer? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? En moeten retailers klanten niet veel meer inspireren... zelfs verrassen? Qudata™ Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de vierde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Aankoopgedrag Zonweringconsumenten 2013
Waar letten consumenten op bij aankoop van zonwering? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? En moeten retailers klanten niet veel meer inspireren... zelfs verrassen? Qudata™ Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de vierde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Aankoopgedrag Klusconsumenten 2013 - Schilderen & Behangen
Waar letten consumenten op bij aankoop van verf- en behangproducten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? En moeten retailers klanten niet veel meer inspireren... zelfs verrassen? Qudata™ Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten.
Lees verder ...
 
'Informatie uit de winkel, maar kopen op internet'
Showrooming trend in tuinmeubelwinkels
Bij de aanschaf van tuinmeubelen neemt de trend van 'showrooming' toe: naar een winkel gaan voor informatie terwijl je eigenlijk van plan bent via internet te kopen. Dat aankoopproces begint voor de meerderheid van de consumenten tegenwoordig bij de online vergelijkingssites, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Qudata Seminar op dinsdag 4 juni a.s.:
Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata en Qumedia organiseren op maandag 8 april een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Lees verder ...
 
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata en Qumedia organiseren op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt m...
Lees verder ...
 
Onderzoek vervangingsmarkten
Qudata Markt- & Trendanalyses heeft de afgelopen maanden de vervangingsmarkten op het gebied van sanitair en keukenapparatuur onder de loep genomen. Ruim 1.000 consumenten zijn ondervraagd over de aan...
Lees verder ...
 
DHZ-sector ruikt online kansen
Woonretail heeft 'last' van lentekriebels
Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Het voorjaar is voor veel woonretailers het moment om consumenten in grote getale naar de winkels en bouwmarkten te lokken met bijvoorbeeld aansprekende tuinacties. Maar het kan heel goed zijn dat consumenten kiezen voor de nieuwe online aankoopkanalen....
Lees verder ...
 
Seminar maandag 4 juni:
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata organiseert op maandag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessel.
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken