Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Drie miljoen klussen in tweede helft 2014
Afgelopen halfjaar zijn er in Nederland in totaal drie miljoen klussen uitbesteed. Dat zijn ruim 400.000 klussen meer dan is voorspeld in kwartaal 3. De winst is juist in het vierde kwartaal behaald, normaliter het minst sterke klusseizoen. De aanhoudende positieve trend duidt op een definitief herstel van de markt. Dit blijkt uit de Klusmonitor uitgevoerd door Market Response onder 1.000 Nederlanders in opdracht van Werkspot.nl.
Lees verder ...
 
Trends in raambekleding
Koper oranje is dit jaar dé trendkleur in raambekleding. Volgens Luxaflex Nederland kunnen we zelfs spreken van 'coppermania'. Welke trends kunnen we nog meer verwachten? Maartje Knipscheer van Luxaflex Nederland zet de belangrijkste op een rij.
Lees verder ...
 
Kooplust neemt toe
De kooplust in Nederland neemt toe. Dit blijkt uit de koopindicator, het maandelijkse onderzoek van brancheorganisatie CBW-MITEX naar de koopintentie onder 4.000 huishoudens. CBW-MITEX voorziet vanaf 15 september, mede door het vervroegd vrijkomen van het spaarloon, een koophausse.
Lees verder ...
 
Qudata-seminar op maandag 21 oktober:
Kijken in de winkel, kopen online
Showrooming, hét woord voor de woonsector voor 2013. Consumenten kijken in de winkel en kopen vervolgens online. In hoeverre heeft die ontwikkeling zich doorgezet in de woonsector en wat kan je er als retailer tegen of aan doen? En wat is de rol van de fabrikant?
Lees verder ...
 
De aankoopreis, deel 1:
Inspiratie & oriëntatie
Hoe krijgt u de klant in de winkel? En hoe zorgt u ervoor dat die klant terugkomt en ook andere consumenten vertelt hoe goed u bent? Dat kan alleen wanneer u het gehele traject van inspiratie tot en met after sales goed beheerst. In een serie artikelen doorlopen wij de aankoopreis in fases. Deel 1: inspiratie & oriëntatie.
Lees verder ...
 
Qudata organiseert drietal seminars
Bomvol programma voor dit najaar
Qudata organiseert dit najaar drie seminars over diverse actuele onderwerpen. Naast een uitgebalanceerd en goedgevuld middagprogramma ontvangen alle deelnemers eveneens een bijbehorend rapport.
Lees verder ...
 
Lauwe zomer wordt een heet najaar
Zelfs Ikea verkoopt online
Ikea verkoopt eindelijk online. Het heeft even geduurd, maar het Zweedse concern durft het in Nederland aan de producten ook op de website aan te bieden. Het past in de ontwikkeling waarbij diverse retailers steeds meer diensten aanbieden die 'oorspronkelijk' buiten de formule vielen.
Lees verder ...
 
Vindbaar door onderscheidend vermogen
Claim je positie online
Het mag als bekend worden verondersteld dat inmiddels ruim driekwart van de consumenten zich op internet oriënteert op een woonproduct. Minder bekend is wellicht hoe die zoektocht online verloopt en wat de impact is op het totale aankoopproces. Vijf jaar onderzoek door Qudata legt dit online speelveld volledig bloot.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken