Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Aanbod & variatie op internet groeit
Woonconsument maakt keuze online
Driekwart van de consumenten start de zoektocht naar een woonproduct online. Ruim 80 procent gaat voor vragen toch liever (ook) naar de winkel. Nog wel... het aanbod en de variatie op het gebied van wonen op internet groeit snel en biedt de consument de mogelijkheid snel (online) een keuze te maken.
Lees verder ...
 
Seminar op maandag 9 september in Zutphen
Cross Channel Woonretail
Wat zijn de gevolgen van de voortdurende digitale revolutie voor de woonbranche? Is hier sprake van een 'overname' door webshops van de woonmarkt? Wellicht moet u zich zorgen maken, maar beter nog... hoe gaat u de strijd aan? Deze en andere vragen komen deze middag ruimschoots aan bod.
Lees verder ...
 
Florerende speciaalzaken met het juiste DNA
Ambacht levensader speciaalzaak
Terug naar de roots, terug naar het ambacht. Meer en meer is dat het devies van succesvolle woonbedrijven in Nederland. En dat succes zit 'm niet alleen in een goede omzet, maar juist in het besef dat ambacht, maatwerk en deskundig advies de pijlers vormen voor het succes van de speciaalzaak op de langere termijn. 'Onze klanten willen wat bijzonders en wij zorgen ervoor dat ze dat krijgen!'
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Verschillen in montage per productgroep
Consument waagt zich aan terrasoverkapping
Uit verschillende onderzoeken van Qudata Markt- en Trendanalyses naar het klusgedrag van consumenten valt af te lezen wie de consument inschakelt voor het monteren van de zonwering, de badkamer en de keuken. Echter, als we kijken naar de verschillende productgroepen binnen deze drie branches zijn er interessante 'montage'-verschillen te zien.
Lees verder ...
 
Marketingmachines toongevende concerns haperen
Consument koopt bewust
De aankondiging van de ING bank dit voorjaar dat er plannen zijn om klantgegevens door te verkopen aan bedrijven zette consumenten-belangenorganisaties en politiek Den Haag op de achterste benen. Na de nodige ophef zette de bank het plan voorlopig in de ijskast. Daarmee was wel de discussie over gebruik van privégegevens van consumenten door bedrijven in gang gezet.
Lees verder ...
 
Discountformules & outlet stores in de woonsector
Lage prijs maar de service van een speciaalzaak
The wheel of retailing draait in de woonsector op volle toeren. Veel ondernemers klagen al jaren steen en been over de neergaande prijsspiraal in de sector, een ontwikkeling waar vooral de webshops en discounters de schuld van krijgen: 'Dozenschuivers met waardeloze service.' Kunnen de prijsvechters in de branche zich wel slechte kritieken veroorloven? En is de kritiek reëel?
Lees verder ...
 
Retail (her)positioneert formules
Klant kiest voor discount én goede service
Couponacties, prijsvergelijkingen met concurrenten in folders en het gratis weggeven van bijvoorbeeld keukenapparatuur moeten consumenten naar de winkels lokken. De prijsbewuste consument lijkt de groei van discounters en outlet stores te stimuleren... anderzijds profileren speciaalzaken zich nóg meer als verkooppunten waar men terecht kan voor deskundig advies, service en een uitgekiend assortiment.<br>
Lees verder ...
 
Consument laat zich adviseren door vakman
Klusbedrijf beïnvloedt aankoop woonproducten
Ingewikkelde klussen als het plaatsen van een dakkapel worden meestal al uitbesteed. Uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses blijkt dat de consument ook bij het renoveren van een badkamer steeds vaker het klusbedrijf inschakelt. Verandert de rol van het klusbedrijf ten opzichte van de speciaalzaak?
Lees verder ...
 
Vorige | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken