Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Keukenconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een keuken? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar de perfecte keuken? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van keukens, keukenapparatuur en wekbladen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van keukenconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek
Aankoopgedrag zonweringconsumenten
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoeken:
Aankoop- en klusgedrag woonconsumenten
Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar onderzoeken uit naar het sterk veranderende aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van wonen. De resultaten van de onderzo...
Lees verder ...
 
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Keukenconsumenten
Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal een onderzoek uit onder consumenten waarbij het aankoopproces van keukens centraal staat. De resultaten van het onderzoek worden gebun...
Lees verder ...
 
53.000 nieuwe woningen in 2012
Er zullen dit jaar 53.000 nieuwe woningen worden opgeleverd. Dat is bijna 5.000 minder dan in 2011. Volgend jaar zal een dieptepunt worden bereikt met 51.000 nieuwe woningen. Vanaf 2014 neemt de bouwproductie weer wat toe. Dit blijkt uit de jongste prognoses van BouwKennis, de uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.
Lees verder ...
 
53.000 nieuwe woningen in 2012
Er zullen dit jaar 53.000 nieuwe woningen worden opgeleverd. Dat is bijna 5.000 minder dan in 2011. Volgend jaar zal een dieptepunt worden bereikt met 51.000 nieuwe woningen. Vanaf 2014 neemt de bouwproductie weer wat toe. Dit blijkt uit de jongste prognoses van BouwKennis, de uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.
Lees verder ...
 
Qudata seminar op maandag 27 augustus:
Webshops in Woonretail
Op maandag 27 augustus organiseert Qudata Markt- & Trendanalyses een seminar over 'Webshops in Woonretail'. Tijdens die middag wordt er een overzicht gegeven van de recente ontwikkelingen op het gebied van webshops in de woonsector.<br>
Lees verder ...
 
Baderie, Praxis en Gamma voeren de lijst aan
Welke badkamerformules kent de consument?
Het snel veranderende aankoopgedrag van consumenten is de afgelopen jaren door Qudata Markt- & Trendanalyses uitgebreid onderzocht. Uit het onderzoek 'Naamsbekendheid Badkamermerken' onder 670 consumenten blijkt dat deze zich zeer uitgebreid oriënteren op een nieuwe badkamer. De grote vraag is vervolgens: welke badkamerformules kent de consument?
Lees verder ...
 
Qudata-onderzoek vloer- en wandtegels
Een derde van de consumenten koopt in tegelspeciaalzaak
Bijna 80 procent van de consumenten die op zoek is naar vloer- en wandtegels bezoekt hiervoor een winkel. In ruim 60 procent van de gevallen kijkt men (ook) op internet. Uiteindelijk koopt een op de drie consumenten tegels in een tegelspeciaalzaak. Dat blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van tegelconsumenten.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken