Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Renovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Lees verder ...
 
Topdesigners laten hun licht schijnen over 2013:
"Huiselijk, praktisch en tijdloos"
De woontrend van 2013. Wordt het retro, klassiek, minimalistisch of richten we ons op de knusse huiselijkheid, oftewel 'cocooning'? Designers van meubelen en woonaccessoires hebben vaak zo hun eigen kijk op de consument en op nieuwe trends. Wij laten topdesigners Margriet Foolen en Marijn van der Poll hun licht schijnen over 2013.
Lees verder ...
 
Aankoopgedrag woonconsumenten 2012
Qudata heeft het afgelopen najaar onderzoek verricht onder ruim 4.000 consumenten naar het aankoopgedrag op het gebied van zonwering, keukens, badkamers, tuin-, verf- en behangartikelen. De resultaten zijn gebundeld in de volgende onderzoeken:<br>
Lees verder ...
 
Kwart Nederlanders koopt tuinproducten online
Ruim een kwart van de Nederlandse consumenten koopt tuinproducten online. Eén op de drie bezoekt hiervoor de website van een winkel. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 900 consumenten.
Lees verder ...
 
Thuisklusser vergeet vaak veiligheidsproducten
Veilig klussen heeft geen prioriteit
Veiligheid heeft voor thuisklusser niet de hoogste prioriteit. Maar liefst 85 procent van de klussende Nederlanders vergeet met enige regelmaat of zelfs structureel om beschermingsproducten als een veiligheidsbril of mondkapje te gebruiken tijdens het klussen. Dat blijkt uit onderzoek door Qudata Markt- & Trendanalyses onder ruim 1.600 consumenten, in opdracht van Marktplaats Klussen.
Lees verder ...
 
Qudata-seminar over webshops in de woonsector
'Consument winkelt cross channel'
'De gemiddelde Amerikaan maakt bijna 2,5 uur per dag gebruik van de mobiele telefoon', aldus Derk-Jan Rouwenhorst van Qudata Markt- & Trendanalyse ter inleiding van het seminar over webshops in woonretail op maandag 27 augustus. Het cross channel winkelen zal de aankomende jaren het winkellandschap volledig veranderen, zo was de teneur van de presentatie.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Keukenconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een keuken? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar de perfecte keuken? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van keukens, keukenapparatuur en wekbladen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van keukenconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een badkamer? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte badkamer? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van badkamerproducten wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Zonweringconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen.
Lees verder ...
 
Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken