Combinatie winkel en website Retailer lokt klant door bricks én clicks Hoe de retailer in badkamers en -producten zijn klanten weet binnen te halen, wordt bepaald door een nauwe samenwerking tussen showroom en website. Kopen doen de consumenten meestal in de winkel, maar het bepalen van de keuze vindt grotendeels op het internet plaats. Maar ook op het internet is de retailer -al dan niet met de organisatie waarbij hij is aangesloten- uitermate belangrijk. Lees verder ... |
Update coronacrisis FREO: “Corona zorgt voor financiële pas op de plaats” Uit onderzoek blijkt dat bijna 30% van de Nederlanders zich zorgen maakt over zijn of haar financiële situatie als gevolg van de coronacrisis. In bijna driekwart van de gevallen denken mensen nu extra goed na over hun plannen voor de aanschaf van bijvoorbeeld een nieuwe auto, een verbouwing of een andere grote uitgave in 2020. Lees verder ... |
Onderzoek Keukenloods grote online aankopen Maar liefst 32 procent van de Nederlanders doet grote aankopen zonder deze eerst te bekijken in de winkel. Dat blijkt uit een onderzoek van retailformule Keukenloods.nl onder 1.131 Nederlanders. Lees verder ... |
Kopers-profielen in Qudata-onderzoek Jongere consument wil modernere apparatuur Kokend-water-kranen en stoomovens zijn vooral populair bij jongere gezinnen met een hoger inkomen dan gemiddeld. Oudere consumenten hebben een voorkeur voor inductiekookplaten; gezinnen met een laag inkomen zijn juist geïnteresseerd in gaskookplaten. In dit artikel wordt gekeken welke verschillen er zijn tussen de kopers van een twaalftal productgroepen. Lees verder ... |
Banken nog steeds het meest populair Om de inzicht te krijgen in de behoefte van onze lezers - detaillisten in de woonbranches - te peilen heeft Qumedia zelf onderzoek gedaan naar enerzijds de kennis van onze lezers van moderne financier... Lees verder ... |