Hornbach zet in op service
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach die vraag aan de consument en heeft de bouwmarkt natuurlijk haar antwoord klaar.
Paint the future met AkzoNobel
Om dit streven een zet in de goede richting te geven, gaat AkzoNo...
Miele plant flagshipstore Amsterdam
Miele opent volgend jaar een tweede eigen winkel in ons land, zo ...
Doehetzelf-branche heeft nieuwe CAO
Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema naar de toekomst t...
Start campagne voor inductiekoken
Tot de winkels die het inductiekolen promoten, behoren bekende el...
Verkoop tuinproducten helpt dhz
Er was echter wel sprake van prijsdruk, waardoor de omzet van dez...
Start bouw Hornbach Duiven
In Duiven is gestart met de voorbereiding voor de bouw van de vij...
Wie staan er in de Quote 500
Was het vorig jaar nog voldoende om met 71 miljoen een plaatsje i...
ISH Frankfurt van 11 tot 15 maart
Vakbeurs ISH vindt komend jaar plaats van 11 tot 15 maart in Fran...
Huisshow Rempp Keukens
In de tweede week van oktober hield Rempp Keukens haar huisbeurs....
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Wordt duurzaamheid belangrijker voor uw bedrijf?