Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Column Marketing
De voorraadbuddy
Ik heb de voorraad de afgelopen jaren al een paar keer voorbij laten komen op deze plek. Immers, één van de marketing P?s staat voor product en dat kan maar beter in de schappen liggen als ik er voor ...
Lees verder ...
 
Feruzzi specialist in bedrijfsbladen
Glossy tegelmagazines voor Raab Karcher
In opdracht van bouwmaterialenhandel Raab Karcher heeft Feruzzi twee magazines gemaakt. Feruzzi, de verzelfstandigde redactieafdeling van Qumedia, nam daarbij het hele traject op zich: van concept tot tekst en van fotografie tot layout. De vormgeving werd verzorgd door zusterbedrijf Edge2Edge.
Lees verder ...
 
Innovatieprijs R+T voor Luxaflex
De horizontale jaloezie, de Megaview van Luxaflex is op de R+T in Stuttgart beloond met de innovatieprijs. De jaloezieën zijn er in alle kleuren en sluiten op dezelfde manier als de normale 25 mm bred...
Lees verder ...
 
Nieuw logo voor Duco
Duco heeft vanaf 1 januari een nieuw logo. Nadat er in het verleden al enkele aanpassingen werden uitgevoerd, kreeg het logo nu een volledige ?restyling?. Luc Verhaeghe, marketing communicatie-verantw...
Lees verder ...
 
Rondetafelgesprek over kredietcrisis en economie:
'We hebben nu echte ondernemers nodig'
Ze kunnen alle vier terug kijken op een succesvol jaar. En dat terwijl menige collega wél last heeft van de haperende economie. Wat is het verhaal achter hun succes? Een rondetafelgesprek met vier detaillisten uit de wonenbranche. 'We hebben op dit moment ondernemers nodig die een extra tandje kunnen bijschakelen.'
Lees verder ...
 
Nieuwjaarsbijeenkomst Qumedia
Wordt de recessie een depressie?
Op maandag 12 janauri 2009 organiseert Qumedia, uitgever van de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine, voor de zesde maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden de Marketing Awards per vakblad uitgereikt in vier verschillende categorieën. Daarnaast is er een interactieve sessie over de gevolgen van de recessie.
Lees verder ...
 
Marketingdeskundige Edgar Keehnen over 50+marketing
Senior is zelfbewust en eist respect
Het aloude spreekwoord 'Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst' is niet meer van deze tijd. De groeiende groep senioren draait de wereld 'op zijn kop'. Wie de ouderen heeft, heeft de toekomst, stelt Edgar Keehnen, marketingdeskundige en auteur van het boek Vijftigplus marketing. 'Spreek deze groep met respect aan en houd het simpel', aldus Keehnen.
Lees verder ...
 
Meer beleving, consument centraal en meer concentratie
Winkel van de toekomst blijkt moeilijk vorm te geven
De vraag hoe de winkel van de zonweringspecialist er in 2015 uit zal zien, kon geen van de forumleden echt beantwoorden. Wel waren ze het er allemaal over eens dat die winkel veel meer beleving biedt dan de winkel anno 2008. En gastspreker George Parker, die ook deelnam aan de discussie had twee belangrijke tips voor succes in de toekomst: 'Denk vanuit de consument en niet vanuit je eigen organisatie. Maar vooral: durf nieuwe ideeën te hebben.'<br>
Lees verder ...
 
Zonvak Magazine is op zoek naar nieuwe deelnemers
Doe mee aan de Branchebarometer!
Wilt u als ondernemer weten hoe goed uw bedrijf presteert en uw resultaten vergelijken met die van uw collega's? Meld u dan aan voor de de Branchebarometer en neem zitting in het Zonvak-panel.
Lees verder ...
 
Woonbranche experimenteert slechts mondjesmaat met narrowcasting
Promotie op winkelvloer oogst steeds meer budget
Pakweg 75 procent van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen. Dus is het een logische consequentie dat merkfabrikanten steeds meer budget vrijmaken voor promotie in de winkels zelf. Daar lijkt geen speld tussen te krijgen. En toch wordt er hooguit mondjesmaat met de nieuwste communicatievormen geëxperimenteerd.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Omzet Ikea: 34 miljard
De totale omzet uit retailactiviteiten van de Ikea Group in het financiële jaar 2017 is uitgekomen op 34,1 miljard euro. “Gecorrigeerd voor wisselkoerseffecten bedraagt de omzetstijging van deze activ...
Lees verder ...
 
Samenwerking voorop bij bol.com
Online megashop vriend of vijand
Simpelweg goed is niet goed genoeg voor bol.com. Elke klantervaring moet fantastisch zijn. En dat geldt niet alleen voor de orders die bij bol.com zelf gedaan en afgehandeld worden, maar ook voor de bestellingen die gedaan worden via de vele samenwerkingspartners die bij de online gigant zijn aangesloten.
Lees verder ...
 
Koopmans Verf voetbalshirtsponsor
Verfproducent Koopmans Verf is sinds 2016 sponsor van eredivisievoetbalclub sc Heerenveen en dat bevalt goed. Recent hebben zij hun jaarcontract opengebroken en verlengd tot 2020. Met ingang van van j...
Lees verder ...
 
Kiezen is verliezen maar niet voor Karwei
Karwei opent flagshipstore Amsterdam
Karwei opent op woensdag 10 mei haar derde winkel nieuwe stijl in Amsterdam. Deze flagshipstore telt maar liefst 4.000 m2, geheel in de nieuwe Karweisfeer. Formuledirecteur Machiel van der Sluis is trots op de nieuwe winkel in onze hoofdstad. 'We weten inmiddels dat het concept klopt.'
Lees verder ...
 
Winkel centrum inspiratie<br>
Nijhof klaar voor internet 2.0<br>
Na de omwenteling midden jaren negentig, toen producten die technisch al prima voldeden ineens ook modisch moesten worden, staat Nijhof Baarn nu voor een volgende revolutie. Er staat een behoorlijke ommezwaai op de planning, vertelt directeur Jan Nijhof. Reden? De hernieuwde opkomst van internet.
Lees verder ...
 
Klussenier reikt awards uit
Voor de derde keer heeft de Klussenier begin dit jaar haar Awards uitgereikt. Er werden prijzen uitgereikt in vijf categorieën, onder meer voor de klantvriendelijkste klussenier, de beste starter en ondersteuner en de ondernemerschapaward. Ook waren er twee eervolle vermeldingen.
Lees verder ...
 
Communication journey
De wijze van reviews verschuift
Om invloed te krijgen op de customer journey van de woonconsument moet je creatief zijn. Hoe communiceer je met de klant? Het bedrijf van Marcel Verkade in Kwintsheul bestaat dit jaar 40 jaar en in die vier decennia werd voortdurend gezocht naar de juiste middelen. Met name de 72 consumenten-reviews op de website zijn interessant.
Lees verder ...
 
Een lekkend dak
‘Never waste a good crisis...’ Beroemde woorden van oud-politicus Winston Churchill. Zijn overleg met Sovjet-leider Stalin in die crisisperiode leidde na deze woorden tot oprichting van de Verenigde N...
Lees verder ...
 
Positief geluid
Wat een positieve geluiden klinken er van alle kanten. Het voelt goed het eerste nummer van dit jaar te beginnen met mooie cijfers. De werkgelegenheid trekt aan. De orderportefeuilles in de bouw zijn ...
Lees verder ...
 
Klussenier Marcel den Hartog
'Ik moet mooie klussen laten lopen door tijdgebrek'
Een afspraak maken met Klussenier Marcel den Hartog valt niet mee. Nee, de komende weken heeft hij overdag geen enkel gaatje vrij. En ook 's avonds zit de agenda grotendeels vol. Ergens in die bomvolle agenda een moment vinden voor een interview met KlusPro, is een klus op zich. Het geeft precies aan hoe de werkdagen van de Klussenier uit Amersfoort er tegenwoordig uitzien.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening