Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Zonvak Magazine
Feruzzi specialist in bedrijfsbladen
Glossy tegelmagazines voor Raab Karcher
In opdracht van bouwmaterialenhandel Raab Karcher heeft Feruzzi twee magazines gemaakt. Feruzzi, de verzelfstandigde redactieafdeling van Qumedia, nam daarbij het hele traject op zich: van concept tot tekst en van fotografie tot layout. De vormgeving werd verzorgd door zusterbedrijf Edge2Edge.
Innovatieprijs R+T voor Luxaflex
De horizontale jaloezie, de Megaview van Luxaflex is op de R+T in Stuttgart beloond met de innovatieprijs. De jaloezieën zijn er in alle kleuren en sluiten op dezelfde manier als de normale 25 mm bred...
Nieuw logo voor Duco
Duco heeft vanaf 1 januari een nieuw logo. Nadat er in het verleden al enkele aanpassingen werden uitgevoerd, kreeg het logo nu een volledige ?restyling?.
Luc Verhaeghe, marketing communicatie-verantw...
Rondetafelgesprek over kredietcrisis en economie:
'We hebben nu echte ondernemers nodig'
Ze kunnen alle vier terug kijken op een succesvol jaar. En dat terwijl menige collega wél last heeft van de haperende economie. Wat is het verhaal achter hun succes? Een rondetafelgesprek met vier detaillisten uit de wonenbranche. 'We hebben op dit moment ondernemers nodig die een extra tandje kunnen bijschakelen.'
Nieuwjaarsbijeenkomst Qumedia
Wordt de recessie een depressie?
Op maandag 12 janauri 2009 organiseert Qumedia, uitgever van de vakbladen Keuken & -Interieur Magazine, Sanitair & Tegel Specialist, Karwei Management en Zonvak Magazine, voor de zesde maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden de Marketing Awards per vakblad uitgereikt in vier verschillende categorieën. Daarnaast is er een interactieve sessie over de gevolgen van de recessie.
Marketingdeskundige Edgar Keehnen over 50+marketing
Senior is zelfbewust en eist respect
Het aloude spreekwoord 'Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst' is niet meer van deze tijd. De groeiende groep senioren draait de wereld 'op zijn kop'. Wie de ouderen heeft, heeft de toekomst, stelt Edgar Keehnen, marketingdeskundige en auteur van het boek Vijftigplus marketing. 'Spreek deze groep met respect aan en houd het simpel', aldus Keehnen.
Meer beleving, consument centraal en meer concentratie
Winkel van de toekomst blijkt moeilijk vorm te geven
De vraag hoe de winkel van de zonweringspecialist er in 2015 uit zal zien, kon geen van de forumleden echt beantwoorden. Wel waren ze het er allemaal over eens dat die winkel veel meer beleving biedt dan de winkel anno 2008. En gastspreker George Parker, die ook deelnam aan de discussie had twee belangrijke tips voor succes in de toekomst: 'Denk vanuit de consument en niet vanuit je eigen organisatie. Maar vooral: durf nieuwe ideeën te hebben.'<br>
Zonvak Magazine is op zoek naar nieuwe deelnemers
Doe mee aan de Branchebarometer!
Wilt u als ondernemer weten hoe goed uw bedrijf presteert en uw resultaten vergelijken met die van uw collega's? Meld u dan aan voor de de Branchebarometer en neem zitting in het Zonvak-panel.
Woonbranche experimenteert slechts mondjesmaat met narrowcasting
Promotie op winkelvloer oogst steeds meer budget
Pakweg 75 procent van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen. Dus is het een logische consequentie dat merkfabrikanten steeds meer budget vrijmaken voor promotie in de winkels zelf. Daar lijkt geen speld tussen te krijgen. En toch wordt er hooguit mondjesmaat met de nieuwste communicatievormen geëxperimenteerd.
Wie wint de Zonvak Marketing Awards 2008?
Beloon innovatieve concepten
Dit jaar organiseert Zonvak Magazine voor de zesde maal de Karwei Marketing Awards. Net als vorig jaar worden de prijzen uitgereikt in vier verschillende categorieën. De uitreiking is op maandag 12 januari 2009. U kunt als abonnee innovatieve concepten en producten nomineren voor deze awards en zo mede bepalen wie er met de prijzen vandoor gaat.
Vorige |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Volgende
Gevonden in onze andere uitgaven
Een lekkend dak
‘Never waste a good crisis...’ Beroemde woorden van oud-politicus Winston Churchill. Zijn overleg met Sovjet-leider Stalin in die crisisperiode leidde na deze woorden tot oprichting van de Verenigde N...
Positief geluid
Wat een positieve geluiden klinken er van alle kanten. Het voelt goed het eerste nummer van dit jaar te beginnen met mooie cijfers. De werkgelegenheid trekt aan. De orderportefeuilles in de bouw zijn ...
Klussenier Marcel den Hartog
'Ik moet mooie klussen laten lopen door tijdgebrek'
Een afspraak maken met Klussenier Marcel den Hartog valt niet mee. Nee, de komende weken heeft hij overdag geen enkel gaatje vrij. En ook 's avonds zit de agenda grotendeels vol. Ergens in die bomvolle agenda een moment vinden voor een interview met KlusPro, is een klus op zich. Het geeft precies aan hoe de werkdagen van de Klussenier uit Amersfoort er tegenwoordig uitzien.
Speciaal voor zzp'er
Blauwpro Webshop
Dochteronderneming Blauwpro van bouwmaterialenhandelaar Saint-Gobain Distribution Benelux, heeft haar nieuwe webshop www.blauwpro.nl speciaal voor de zzp'er onlangs gelanceerd. Blauwpro richt zich geheel op de zzp'eren hoopt met de webshop ergernissen met betrekking tot het kopen en bestellen van producten te vertalen in oplossingen.
Vloerendag bij NOA
Op 30 maart organiseert de Nederlandse Ondernemersvereniging voor Afbouwbedrijven, de NOA, in Veenendaal de Vloerendag: voor iedereen die actief is in de vloerenbranche met monoliet-, kunststof-, terrazzo-, gietdek-, cementdek- en voor/nabehandeling. De vloerendag moet de ontmoetingsplek worden om van fabrikanten, toeleveranciers en kennisinstituten het laatste nieuws te krijgen. De toegang is gratis.
Sorbo ziet Abraham
Sorbo, uw hulp in huis, viert zijn vijftigste verjaardag. Om dit te vieren heeft Sorbo 10.000 schoonmaakemmers gevuld die tijdens de jubileumactie (tot 15 december 2017) te winnen zijn, onder meer via bouwmarkten.
Hornbach nummer twaalf in Amsterdam open
Op vrijdag 17 februari heeft Hornbach de deuren van haar nieuwste vestiging geopend in Amsterdam. De nieuwste vestiging in Nederland bestaat uit twee verdiepingen en is over een doorgaande weg heen gebouwd. En we zijn hier nog lang niet uitgegroeid.'
Column Marketing
Dwaze dagen
Begin oktober waren het weer Drie Dwaze Dagen (DDD) in De Bijenkorf. Wij begonnen er dertig jaar geleden mee om het dure imago van De Bijenkorf met een ludieke actie te ontkrachten. Vanaf de eerste ke...
Discountformules & outlet stores in de woonsector
Lage prijs maar de service van een speciaalzaak
The wheel of retailing draait in de woonsector op volle toeren. Veel ondernemers klagen al jaren steen en been over de neergaande prijsspiraal in de sector, een ontwikkeling waar vooral de webshops en discounters de schuld van krijgen: 'Dozenschuivers met waardeloze service.' Kunnen de prijsvechters in de branche zich wel slechte kritieken veroorloven? En is de kritiek reëel?
Qumedia biedt artikel-besteldienst
In samenwerking met de digitale knipseldienst Profactys heeft Qumedia een artikel-besteldienst in het leven geroepen. Via Artikelgemist.nl is het eenvoudig om een gemist artikel op te zoeken, te printen en/of te downloaden.
Vorige |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Volgende