Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Nieuwe vrachtwagens Smits
Smits heeft onlangs twee nieuwe ‘design’ vrachtwagens in gebruik genomen. Dankzij het nieuwe en moderne ontwerp, in Smits- en Jan des Bouvrie-uitvoering, mogen beide opleggers echte blikvangers genoem...
Lees verder ...
 
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus. 48% van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Official Lagune Installers
Recent stelde Renson zijn terrasoverkapping Lagune voor. Inmiddels werd een selecte groep van Official Lagune Installers samengesteld. In de showroom van deze partners worden nu ook de Lagunes geïnsta...
Lees verder ...
 
Column Marketing
Verandering van spijs doet eten
De afgelopen weken was het een komen en gaan van politici. Emotioneel, verrassend, soms verwacht en logisch, maar vooral een feest voor journalisten en peilers. Vertrek en opvolging leiden meteen tot ...
Lees verder ...
 
Gallery-dealer van het Jaar
Willemsen Wonen uit Elst is door Luxaflex op maandagavond 1 februari uitgeroepen tot Gallery-dealer van het Jaar. De award werd uitgereikt in museumbrassie-restaurant Mub?art in Gent na afloop van de ...
Lees verder ...
 
100 jaar Renson
Renson heeft een nieuw logo, nieuw referentieboek en een geschiedenisboek uitgebracht. Renson treedt sinds oktober met een nieuw logo met baseline ?Creating healthy spaces? naar buiten. Dit nieuwe log...
Lees verder ...
 
Luxaflex verwelkomt consument
Luxaflex Nederland heeft per 1 januari de deuren geopend voor consumenten. Hiermee viert het bedrijf de komst van een geheel nieuwe showroom. Bezoekers kunnen persoonlijk advies inwinnen en een rondle...
Lees verder ...
 
Nieuwjaarsbijeenkomst Qumedia drukbezocht
Marketing Awards 2009 uitgereikt
Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsbijeenkomst van Qumedia zijn maandag 11 januari de Qudata Marketing Awards uitgereikt. Winnaars van de awards van Zonvak Magazine waren Harol, Luxaflex, Roma en Somfy.
Lees verder ...
 
Column Marketing
De zwevende consument
We hebben wat te verstouwen gehad het afgelopen jaar. De opkomstindex liet behoorlijk te wensen over. Bestedingen bleven achter, maar lieten ook maand op maand grote verschillen zien. Ik kreeg zelf he...
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominatie Zonvak Marketing Awards 2009 van start
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van onder meer Zonvak Magazine voor de zevende maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden daar de Zonvak Marketing Awards uitgereikt in vier verschillende categorieën. U kunt als lezer van Zonvak hiervoor concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Analyse van de badkamer retail markt, deel 2:
Waar is de consument naar op zoek?
Iedere detaillist weet wel wat voor soort klanten er in zijn winkel komen. Verschilt de consument bij de ene winkel nou met die van de andere? Duidelijk is in ieder geval, dat de ene klant een andere smaak heeft dan de andere. In het vorige artikel over de koper van badkamers en -producten was er aandacht voor de elke waar deze producten gekocht werden, in dit artikel een analyse van waarin elke type klant op zoek is.
Lees verder ...
 
Unilux over duurzaamheid<br>
Duurzame productie en hybride auto's<br>
'Je doet wat je kunt doen of wat je tegenwoordig geacht wordt te doen', gaat Unilux-directeur Patrick van Loosbroek van start. Het onderwerp duurzaamheid kwam voor het bedrijf uit Boxtel op de agenda nadat het besef doordrong dat de manier van verpakken eigenlijk best anders kon. 'Op een gegeven moment was ik zelf bezig met de montage van producen en kwam ik erachter, dat alles zo goed verpakt was, dat uitpakken in feite meer tijd kost dan het monteren.'
Lees verder ...
 
Bart Brüggenwirth over
Marketing voor een betere wereld
'Wat zou het geweldig zijn om marketing in te zetten voor een betere wereld. Als bedrijven met hun marketinginspanningen- en budgetten zouden bijdragen aan duurzame keuzes van consumenten en positieve veranderingen in de wereld voeden.' Zo begint Bart Brüggenwirth zijn voorwoord in het boek 'Sterke merken, betere wereld' dat afgelopen jaar verscheen. Bart, afgestudeerd als bedrijfseconoom en van origine marketeer, besloot in 2003 het roer om te gooien en zich als marketeer te focussen op maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) en duurzaamheid. 'Marketing gaat vaak vooral om buitenkant, ik wilde wat zinnigers met mijn vak doen.'
Lees verder ...
 
Dekker, Keller en ATAG
Holland Trend Haus tijdens Küchenmeile
Een van de meest opvallende events tijdens de komende Küchenmeile is het Holland Trend Haus. Twee partners uit het vroegere Holland Haus, Dekker en Keller Keukens, hebben elkaar weer gevonden en ATAG heeft zich daarbij aangesloten.
Lees verder ...
 
Enthousiasme ondanks 'reuring'
Binnenkort gaan we (bijna) allemaal weer richting Duitsland om langs de Küchenmeile de vele tientallen presentaties te bezoeken. Op een moment waarop er heel wat gebeurt op de Duitse markt. Laten we h...
Lees verder ...
 
Positionering keukenretailers, deel 3
Hoe retailers hun strategie aanpasten
In deze laatste aflevering over de positionering van keukenretailers: aandacht voor prijzen en marktaandelen. We zagen reeds hoe verschillende keukenretailers zich richten op verschillende markten, althans hoe hun marketingbeleid leidt tot verschillende doelgroepen. Ook in prijsstelling blijken speciaalzaken te verschillen, vooral in hun beleid. Dat heeft weer effect op de verdeling van de omzet in de keukenmarkt.
Lees verder ...
 
De grootste van Overijssel
Hornbach Zwolle opent deuren
Met maar liefst 15.000 vierkante meter vloeroppervlak en een assortiment van 120.000 artikelen is de nieuwe Hornbachvestiging die op woensdag 14 maart zijn deuren opent in Zwolle, meteen de grootste b...
Lees verder ...
 
Praxis om de hoek wordt Praxis City
De stadswinkels van Praxis krijgen een andere benaming. Praxis Om de Hoek wordt omgedoopt tot Praxis City. Daarmee wil de keten het stadwinkelconcept nog duidelijker benadrukken, aldus algemeen direct...
Lees verder ...
 
Volumegroei retail zwakt af
De volumestijging voor de Nederlandse detailhandel gaat dit jaar licht afzwakken. Uit de sectorprognose van ABN Amro komt een volumestijging van 2,3 procent naar voren. Zowel fysieke winkels als websh...
Lees verder ...
 
Sinds 1 maart is Ad Hermsen sales manager voor Zeyko in Nederland, Begië en Luxemburg; vanaf augustus wordt ook Frankrijk daaraan toegevoegd. Hij was voorheen onder meer werkzaam bij Poggenpohl, Bulth...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken