Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking Zonvak Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de Zonvak Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van Zonvak Magazine op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Column Opinie
Op dinsdag gesloten!
Hoe kan een winkelier ervoor zorgen dat 2012 wél succesvol wordt? Dit is een veel gestelde vraag. Vooral aan marketingdeskundigen. En eigenlijk is het antwoord elke keer hetzelfde. Wees actief, wees o...
Lees verder ...
 
Sunreflex Deco Designer
Een showroom vol demonstratieproducten en sample-boeken, dat is en blijft de basis voor inrichters van de buiten- en binnenruimte, zegt Jacoliem Bos van Sunreflex. Met het innovatieve ontwerpprogramma...
Lees verder ...
 
Cor Molenaar over de veranderde consument
"Detaillist moet toegevoegde waarde laten zien"
Marketingstrateeg Cor Molenaar gaf op het recente evenement Zonvakker van het Jaar 2011 zijn glasheldere en vooral zeer interessante visie op door hemzelf bedachte term 'het nieuwe winkelen'. Strekking van zijn relaas: de consument verandert, de winkel moet mee. "Anders is de detaillist kansloos", zo liet Molenaar niets aan duidelijkheid te wensen over.
Lees verder ...
 
"Consument vraagt niet om transparantie maar om houvast"
Internetverkoop dwingt tot Netto Prijzen in de winkel
Na het interview met marketinggoeroe Jos Burgers is dit deel 2 van het Dossier Netto Prijzen. Hoe komt het dat de markt steeds transparanter wordt? We gaan op bezoek bij Reddy Keukens en Cosmo Auto. Die al Netto Prijzen voeren. Gaat de zonweringdealer straks ook Netto Prijzen voeren?
Lees verder ...
 
Marketinggoeroe Jos Burgers over prijsdruk en korting:
'Ondernemers moeten zich <br>durven te onderscheiden'
In de komende uitgaven een drieluik over korting, transparantie en de veranderende consumentenmarkt. Oftewel Het Nieuwe Winkelen. En niet onbelangrijk: hoe moet u daar als retailer op inspelen. In deel 1 een interview met marketinggoeroe Jos Burgers die het boek 'Geef nooit korting!' schreef, waarin hij adviezen geeft hoe een ondernemer het beste kan omgaan met prijsdruk.
Lees verder ...
 
Zonvak Marketing Awards voor Somfy, AVZ en Verano
Uitreiking Marketing Awards
Eind april zijn de Zonvak Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars waren Somfy met io Homecontrol (beste productinnovatie), AVZ (beste reclame- en marketingcampagne) en Verano (beste leverancier).
Lees verder ...
 
Digitale marketing anno morgen
In 2010 ontwikkelt digitale marketing zich verder, waarbij enkele aandachtspunten van belang zijn.
Lees verder ...
 
AVZ-groep lanceert zonwering- en rolluikspecialisten logo
De AVZ-groep heeft twee logo’s laten ontwerpen waarbij niet de merknaam maar de algemene kwaliteiten van de producten naar voren komen."Wij willen de logo’s steeds meer gebruiken in al onze uitingen n...
Lees verder ...
 
Tibelly-actie voor KWF een succes
AVZ heeft met een goed gevoel vast kunnen stellen dat de actie die in april van dit jaar werd opgezet voor KWF Kankerbestrijding een mooie eerste donatie heeft opgeleverd. De formule waarbij € 0,10 pe...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   ADVERTORIAL
Uw berichten in onze dagelijkse nieuwsbrieven
In verband met de uitbraak van het Corona-virus en de consequenties hiervan voor onze abonnee’s hebben de redacties van Qumedia besloten om dagelijks een nieuwsbrief uit te brengen met relevante en actuele informatie. Mededelingen van de overheid, uitleg van deze maatregelen door experts en reacties van branchegenoten zullen hiervoor gebruikt gaan worden. Deze speciale bulletins zullen iedere dag rond het middaguur verspreiden.
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Wij horen graag hoe het met u gaat
Op de websites van onze media staat de komende maanden een actuele poll. Onze redacteuren vragen iedereen uit onze branches om hun mening hier te geven. De antwoorden zijn volkomen anoniem en kunnen niet getraceerd worden naar u. U kunt hier niet alleen uw oordeel geven, maar ook bijhouden hoe het met uw collega’s gaat. Door op de knop ‘Resultaten’ te drukken kunt u zien wat het lopende resultaat is.
Lees verder ...
 
 
   Het Amazon-effect
De dreiging van E-commerce reus Amazon
Wat gaat de komst van Amazon in ons land betekenen voor Home & Living? Wat gaat u er concreet van merken, en biedt de entree van deze Amerikaanse gigant in Nederland behalve bedreigingen ook kansen? Wij laten hierover Daniël Paay-Bax, Platform lead bij DEPT en schrijver van Amazon voor Dummies, aan het woord. 
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Contact? App ons
Veel branchegenoten werken dezer dagen geheel of gedeeltelijk thuis. Communiceren met elkaar is daardoor een stuk ingewikkelder geworden. Niet iedereen is via zijn normale telefoon of mail bereikbaar. Onze medewerkers kunt u altijd bereiken via telefoon of mail en anders wel via onze website. Maar u kunt ook berichten sturen via WhatsApp.
Lees verder ...
 
 
   Geen zorgen, wel scherp blijven
Amazon dwingt retail in actie te komen
Op 10 maart was het zover: de start van Amazon in Nederland is een feit. Dat dat moment een keer zou komen was al jaren bekend en nu is het dan echt zo ver. Internetreus Amazon is de grootste webwinkel ter wereld. Dagelijks stuurt het bedrijf miljoenen pakketjes de wereld. Waar de Nederlandse markt tot voor kort werd bediend vanuit de Duitse webwinkel, heeft ons land vanaf nu dus een eigen webshop.
Lees verder ...
 
 
   Economisch weerbericht voor de bouw
Tijdens de Zevij Necomij relatiedag in juni van dit jaar stonden er weer diverse boeiende sprekers op het podium Waaronder econoom Mathijs Bouman, bekend van Nieuwsuur en het Financieel Dagblad die het publiek het economisch weerbericht voor de bouw en industrie voorschotelde.
Lees verder ...
 
 
   Topscheidsrechter Björn Kuipers
“Wees voorbereid op het onverwachte”
Scheidsrechter én ondernemer (Kuipers is eigenaar van twee Jumbo supermarkten in Oldenzaal) sprak tijdens het Zevij Necomij congres over teamspirit, samenwerking en het belang van mentale fitheid, waarbij constant paralellen trekt tussen voetbal en het bedrijfsleven. Je haalt alleen maximale performance door teamwork.”
Lees verder ...
 
 
   Future-proof
Digitalisering en maatschappelijke veranderingen hebben een impact op merkbeleving en marktwaarde. We hebben de komende jaren te maken met een vijftal digitale ontwikkelingen die bepalend zijn voor de...
Lees verder ...
 
 
   Marktaandelen grootste merken
Samsung grote stijger in segment Koken
Het relatief nieuwe merk Samsung is snel bezig marktaandeel te veroveren op de markt van kooktoestellen. Traditionele merken zoals Bosch en Siemens tonen ook een stevige groei van hun marktaandelen. Kortom, de markt is in beweging. Zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
 
Ontstressen in 20 minuten
Last van werkstress? Met transcedente meditatie (TM) zou iedereen in slechts 20 minuten kunnen ontstressen. In zijn boek ‘De kracht van transedente meditatie’ legt Bob Roth in heldere stappen uit hoe ...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken