Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Wie wint de Zonvak Marketing Awards 2008?
Beloon innovatieve concepten
Dit jaar organiseert Zonvak Magazine voor de zesde maal de Karwei Marketing Awards. Net als vorig jaar worden de prijzen uitgereikt in vier verschillende categorieën. De uitreiking is op maandag 12 januari 2009. U kunt als abonnee innovatieve concepten en producten nomineren voor deze awards en zo mede bepalen wie er met de prijzen vandoor gaat.
Lees verder ...
 
Winnaar F1-actie van Somfy
De Formuie 1-actie van Somfy is gewonnen door de familie G. ten Berge. De gelukkige prijswinnaars ontvingen de prijs, een Grand Prix-arrangement voor twee personen in de showroom van Fikkert Zonwering Totaal in Almelo.
Lees verder ...
 
Paard Schellekens uitgeschakeld
Het paard Hunter Douglas Sunrise van Imke Schellekens-Bartels is langdurig uitgeschakeld. De viervoeter kan als gevolg van een blessure -opgelopen tijdens de Olympische Spelen- waarschijnlijk tot het ...
Lees verder ...
 
Column Management
Betrouwbaar
Consumenten hebben bij hun winkelgedrag bijna altijd twee problemen: te weinig geld en te weinig tijd. Zij hebben immers altijd meer wensen dan centen. Ook hebben zij belangrijker dingen aan hun hoofd...
Lees verder ...
 
Nieuw kantoor en showroom dit najaar geopend
Verano streeft verdere professionalisering na
Op een paar 'whitespots' na heeft Verano met haar dealernetwerk een landelijke dekking. De volgende stap voor de nieuwe commercieel manager Kees-Jan van Dongen is om met de dealers door te groeien naar een hoger niveau. Deze verdere professionalisering valt samen met de bouw van een nieuw pand in Best waar een ruime showroom en het kantoor gevestigd wordt.
Lees verder ...
 
Huurders nauwelijks bereid te verhuizen
Vorig jaar daalde de verhuisgeneigdheid onder huurders naar een dieptepunt: slechts 6 procent wilde binnen twee jaar verhuizen. Anno 2008 is dit 8 procent. De verhuisgeneigdheid onder huurders is daar...
Lees verder ...
 
Vertrouwen consument daalt verder
Het vertrouwen van de consument is in mei verder afgenomen. De indicator daalde van -12 in april naar -17 in mei. Sinds september 2007 is de stemming van de consument in mineur. Net als in voorgaande ...
Lees verder ...
 
Daling omzet detailhandel
In maart 2008 heeft de detailhandel 3,4 procent minder omzet behaald dan in dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in bijna 3 jaar dat er in de detailhandel sprake was van omzetverlie...
Lees verder ...
 
Column Marketing
De babyboomer op zijn retour?
Het is nog niet zolang geleden, dat we door de nodige retailadviseurs van overtuigd werden dat de grijze golf, of veel mooier zoals de Amerikanen dat noemen 'the silver generation' moesten knuffelen, ...
Lees verder ...
 
Onderzoek HBA toont omzetgroei
Romazo voorspelt zonnige toekomst voor de branche
Het gaat goed met de zonweringbranche en ook de nabije toekomst ziet er zonnig uit. Dit blijkt uit cijfers van een gezamenlijk rapport van het Hoofdbedrijfschap Ambachten (HBA), EIM en Romazo. Vraag blijft wel hoe scherp de branchegrenzen nog zijn en wat de rol van internet wordt...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Functionaliteit is voor consument vanzelfsprekend
Duitse keukens zoeken onderscheidend vermogen
De Duitse keukens hebben al decennialang een prima positie binnen de Nederlandse keukenhandel. Toch kunnen Duitse keukens hun positie en hun imago nog versterken, wanneer zij hun boodschap optimaal laten aansluiten bij de verwachting van de consument. Het bieden van onderscheidend vermogen levert nieuwe kansen op voor de Duitse keukenmerken.<br>
Lees verder ...
 
Keukenmarkt paralel aan totale woonbranche
De keukenbranche verloor in het tweede kwartaal van dit jaar ruim 2 procent omzet vergeleken met vorig jaar. Daarin loopt de keukenmarkt momenteel gelijk aan het gemiddelde van de totale woonbranche. ...
Lees verder ...
 
STS Marketing Award:
Award 'Beste Leverancier' voor Hansa
Door het STS-Panel van badkamer- en tegelondernemers werden afgelopen jaar binnen drie categorieën bedrijven, producten en concepten genomineerd voor een Marketing Award. Uiteindelijk hebben de lezers...
Lees verder ...
 
STS Marketing Awards:
Award 'Beste Innovatie' voor V&B
Tijdens het Qumedia Event op 30 januari werden negen finalisten voor de STS Marketing Awards uitgenodigd om hun certificaat of award in ontvangst te nemen. “Het is bijzonder eerzaam dat een bedrijf do...
Lees verder ...
 
STS Marketing Awards:
Award 'Beste reclamecampagne' voor Bad in Beeld
In de Evenementenhal Gorinchem kon op 30 januari de STS Marketing Award in de categorie ‘Beste reclame- of marketingcampagne’ overhandigd worden aan Bad in Beeld, een formule van IGM Holding. Daarbij ...
Lees verder ...
 
Wave Design wordt Wave
Vanaf juni 2012 verandert de naam Wave Design in Wave, maar het programma van Wave Design blijft gehandhaafd, zo laat WKP (Wave Kitchen Products) weten. Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo. Wave ...
Lees verder ...
 
categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne'
KIM Marketing Award voor Miele
Op woensdag 30 mei werd de KIM Marketing Award 2011 in de categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne' uitgereikt aan Miele Nederland. Wim Marckelbach, directeur van Qumedia, uitgever van vakblad KIM, overhandigde de prijs in het Miele Inspirience Centre te Vianen.
Lees verder ...
 
Ouder & kind-klussen bij Hubo
In de zomereditie van De Klussy, het klusmagazine van Hubo, veel aandacht voor 'ouder & kind klussen'. Dit mede vanuit de gedachte dat knutselen en buiten spelen voor kinderen in deze computertijd nie...
Lees verder ...
 
'Keller Keukens vaart nieuwe koers'
Tijdens de twee dealerdagen in afgelopen voorjaar presenteerde Keller Keukens aan haar dealers de nieuwe aanpak voor de toekomst. Herpositionering van het merk Keller en een daaraan gekoppelde nieuwe ...
Lees verder ...
 
Barometers op dieptepunt
De barometers, waarmee de ondernemers van ons KIM-Panel de branchesituatie omschrijven, zijn in april verder weggezakt. Er heerst alom pessimisme in de branche, met een KIM Branchebarometer op stand 3...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken