Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Zonvak Magazine
Nieuw dealerconcept: Mado Modulair
Showroomondersteuning op maat van de dealer
Mado presenteerde aan zijn topdealers vorige maand in drie dagen een showroomconcept met unieke kenmerken. De opbouw is modulair en naar eigen inzicht te gebruiken, want, zo zei directeur Erik Budding,'onze dealers hechten aan een sterk eigen imago'.<br>
Praktische tips voor verkopers
Momenten van de waarheid in de (winkel) verkoop is een praktisch boekje dat op luchtige en humoristische wijze beschrijft met welke technieken u uw kwaliteit en klantgerichtheid bij de verkoop van con...
Frank Marsman over de voordelen van franchising
'Samen investeren, samen profiteren'
Op 1 maart hield Frank Marsman, directeur van Franchise & Marketing Communications, tijdens WindowFashion een interessante lezing over de voordelen en valkuilen van franchising. Een strakke organisatie is gewenst, zei Marsman, want de meeste succesfomules worden steeds harder.
Ambiance sponsort RTL4-weerbericht
Om de naamsbekendheid te vergroten zal Ambiance Zonwering de gehele maand maart te zien en te horen zijn als sponsor van het weer op de zenders RTL4, RTL FM en de internetsite van de omroep. Vorig jaa...
Aangename verrassing voor bezoekers
Kunstexpositie brengt knusse sfeer in showroom Crevo
Hoe creëer ik een dusdanige sfeer in mijn showroom dat bezoekers zich meteen thuis voelen? Die vraag bezorgt menig zonweringdealer de nodige hoofdbrekens. Crevo Ramen & Deuren in het Midden-Limburgse Sint Odiliënberg pakte het origineel aan: ter gelegenheid van het eerste bedrijfslustrum vormde de showroom in november het decor van een heuse kunstexpositie. Een knus idee dat navolging verdient.
Vorige |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Sergio Herman & Demeyere
Topkok Sergio Herman en pannenproducent Demeyere slaan de handen ineen. “De professionele samenwerking lag voor de hand, gezien het feit dat de bekende chef van driesterren-restaurant Oud Sluis al j...
Consumentenacties Ikea
Onder het motto ‘Wie niet van gisteren is, koopt een keuken voor een nieuwe verlaagde prijs’ houdt Ikea deze maanden consumentenacties. “Onze keukens hebben een nieuwe verlaagde prijs; dit geldt...
Benelux-organisatie Panasonic
Sinds 1 april is binnen Panasonic de marketing en sales voor de Benelux in één organisatie samengevoegd. Hierdoor kan volgens Panasonic nog beter worden ingespeeld op de wensen van de markt en worde...
Promotiemeubel met beeldscherm
Baseline, ontwerper van presentatie- en demonstratiestands, heeft een nieuwe promotiemeubel op de markt gebracht. Bijzonder aan dit meubel is dat het is voorzien van een TFT-beeldscherm met speakers i...
Innovatief kabelhaspel Designcord
Er is veel belangstelling voor de innovatieve kabelhaspel met het automatisch oprolmechanisme, dat het Nederlandse bedrijf Designcord vorig jaar heeft geïntroduceerd. Na Nederland komt de haspel nu o...
Nieuw huisstijl Hubo
Met een opgefrist logo en de pay off 'Overtref jezelf' wil Hubo zich nadrukkelijker profileren als dhz-formule voor mensen die streven naar een perfect resultaat in combinatie met maatwerkadvies en/of -montage door vakmensen van Hubo. Het vernieuwde uiterlijk komt terug in alle communicatiemiddelen van Hubo. Ook verschijnt deze maand de eerste editie van De Klussy, Hubo's eigen magazine. Alle 200 Hubo-vestigingen worden de komende jaren stapsgewijs aangepast aan het nieuwe uiterlijk. De eerste vernieuwde winkel is onlangs geopend in Bergeijk.
Reorganisatie Duscholux
Als gevolg van de sterk veranderende sanitairmarkt heeft Duscholux internationaal én in Nederland een reorganisatie doorgevoerd. Internationaal is de productie gecentraliseerd naar vier locaties, bin...
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking KIM Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de KIM Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van KIM op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Nieuwe kleuren Silestone
Het Silestone programma ‘Sport Series by Fernando Alonso’ bestaat uit de drie nieuwe kleuren Rosso Monza, White Platinum en Cemento Spa. Rosso Monza is een matte, rode tint die krachtige accenten ...
Column Marketing
Geen groei, geen glorie
De afgelopen twee jaar waren zwaar. Verschillende branches zijn onder druk komen te staan, ook diegene waar u dagelijks actief in bent. Maar al te graag wijzen we met zijn allen in de richting van de ...
Vorige |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
Volgende