Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Somfy Nederland brengt zonweringmarkt in kaart:
Woningbouw als aanjager
In vergelijking met het topjaar 2004 krimpt de Nederlandse zonweringbranche in 2005 zo'n vijf tot tien procent. Dit blijkt uit een recente marktanalyse van Somfy Nederland. Gezien de ambitieuze nieuwbouwplannen van minister Dekker is de fabrikant uit Hoofddorp niet bang voor de toekomst. Bovendien groeit de primaire doelgroep van de zonweringbranche, namelijk de 50-plussers.
Lees verder ...
 
Nacht van de Zonwering
Sinds de introductie van het Mado Modulair dealerconcept in januari van dit jaar, hebben inmiddels meer dan 50 dealers zich hierbij aangesloten. Daaronder bevinden zich ook zonweringbedrijven uit Belg...
Lees verder ...
 
Nieuwe huisstijl Somfy
Somfy Nederland heeft sinds dit voorjaar een nieuwe huisstijl. Het bedrijf wil zich in de aankomende periode gaan richten op de eindklant en met een nieuw logo zich sterker profileren als merk. 'Wij ...
Lees verder ...
 
Consumentenvertrouwen gestegen
Het consumentenvertrouwen in de economie is afgelopen maand gestegen naar het hoogste niveau in drie jaar, zo kan het CBS melden. Het oordeel over het economische klimaat is verbeterd en ook is er een...
Lees verder ...
 
Luxaflex, Hamstra het vaakst in de showroom
Onderzoeksbureau Van Es Marketing Services deed in mei van dit jaar bij 102 bedrijven onderzoek naar o.a. inkoopgedrag en distributiekanalen in de rolluiken- en zonweringbranche. Een van de vragen was 'Wie zijn uw drie belangrijkste leveranciers op het gebied van van zonwering en rolluiken'. Dit leidde tot onderstaande ranking.
Lees verder ...
 
Fabrique wint European Aluminium Design Award 2004 met Toskana zonwering<br>
Ontwerpbureau Fabrique heeft in het Duitse Essen de prestigieuze European Aluminium Design Award for Consumer Products gewonnen met het ontwerp voor de Toskana zonwering. Fabrique versloeg 7 genominee...
Lees verder ...
 
Veiligheid en montagegemak staan centraal
De sectionaaldeur hoort er helemaal bij
De combinatie van garagedeuren, zonwering en rolluiken blijkt een schot in de roos. Steeds meer zonweringspecialisten wagen zich op deze markt die de seizoenspiek van zonwering zo mooi aanvult. Verano levert zijn dealers vanaf dit seizoen een serie moderne en veilige sectionaaldeuren, ontwikkeld in eigen huis.
Lees verder ...
 
Brustor wielerploeg presteert boven verwachting goed
'Een fantastische vorm van publiciteit'
Brustors eerste seizoen in de wielersport levert het bedrijf behoorlijk wat publiciteit op. De renners presteren goed en de wagens en bussen die rondom de koers op de weg zijn, zien eruit om door een ringetje te halen. <br>
Lees verder ...
 
HBA trendrapport ontleedt de zonweringbranche<br>
Focus op handel vereist kennisslag bij ondernemers'<br>
Montagebedrijven van zonwering moeten zich commercieel beter positioneren tegenover hun particuliere afnemers, ondanks hun kleine schaal van bedrijfsvoering. Dat is een van de adviezen die voortkomen uit recent onderzoek naar de gevolgen van trends in de ambachten
Lees verder ...
 
Zonvak Magazine feliciteert de firma's Ambiance Zonwering Bakker, Genzo Zonwering en Hazon Products met hun prijs in de verkiezieng 'Zonvakker van het Jaar 2005'
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Panel verwacht moeilijke maanden
Het STS-Panel van badkamerondernemers verwacht dat de komende zes maanden voor de branche niet gemakkelijk zullen zijn. De STS Verwachtingsbarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Wat verwacht u v...
Lees verder ...
 
Per 2 mei is Lilian van Tongerlo bij Arte in dienst getreden als hoofd Marketing & Communicatie. Zij is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de positie van Arte in de markt. Voordat zij bij ...
Lees verder ...
 
Ook Gamma in autosport
Formido sponsort al langer de auto- en motorsport, daarover elders in deze editie Karwei Management meer. Gamma volgt dit voorbeeld. De bouwmarktketen wordt naamdragend sponsor van de Racing Day, het ...
Lees verder ...
 
De kracht van Formido:
'Sympathiek en lichtelijk rebels'
Ook Formido-directeur Jan van den Ham kan er niet omheen: de groei is uit de dhz-markt. De afgelopen jaren heeft de sector zelfs zo'n tien procent ingeleverd. Wil je als bouwmarkt toch een stevige plek innemen in die gekrompen markt, dan moet je doen waar je sterk in bent. En Formido is sterk in lokale verankering, stelt Van den Ham.
Lees verder ...
 
Marketing Awards voor JéwéRET, Bison en DGN Retail
And the winner is. …
Eind mei zijn de Karwei Management Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars zijn JéwéRET in de categorie 'Beste productinnovatie', Bison in de categorie 'Beste reclame- of marketingcampagne' en tenslotte DGN Retail, die de Award won in de categorie 'Beste leverancier'.
Lees verder ...
 
De kracht van Formido <br>
Sympathiek en lichtelijk rebels<br>
Aan het eind van het interview steekt Formido-directeur Jan van den Ham een sigaret op. Het past wel in de boodschap die de bouwmarktformule wil uitdragen: sympathiek, maar lichtelijk rebels. Zo is Van den Ham namelijk zelf ook, zegt hij met een veelbetekenende grijns. 'Nee, roken in de werkkamer mag niet. Maar werken in de rookkamer wel. Dit is nu even mijn rookkamer.'
Lees verder ...
 
Alex Wortman van Lorreine:
"Luxe spoelunits breed toegankelijk maken"
Het aanbieden van een spoelbak van deze tijd voor een betaalbare prijs. Dat is het streven van Axel Wortman bij de introductie van handelsorganisatie Lorreine en de spoelbakken met dezelfde naam. De consument loopt bij de aanschaf van een keuken vaak aan tegen problemen rondom de keuze van het werkblad en de spoelbak. De invulling daarvan mag niet worden afgeremd door te hoge prijzen. Met Lorreine willen wij hierop een antwoord bieden.'
Lees verder ...
 
KIM Panel pessimistisch
Ondanks de vrij positieve gegevens vanuit CBW-MITEX, zijn de keukenondernemers binnen het KIM Panel momenteel niet optimistisch. De KIM Branchebarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Hoe beoordee...
Lees verder ...
 
Graafschap-speler Saeijs kiest voor Keukenstudio Wehl
Jan-Paul Saeijs, speler betaald voetbal bij De Graafschap, kreeg begin april uit handen van Atske Klinkenberg van Keukenstudio Wehl zijn keukenapparatuur. Het betrof keukenapparatuur van het merk ATAG...
Lees verder ...
 
Red Dot Award voor Liebherr
De Liebherr SBSes 7165 koel-vriescombinatie is winnaar van een Red Dot Design Award. Het Red Dot label is een wereldwijd erkend kwaliteitslabel voor uitmuntend ontwerp. De side by side combinatie won ...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken