Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Column Opinie
Transparantie
Iedereen praat erover in de branche; importeurs van badkamerproducten, producenten van sanitair, zelfstandige badkamerondernemers... “Er moet meer transparantie in de prijzen komen.” Er moet worde...
Lees verder ...
 
Column Opinie
Recessie?
Het ziet er weer beter uit voor de dhz-branche. Althans, dat dachten we tot voor kort. De overdrachtsbelasting is verlaagd. Weliswaar voor even, maar toch, de consument heeft volgens onderzoek van Bou...
Lees verder ...
 
Naamsbekendheid hecht-, vul- en voegmiddelen
'Goede communicatie bij het schap essentieel"
Waarom kiest een eindklant voor een specifiek merk hecht-, vul- of voegmiddel? Uit onderzoek van researchbureau Qudata Markt- & Trendanalyses blijken aspecten als kwaliteit en betrouwbaarheid nog altijd veruit bepalend. Maar ook maakt de gemiddelde consument pas bij het schap zijn keuze, zo blijkt. Wat doen de A-merken om die consument dan hun product te laten kiezen? Karwei Management vroeg het Bison, Knauf en Beamix.
Lees verder ...
 
Meer optimisme over koopwoningmarkt
Door de verlaging van de overdrachtsbelasting is de Nederlandse consument een stuk positiever over de koopwoningmarkt, zo meldt Bouwkennis. Zes procent van de consumenten noemt het tweede kwartaal van 2011 een gunstige tijd om een woning te kopen. Een aantrekkende woningmarkt betekent naar verwachting ook meer werk voor de zzp-er.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Keukenconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van een keuken? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de keukenmarkt wellicht mee worstelt...
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van een badkamer? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de badkamermarkt wellicht mee worstelt...
Lees verder ...
 
Qudata seminar op 29 augustus in Zutphen:
Webshops in Woonretail
<br>
Lees verder ...
 
Onderzoek Ideal Standard:
'Nederlanders hebben minste 'me-time' in badkamer'
Ideal Standard maakte de resultaten bekend van een Europese consumentenenquête over de rol van de badkamer in het dagelijks leven. Nederlanders vallen op door hun praktische kijk. In tegenstelling tot veel andere Europeanen gebruiken de meeste Nederlanders de badkamer uitsluitend voor de gebruikelijke hygiëne-activiteiten. Van alle Europeanen nemen Nederlanders het minst 'me-time' in de badkamer.
Lees verder ...
 
Dr. Markus Miele en Sjaak Brouwer over samenwerking met dealers:
'Juist de vakhandel is belangrijk in de beslissende fase van aankoop'
'Maar liefst 40 tot 50 procent van de uiteindelijke koopbeslissing wordt bepaald door de keukendealer, ondanks de oriëntatie vooraf door de consument via internet, vrienden en familie.' In het verlengde hiervan is Miele op 1 januari 2011 overgegaan op een selectief distributiesysteem, waarmee een kwalitatieve en intensievere samenwerking met zo'n 750 keukendealers werd aangegaan en werden er onlangs 50 geselecteerde dealers benaderd om Kitchen Inspirience Partner van Miele te worden. Een gesprek met Dr. Markus Miele en Sjaak Brouwer.<br>
Lees verder ...
 
Column Opinie
Drijven of verzuipen?
De kop boven mijn column bedacht ik tijdens het zwemmen, dat ik in de zomer wekelijks een paar keer doe. Zwemmen lijkt eigenlijk veel op ondernemen. Vaak word je in het diepe gegooid en is het een kwe...
Lees verder ...
 
Vorige | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken