Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
QumediaTV
Fred Constant Keukens op de Woonbeurs
Fred Constant Keukens stond op de Woonbeurs in Amsterdam. Rick Landsman, werkzaam bij het keukenbedrijf, laat in deze video-impressie zijn licht schijnen op de veranderende woonconsument.
Lees verder ...
 
Qudata onderzocht aankoopgedrag badkamerconsumenten
Internetverkoop badkamers in 2011 gedaald
Consumenten kopen dit jaar minder badkamerproducten via internet in vergelijking met vorig jaar. In 2010 kocht 6 procent badkamerartikelen in webshops, dat aandeel is het afgelopen jaar gedaald naar 4 procent. Verder kopen consumenten steeds meer sanitair in verschillende winkels, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Minder nieuwe woningen
Er worden steeds minder woningen gebouwd in Nederland. Normaal gesproken stijgt de woningvoorraad met een procent per jaar. In 2010 was dit 0,65 procent. Begin van dit jaar telde ons land ruim 7,2 miljoen woningen. Dit meldt Bouwkennis, leverancier van strategische markt- en marketinginformatie.
Lees verder ...
 
Een op de vijf consumenten gaat naar de bouwmarkt
Consument koopt zonwering nog vooral in speciaalzaak
Qudata, het onderzoekscentrum van de woonbranche, onderzocht het koopgedrag van consumenten op gebied van zonwering. De speciaalzaak staat nog altijd op de eerste plaats, maar twintig procent van de consumenten haalt zonwering bij de bouwmarkt. De consument hecht nog altijd waarde aan persoonlijk advies en wil het product graag zien en voelen.
Lees verder ...
 
Bosch opent 'Wash & Coffee'
In Amsterdam werd aan de Quellijnstraat 90 (het Marie Heinekenplein) de tweede Wash & Coffee ter wereld geopend, een samenwerkingsproject van Bosch en Persil. “Een ideale plek om direct met consumen...
Lees verder ...
 
Het voeren van Netto Prijzen in de praktijk (deel 3)
'Je moet niet bang zijn een klant te laten lopen'
In het tweede artikel over Netto Prijzen zoomden we in op de trend van het voeren van transparante prijzen. Nu deel 3: de praktijk. Hoe ga je in de praktijk in de winkel of showroom om met Netto Prijzen? Is het een andere manier van verkopen? Want nog steeds geven veel keukenondernemers ongevraagd korting, zo blijkt uit onderzoek. En welke ontwikkelingen zijn er aan fabrikantenzijde? <br>
Lees verder ...
 
Karwei gekozen tot 'Beste Bouwmarkt 2011'
Karwei is door het publiek gekozen tot Beste Bouwmarkt 2011 in de strijd om de ING Retail Jaarprijzen 2011. Samen met de winnende winkelketens in de 25 andere winkelsectoren strijdt Karwei nu om de Publieksprijs Beste Winkelketen 2011. <br>
Lees verder ...
 
Trend op ingetogen Woonbeurs 2011
'De consument wil vooral eerlijke producten'
De Woonbeurs Amsterdam, die onlangs weer in de RAI werd gehouden, is vooral een gezellig dagje uit voor de consument. Vrouwen veelal, die er op zoek gaan naar mooie, exclusieve of gewoon leuke producten voor in huis. Toch bood de Woonbeurs ook voor de klussers voldoende interessante wetenswaardigheden. Al was het alleen maar om te zien wat de consument anno 2011 graag in z'n keuken, badkamer of tuin heeft. KlusPro nam een kijkje en zet bijzondere noviteiten en trends op een rij.
Lees verder ...
 
Social media mede bepalend voor dhz-consument
Consumenten maken steeds meer gebruik van sociale media om zich te oriënteren op dhz-producten of bij het bepalen van een keuze voor een product. Dat blijkt uit een onderzoek van USP Marketing Consultancy onder ruim 500 consumenten. Bijna de helft gebruikt sociale media als bron van informatie, inspiratie of oriëntatie bij de aanschaf van bouw- en dhz-producten. Onder die consumenten vallen ook ervaren klussers.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek tuin aanleggen & inrichten:
Aankoopgedrag tuinconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van allerlei tuinartikelen? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van tuinartikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Vorige | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken