Weet de consument wel wat hij wil?
Verstandig en behoudend
Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
Ecologisch bouwen nog altijd een niche-markt
Warmteaccumulerende kachels, natuurlijk isoleren met houtvezel, j...
EMV en Garant bundelen hun inkoop
Om dat te bereiken is de Einkaufsgesellschaft mittelständischer M...
Succesvol eerste jaar Zwolse Hornbach
“Onze collega’s zetten zich echt met hart en ziel in voor de klan...
“We moeten elke dag weer ons uiterste best doen”
We ontmoeten elkaar op de bouwplaats in het Gelderse Duiven, waar...
De groene lifestyle van Intratuin 3.0
Voor Intratuin 3.0. zijn ze bij de formule niet over één nacht ij...
“Met combinatie Hubo en Homed een unieke positie”
Wanneer wij een week voor de officiële opening een bezoekje breng...
Keukenzaak belangrijkste verkoper inbouwapparatuur
In dit artikel analyseren we via welke kanalen deze apparatuur wo...
“Als je een goede ontwerper bent moet je alles kunnen”
Zijn eigen ding doen, het is belangrijk voor Kees Marcelis. En me...
Apparaten thuis worden steeds slimmer
Een dimlichtje met spraakbediening, een koelkast die zelf boodsch...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?