Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek tegels zetten & leggen:
Aankoopgedrag tegelconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van tegels, tegellijm en aanverwante producten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van tegels, tegellijm en/of aanverwante artikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek inrichten & styling van de woning:
Aankoopgedrag woonconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van allerlei woonproducten, met name als het gaat om de styling van de woning? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van woonartikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Trend op ingetogen Woonbeurs 2011:
'De consument wil vooral eerlijke producten'
De Woonbeurs Amsterdam, die vorige maand weer in de RAI werd gehouden, is vooral een gezellig dagje uit voor de consument. Toch bood de Woonbeurs ook voor de badkamerretailer voldoende interessante wetenswaardigheden. Al was het alleen maar om te zien wat de consument anno 2011 graag in badkamer tuin heeft. STS nam een kijkje en zet bijzondere noviteiten en trends op een rij.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek vloeren leggen:
Aankoopgedrag Klusconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van vloeren (tapijt, laminaat, vinyl, tegels etc.) en aanverwante producten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van vloeren en aanverwante artikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek vloeren leggen:
Aankoopgedrag Klusconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van vloeren (tapijt, laminaat, vinyl, tegels etc.) en aanverwante producten? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als retailer in of leverancier van vloeren en aanverwante artikelen wellicht mee worstelt.
Lees verder ...
 
Koopwoning houdt goed imago
De consument houdt vertrouwen in een koopwoning als investeringsobject. Dit ondanks de economische voorspellingen en de malaise op de woningmarkt. Met name starters zien een eigen huis als een goede investering. Dit blijkt uit onderzoek van WoonKennis.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Keukenconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van een keuken? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de keukenmarkt wellicht mee worstelt...
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van een badkamer? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de badkamermarkt wellicht mee worstelt...
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek naar...
Aankoopgedrag Zonweringconsumenten
Waar letten consumenten op bij aankoop van zonwering? Speelt de prijs een belangrijke rol, of is de persoonlijke service in de winkel van doorslaggevende betekenis? Of koopt men liever via internet? Allemaal vragen waar u als ondernemer of leverancier in de zonweringmarkt wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar, in opdracht van Zonvak Magazine, voor de tweede maal een onderzoek uit onder consumenten waarbij het aankoopproces van zonwering centraal staat.
Lees verder ...
 
Bosch vaatwasser als beste getest
De volledig integreerbare vaatwasser SMV43M10EU komt met een 7.0 als Beste uit de test van de Consumentenbond. De vaatwasser presteerde zeer goed op het gebruiksgemak, door de flexibele korven, de Dos...
Lees verder ...
 
Vorige | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken