Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Nieuwe marktstrategie van Miele
Miele Kitchen Inspirience Partners
Begin dit jaar maakte Miele Nederland bekend over te gaan op een selectief distributiesysteem. Een logisch vervolg hierop is de samenwerking met vijftig geselecteerde dealers, onder de naam Miele Kitchen Inspirience Partners. Op woensdag 2 november werd het contract getekend met de eerste drie dealers.<br>
Lees verder ...
 
'Kookprogramma's weinig invloed op kookkunst'
“Kookprogramma’s zoals ‘MasterChef’, ‘Hell’s Kitchen’ en ‘Wie is de chef?’ zijn niet meer van tv weg te denken, maar ze beïnvloeden slechts in beperkte mate de manier waarop Nederla...
Lees verder ...
 
'Von Sommerloch keine Spur' bij onze oosterburen
Veel turbulentie in de Duitse keukenmarkt
De Duitse keukenbranche mag dan al weer een stap verder zijn dan de Nederlandse markt in het afronden van de recessie, rustig is het bij onze oosterburen zeker niet. 'Von Sommerloch keine Spur', omschrijft de Duitse vakpers; geen 'komkommertijd' dus. Maar de Duitse keukenindustrie blijft van essentieel belang voor de Nederlandse keukenretail, zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata en vakblad KIM.
Lees verder ...
 
Voor de tiende maal KIM Design Award
Wie volgt winnaar Erwin Laenen op?
De KIM Design Award wordt dit jaar voor de tiende maal uitgereikt. Erwin Laenen van Bad & Keuken Design te Weert won de award in het afgelopen jaar. Wie wordt dit jaar zijn opvolger? Tijdens het Woon Trend Event op 21 november worden enkele van de genomineerde keukenontwerpen gepresenteerd en vervolgens wordt de winnaar bekend gemaakt.
Lees verder ...
 
Per 2 mei is Lilian van Tongerlo bij Arte in dienst getreden als hoofd Marketing & Communicatie. Zij is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de positie van Arte in de markt. Voordat zij bij ...
Lees verder ...
 
De kracht van Formido:
'Sympathiek en lichtelijk rebels'
Ook Formido-directeur Jan van den Ham kan er niet omheen: de groei is uit de dhz-markt. De afgelopen jaren heeft de sector zelfs zo'n tien procent ingeleverd. Wil je als bouwmarkt toch een stevige plek innemen in die gekrompen markt, dan moet je doen waar je sterk in bent. En Formido is sterk in lokale verankering, stelt Van den Ham.
Lees verder ...
 
Alex Wortman van Lorreine:
"Luxe spoelunits breed toegankelijk maken"
Het aanbieden van een spoelbak van deze tijd voor een betaalbare prijs. Dat is het streven van Axel Wortman bij de introductie van handelsorganisatie Lorreine en de spoelbakken met dezelfde naam. De consument loopt bij de aanschaf van een keuken vaak aan tegen problemen rondom de keuze van het werkblad en de spoelbak. De invulling daarvan mag niet worden afgeremd door te hoge prijzen. Met Lorreine willen wij hierop een antwoord bieden.'
Lees verder ...
 
KIM Panel pessimistisch
Ondanks de vrij positieve gegevens vanuit CBW-MITEX, zijn de keukenondernemers binnen het KIM Panel momenteel niet optimistisch. De KIM Branchebarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Hoe beoordee...
Lees verder ...
 
Graafschap-speler Saeijs kiest voor Keukenstudio Wehl
Jan-Paul Saeijs, speler betaald voetbal bij De Graafschap, kreeg begin april uit handen van Atske Klinkenberg van Keukenstudio Wehl zijn keukenapparatuur. Het betrof keukenapparatuur van het merk ATAG...
Lees verder ...
 
Red Dot Award voor Liebherr
De Liebherr SBSes 7165 koel-vriescombinatie is winnaar van een Red Dot Design Award. Het Red Dot label is een wereldwijd erkend kwaliteitslabel voor uitmuntend ontwerp. De side by side combinatie won ...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Renson en Team Sunweb blijven partners
Renson en Team Sunweb verlengen hun samenwerking voor de volgende drie jaar. De wielerploeg past perfect in de vastberadenheid om internationaal verder te groeien en ‘s werelds hoogst kwalitatieve ...
Lees verder ...
 
Omzet Ikea: 34 miljard
De totale omzet uit retailactiviteiten van de Ikea Group in het financiële jaar 2017 is uitgekomen op 34,1 miljard euro. “Gecorrigeerd voor wisselkoerseffecten bedraagt de omzetstijging van deze ac...
Lees verder ...
 
Samenwerking voorop bij bol.com
Online megashop vriend of vijand
Simpelweg goed is niet goed genoeg voor bol.com. Elke klantervaring moet fantastisch zijn. En dat geldt niet alleen voor de orders die bij bol.com zelf gedaan en afgehandeld worden, maar ook voor de bestellingen die gedaan worden via de vele samenwerkingspartners die bij de online gigant zijn aangesloten.
Lees verder ...
 
Koopmans Verf voetbalshirtsponsor
Verfproducent Koopmans Verf is sinds 2016 sponsor van eredivisievoetbalclub sc Heerenveen en dat bevalt goed. Recent hebben zij hun jaarcontract opengebroken en verlengd tot 2020. Met ingang van van j...
Lees verder ...
 
Kiezen is verliezen maar niet voor Karwei
Karwei opent flagshipstore Amsterdam
Karwei opent op woensdag 10 mei haar derde winkel nieuwe stijl in Amsterdam. Deze flagshipstore telt maar liefst 4.000 m2, geheel in de nieuwe Karweisfeer. Formuledirecteur Machiel van der Sluis is trots op de nieuwe winkel in onze hoofdstad. 'We weten inmiddels dat het concept klopt.'
Lees verder ...
 
Winkel centrum inspiratie<br>
Nijhof klaar voor internet 2.0<br>
Na de omwenteling midden jaren negentig, toen producten die technisch al prima voldeden ineens ook modisch moesten worden, staat Nijhof Baarn nu voor een volgende revolutie. Er staat een behoorlijke ommezwaai op de planning, vertelt directeur Jan Nijhof. Reden? De hernieuwde opkomst van internet.
Lees verder ...
 
Klussenier reikt awards uit
Voor de derde keer heeft de Klussenier begin dit jaar haar Awards uitgereikt. Er werden prijzen uitgereikt in vijf categorieën, onder meer voor de klantvriendelijkste klussenier, de beste starter en ondersteuner en de ondernemerschapaward. Ook waren er twee eervolle vermeldingen.
Lees verder ...
 
Communication journey
De wijze van reviews verschuift
Om invloed te krijgen op de customer journey van de woonconsument moet je creatief zijn. Hoe communiceer je met de klant? Het bedrijf van Marcel Verkade in Kwintsheul bestaat dit jaar 40 jaar en in die vier decennia werd voortdurend gezocht naar de juiste middelen. Met name de 72 consumenten-reviews op de website zijn interessant.
Lees verder ...
 
Positieve geluiden
Er klinken positieve geluiden uit de markt. De branchebarometers laten zien dat er weer optimisme is. Hoewel de zonweringsbranche iets terughoudender lijkt dan bijvoorbeeld de keukensector, is er ook ...
Lees verder ...
 
Positief geluid
Wat een positieve geluiden klinken er van alle kanten. Het voelt goed het eerste nummer van dit jaar te beginnen met mooie cijfers. De werkgelegenheid trekt aan. De orderportefeuilles in de bouw zijn ...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken