Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
KitchenAid kiest voor een eigen koers
'We kiezen voor een kleinschalige distributie'
Bij de introductie van KitchenAid als inbouwmerk voor de Nederlandse keukenmarkt werden opvallende keuzes gemaakt. Met nadruk op exclusieve, individuele benadering van de beoogde dealers. En met een doelbewuste keuze voor het topsegment van de markt. Een gesprek met Ron de Rijk, sales manager van KitchenAid Nederland.
Lees verder ...
 
Henry en Petrie Huyberts uit Sint-Oedenrode:
'Optimaal gebruik maken van deze prijs'
Op de dag nadat Henry en Petrie Huyberts de titel 'Keukendetaillist van het Jaar' gewonnen hebben, is het een komen en gaan van journalisten. Maar voor vakblad KIM maakt het tweetal graag wat extra tijd vrij. 'Wij zijn ervan bewust dat investeren, ontwikkelen, scholing en marketing de sleutelwoorden zijn tot succes.'
Lees verder ...
 
KIM Keukendetaillist van het Jaar 2008
Henry Huyberts pakt titel
Henry Huyberts van Huyberts Keukens & Interieur in Sint-Oedenrode is de Keukendetaillist van het Jaar 2008. Tijdens een drukbezocht KIM Keuken Event in het Goffert Stadion in Nijmegen nam Henry Huyberts de award in ontvangst. In de finale liet de ondernemer zijn collega-finalisten Atske Klinkenberg van Keukenstudio Wehl en Geurt Cornelissen van Cornelissen Keuken & Sanitaircentrum in Veenendaal achter zich.
Lees verder ...
 
Ontwerp Bulthaup b3-keuken goed voor titel
Robert van der Zwaag wint KIM Design Award
Robert van der Zwaag van Wijnand Keukens in Leek heeft de KIM Design Award 2008 gewonnen. Zijn ontwerp voor een Bulthaup b3-keuken werd door de jury gekozen uit een selectie van tien genomineerde keukenontwerpen. Van der Zwaag ontving de award tijdens het KIM Keuken Event in Nijmegen uit handen van KIM-hoofdredacteur Henk Knol.
Lees verder ...
 
Keukenbranche massaal naar Nijmegen:
Drukbezochte primeur voor KIM Keuken Event
De eerste editie van het KIM Keuken Event is maandag 23 juni bezocht door een kleine 300 keukendetaillisten en -fabrikanten. In de businessclub van het Goffert Stadion waren de bezoekers onder andere getuige van de uitreiking van de KIM Design Award, de bekendmaking van de Keukendetaillist van het Jaar, een forumdiscussie over de toekomst van de kleine zelfstandige en een met humor doorspekte lezing van marketinggoeroe Jos Burgers.
Lees verder ...
 
Keukenbranche massaal naar Nijmegen:
Drukbezochte primeur voor KIM Keuken Event
De eerste editie van het KIM Keuken Event is maandag 23 juni bezocht door een kleine 300 keukendetaillisten en -fabrikanten. In de businessclub van het Goffert Stadion waren de bezoekers onder andere getuige van de uitreiking van de KIM Design Award, de bekendmaking van de Keukendetaillist van het Jaar, een forumdiscussie over de toekomst van de kleine zelfstandige en een met humor doorspekte lezing van marketinggoeroe Jos Burgers.
Lees verder ...
 
Ben Mandemakers uitgeroepen tot Retail Personality 2008
Tijdens het jaarlijkse Elsevier Retail Summit is Ben Mandemakers van De Mandemakers Groep uitgeroepen tot Retail Personality 2008. De jury was unaniem tot dit besluit gekomen en kenmerkte hem als een 'visionair ondernemer'.
Lees verder ...
 
Vertrouwen consument daalt verder
Het vertrouwen van de consument is in mei verder afgenomen. De indicator daalde van -12 in april naar -17 in mei. Sinds september 2007 is de stemming van de consument in mineur. Net als in voorgaande ...
Lees verder ...
 
Huurders nauwelijks bereid te verhuizen
Vorig jaar daalde de verhuisgeneigdheid onder huurders naar een dieptepunt: slechts 6 procent wilde binnen twee jaar verhuizen. Anno 2008 is dit 8 procent. De verhuisgeneigdheid onder huurders is daar...
Lees verder ...
 
Badkamerzaken veel positiever
Keukenmarkt in mineur
De KIM branchebarometer die de stemming in de keukenbranche weergeeft, zakt dieper in het rood. Er zijn voor de tweede achtereenvolgende maand meer 'pessimisten' dan 'optimisten' binnen het panel. Opvallend is, dat de branchebarometer van badkamerzaken op de optimistische stand 60 blijft staan.
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Reorganisatie Duscholux
Als gevolg van de sterk veranderende sanitairmarkt heeft Duscholux internationaal én in Nederland een reorganisatie doorgevoerd. Internationaal is de productie gecentraliseerd naar vier locaties, bin...
Lees verder ...
 
Digitale marketing anno morgen
In 2010 ontwikkelt digitale marketing zich verder, waarbij enkele aandachtspunten van belang zijn.
Lees verder ...
 
AVZ-groep lanceert zonwering- en rolluikspecialisten logo
De AVZ-groep heeft twee logo’s laten ontwerpen waarbij niet de merknaam maar de algemene kwaliteiten van de producten naar voren komen."Wij willen de logo’s steeds meer gebruiken in al onze uiting...
Lees verder ...
 
Makro denkt niet in keuken- of doe-het-zelfbranche
'Wij bieden totaaloplossingen voor ondernemers'
Iedereen kent de Makro. Maar hoe goed eigenlijk? Want wie mag er nu bij de Makro kopen, ondernemers of toch ook particulieren? Wat heeft de Makro hen allemaal te bieden? En vooral, in hoeverre is de Makro eigenlijk een concurrent van de bouwmarkt, keukenhandel of sanitairzaak? Makro vindt het zelf ook tijd om meer naar buiten te treden. Karwei Management sprak daarom met Herman Tinga, directeur inkoop Non-Food bij Makro. 'Wij zijn de groothandel voor ondernemend Nederland.'
Lees verder ...
 
Eerste Plan-it by Praxis geopend in Eindhoven
Nieuwe formule met meer service en groter assortiment
14 oktober werd de eerste Plan-it by Praxis geopend in Eindhoven. Deze nieuwe formule is gebaseerd op de succesvolle Brico Plan-it in België. Plan-it by Praxis is bedoeld als projectwinkel voor de grotere klusser. Inclusief een drive-in voor het inladen van zware bouwmaterialen. Ook de ZZP'er is dus welkom.
Lees verder ...
 
Diepgang troef op Internationale BouwBeurs 2011
De Internationale BouwBeurs vindt plaats van maandag 7 februari tot en met zaterdag 12 februari 2011 in Jaarbeurs Utrecht. Met inhoudelijke programma's, seminars, themapleinen en -paviljoens zet de In...
Lees verder ...
 
Praxis introduceert wooncatalogus
Praxis komt dit najaar als eerste doe-het-zelfketen met een wooncatalogus genaamd 'Wonen'. De gids staat vol met nieuwe woonideeën, leuke accessoires en handige producten om het dit najaar extra gezellig in huis te maken. De wooncatalogus is gratis verkrijgbaar in elke Praxis-winkel.
Lees verder ...
 
Tibelly-actie voor KWF een succes
AVZ heeft met een goed gevoel vast kunnen stellen dat de actie die in april van dit jaar werd opgezet voor KWF Kankerbestrijding een mooie eerste donatie heeft opgeleverd. De formule waarbij € 0,10 ...
Lees verder ...
 
Pop-up stores versus leegstand winkellocaties
Oprukkende pop-up stores en een oplopende winkelleegstand. Op het eerste gezicht hebben deze twee tendensen weinig met elkaar te maken.
Lees verder ...
 
Gamma zwaait Sjaak en Freek-Willem uit
Bouwmarktketen Gamma heeft na bijna 14 jaar afscheid genomen van de bekendste klussers van Nederland, de buurmannen Sjaak & Freek-Willem. In de laatste tv-commercial die de afgelopen zomer werd uitgez...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken