Vooral retail vraagt om ‘Made in Holland’
Keuze voor kwaliteit en maatwerk
Het grote succes van Nederlandse keukens is niet zo zeer het resultaat van een vraag van de consument, maar vanwege de keuze vanuit de keukenretailer. En natuurlijk is het ook de creativiteit en de inspanning van de Nederlandse producenten die deze retailers de juiste producten kunnen bieden. “Een bekende Nederlandse naam werkt zeker mee aan de groei.”
“Als ik niet werk, word ik doodongelukkig”
Vijftien jaar werkt Jacoliem nu voltijd in het zonweringsbedrijf ...
“Ik wil iets terug doen voor de branche”
Hoge pieken, diepe dalen. Als dat voor iemand in de zonweringsbra...
InCoDa groeit in jubileumjaar
Tijdens het 10-jarig jubileum van Interieur Collectie Dagen zijn ...
Intergamma wint Wecycle Gouden Bakkie Award
Wecycle organiseert de inzameling en recycling van afgedankte ele...
“Alles begint bij je eigen bedrijfsprocessen”
We spreken aan de Melbournestraat 3 in Lijnden over deze thema’s ...
Organisaties zijn krachtig én kwetsbaar
De enorme toename van het aantal inkoop- en marketingorganisaties...
De ‘gekte’ is grotendeels voorbij
Consumentenvertrouwen “Het consumentenvertrouwen toont al sinds m...
De keukenconsument blijft positief
Gekochte keukens Keukenspeciaalzaken noteerden vorig jaar gemidde...
“In de huid van de ondernemer kruipen”
Eerst nog even een terugblik op de afgelopen jaren. Die explosiev...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Merkt u wel eens dat uw klanten rechtstreeks in China kopen?