Zoeken op internet en kopen bij de speciaalzaak
Customer journey bij keukenapparatuur
Hoe de retailer in keukenapparatuur zijn klanten weet binnen te halen, wordt bepaald door een nauwe samenwerking tussen winkel en website. Kopen doen de consumenten meestal in de winkel, maar het bepalen van de keuze vindt grotendeels op het internet plaats. Maar ook op het internet is de retailer -al dan niet met de organisatie waarbij hij is aangesloten- uitermate belangrijk.
Omzet Kvik neemt toe met 25 procent
Om de Nederlandse keukentrends te signaleren heeft het bedrijf aa...
Sanisale neemt Sanidump over
De overname van Sanidump is belangrijk voor FG-groep en draagt bi...
Leicht heeft nieuwe fabriek geopend
Na twee jaar bouwen is afgelopen maand Fabriek 2 van Leicht Küche...
Volop leven in onze branche
Het jaar 2020 is een jaar vol tegenstellingen. Vakbeurzen gaan -s...
Derde Nederlanders waardeert thuiszijn meer dankzij lockdown
Ook voelt de ruime meerderheid (85%) zich ondanks het vele thuisw...
Floris verkoopt Snaidero Villa Arena
De Floris Groep heeft de Snaidero Flagshipstore in Villa Arena te...
“Triboo introduceert de NeverEnding Kitchen”
“Het DNA van Triboo is simpel: wij veranderen ‘waardeloos’ afval ...
Waar heb jij invloed op?
“Ik ben nergens te beroerd voor Olga. Ik pak aan. Heb ik van m’n ...
Schüller breidt stevig uit in Herrieden (D)
Schüller Möbelwerk KG heeft een ??productie-uitbreiding gepland o...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?