Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Daling omzet detailhandel
In maart 2008 heeft de detailhandel 3,4 procent minder omzet behaald dan in dezelfde periode een jaar eerder. Het is voor het eerst in bijna 3 jaar dat er in de detailhandel sprake was van omzetverlie...
Lees verder ...
 
Nominatie Marketing Awards 2008 van start
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favoriet
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van onder meer uw vakblad Keuken & -Interieur Magazine voor de zesde maal de Nieuwjaarsborrel. Net als de voorgaande jaren worden daar de KIM Marketing Awards uitgereikt in vier verschillende categorieën. U kunt als lezer van KIM hiervoor concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Onderzoek van USP Marketing Consultancy toont aan:
Consument oriënteert zich via keukenspeciaalzaken
De Nederlandse keukens staan centraal in deze uitgave van KIM. Daarbij is niet alleen de aanbieders-kant met producenten van keukens en apparatuur interessant. Van minstens zo groot belang is een kijkje in de wereld van de keuken-consumenten. USP Marketing Consultancy deed onderzoek naar het oriëntatieproces van de consument.
Lees verder ...
 
Column Marketing
De babyboomer op zijn retour?
Het is nog niet zolang geleden, dat we door de nodige retailadviseurs van overtuigd werden dat de grijze golf, of veel mooier zoals de Amerikanen dat noemen 'the silver generation' moesten knuffelen, ...
Lees verder ...
 
Branchebarometer stabiliseert
De KIM Branchebarometer, waarin een vast panel keukendetaillisten aangeeft, hoe volgens hen de situatie in de branche is, daalde na oktober 2007 onder de 55 punten. Ter verduidelijking: wanneer er onder de panelleden evenveel 'optimisten' als 'pessimisten' zijn, staat de branchebarometer op stand 50.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Lachen zeg, zo'n klant
Een paar weken geleden ben ik op 'branchevreemd-jacht' gegaan. Het was niet mijn bedoeling, maar het is er uiteindelijk wel van gekomen. Ik was al bij vier computerspeciaalzaken geweest voor een bepaa...
Lees verder ...
 
Ondernemers verdeeld over situatie
Gaat het goed met de branche of niet? En gaat het goed met mijn onderneming of niet? Het panel van keukenondernemers is zeer verdeeld in hun reacties hierover.
Lees verder ...
 
KIM Keuken Event
Keuken- en Interieur Magazine houdt volgend jaar voor het eerst een eigen evenement waar fabrikanten en detaillisten uit de branche elkaar kunnen ontmoeten: het KIM Keuken Event. Dit vindt plaats op maandag 23 juni.
Lees verder ...
 
Quorum houdt Nieuwjaarsbijeenkomst
Lezing over de toekomst van het A-merk
Tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Quorum Uitgevers op 14 januari 2008 zal merkenkenner en reclameadviseur Rob Benjamens een lezing geven over de toekomst van het A-merk. Eerder dit jaar gaf Benjamens het boekje 'Waar gaat het naar toe met het A-merk?' uit.
Lees verder ...
 
Groot contrast tussen huidige situatie en verwachting
De Branchebarometer is in evenwicht
De Branchebarometer van de keukenbranche schoot de afgelopen maanden met grote stappen omhoog en omlaag. Na een stand van 54,7 in juni maakte hij in juli een sprong omhoog naar 62,0. Daarna ging de barometer in augustus sterk omlaag (53,5), om in september meer in evenwicht te komen. De barometer staat namelijk op 55,7.<br>
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Toolstation.nl maakt voorraad online zichtbaar
Om te voorkomen dat klanten misgrijpen is de voorraad van het Toolstation assortiment nu op de website te zien. Iedere vakman of serieuze doe-het-zelver die via de webshop bestelt, ziet bij de productinformatie direct of het product voorradig is. Als klanten inloggen op de site, wordt ook de voorraad getoond bij de dichtstbijzijnde afhaalbalie. Sinds kort is deze nieuwe service beschikbaar in de webshop van Toolstation.
Lees verder ...
 
CEO Rob Uytdewillegen van PGZ Retail Concept:
'Het schap in de winkel moet beter communiceren'
Naast private labels voor onder andere Gamma en Praxis houdt PGZ Retail Concept zich bezig met het in de markt zetten van innovatieve totaalconcepten voor de dhz-markt. Daarbij nemen ze het hele traject voor hun rekening, inclusief schappenplan en marketing. Een gesprek met CEO Rob Uytdewillegen over winkelinrichting.
Lees verder ...
 
Nieuwe vrachtwagens Smits
Smits heeft onlangs twee nieuwe ‘design’ vrachtwagens in gebruik genomen. Dankzij het nieuwe en moderne ontwerp, in Smits- en Jan des Bouvrie-uitvoering, mogen beide opleggers echte blikvangers ge...
Lees verder ...
 
Nederland scoort in zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus: 48 procent van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus. 48% van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus. 48% van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Electrolux bezegelt sponsorrelatie
Electrolux ondertekende ter bezegeling van de sponsorrelatie met Theater/bioscoop Castellum, samen met directeur Marc van Kaam, het sponsorcontract in het Home Center of the Brands te Alphen aan den R...
Lees verder ...
 
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus. 48% van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Official Lagune Installers
Recent stelde Renson zijn terrasoverkapping Lagune voor. Inmiddels werd een selecte groep van Official Lagune Installers samengesteld. In de showroom van deze partners worden nu ook de Lagunes geïnst...
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Webshops in Woonretail
Een korte videoregistratie van de Qudata-bijeenkomst op 7 juni jl. met als thema 'Webshop in Woonretail'. Een handout van alle slides is te bestellen via de webwinkel.
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken