Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Functionaliteit is voor consument vanzelfsprekend
Duitse keukens zoeken onderscheidend vermogen
De Duitse keukens hebben al decennialang een prima positie binnen de Nederlandse keukenhandel. Toch kunnen Duitse keukens hun positie en hun imago nog versterken, wanneer zij hun boodschap optimaal laten aansluiten bij de verwachting van de consument. Het bieden van onderscheidend vermogen levert nieuwe kansen op voor de Duitse keukenmerken.<br>
Lees verder ...
 
Keukenmarkt paralel aan totale woonbranche
De keukenbranche verloor in het tweede kwartaal van dit jaar ruim 2 procent omzet vergeleken met vorig jaar. Daarin loopt de keukenmarkt momenteel gelijk aan het gemiddelde van de totale woonbranche. ...
Lees verder ...
 
Wave Design wordt Wave
Vanaf juni 2012 verandert de naam Wave Design in Wave, maar het programma van Wave Design blijft gehandhaafd, zo laat WKP (Wave Kitchen Products) weten. Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo. Wave ...
Lees verder ...
 
categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne'
KIM Marketing Award voor Miele
Op woensdag 30 mei werd de KIM Marketing Award 2011 in de categorie 'Beste marketing- en reclamecampagne' uitgereikt aan Miele Nederland. Wim Marckelbach, directeur van Qumedia, uitgever van vakblad KIM, overhandigde de prijs in het Miele Inspirience Centre te Vianen.
Lees verder ...
 
'Keller Keukens vaart nieuwe koers'
Tijdens de twee dealerdagen in afgelopen voorjaar presenteerde Keller Keukens aan haar dealers de nieuwe aanpak voor de toekomst. Herpositionering van het merk Keller en een daaraan gekoppelde nieuwe ...
Lees verder ...
 
Barometers op dieptepunt
De barometers, waarmee de ondernemers van ons KIM-Panel de branchesituatie omschrijven, zijn in april verder weggezakt. Er heerst alom pessimisme in de branche, met een KIM Branchebarometer op stand 3...
Lees verder ...
 
Bij Indesit Company Nederland in De Meern is Sander Stel per 1 april jl. benoemd tot service manager. Hij was voorheen binnen het bedrijf werkzaam op de afdeling Marketing....
Lees verder ...
 
Consumentenactie AEG
Naar aanleiding van het succes van de AEG inductiekookplaat-consumentenactie in het vierde kwartaal van 2011, is er voor de komende periode een nieuwe activiteit ontwikkeld, zo meldt Electrolux Home P...
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking KIM Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de KIM Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van KIM op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominaties Qumedia Marketing Awards
De vakbladen van uitgeverij Qumedia organiseren ook dit jaar de Qumedia Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Topscheidsrechter Björn Kuipers
“Wees voorbereid op het onverwachte”
Scheidsrechter én ondernemer (Kuipers is eigenaar van twee Jumbo supermarkten in Oldenzaal) sprak tijdens het Zevij Necomij congres over teamspirit, samenwerking en het belang van mentale fitheid, waarbij constant paralellen trekt tussen voetbal en het bedrijfsleven. Je haalt alleen maximale performance door teamwork.”
Lees verder ...
 
 
   Future-proof
Digitalisering en maatschappelijke veranderingen hebben een impact op merkbeleving en marktwaarde. We hebben de komende jaren te maken met een vijftal digitale ontwikkelingen die bepalend zijn voor de...
Lees verder ...
 
 
   Wel uitstel, geen afstel
Wie wordt Zonvakker van het Jaar 2019?
Het Qumedia Event, dat gepland stond voor maandag 11 februari a.s. in Zutphen, gaat niet door. De verkiezing van de Zonvakker van het Jaar blijft echter gewoon staan! Vanuit onze branches werd aangegeven dat er behoefte was aan dit event, maar helaas is het niet gelukt de benodigde sponsoring voor de organisatie ervan bij elkaar te krijgen.
Lees verder ...
 
 
Ontstressen in 20 minuten
Last van werkstress? Met transcedente meditatie (TM) zou iedereen in slechts 20 minuten kunnen ontstressen. In zijn boek ‘De kracht van transedente meditatie’ legt Bob Roth in heldere stappen uit ...
Lees verder ...
 
Analyse van de badkamer retail markt, deel 2:
Waar is de consument naar op zoek?
Iedere detaillist weet wel wat voor soort klanten er in zijn winkel komen. Verschilt de consument bij de ene winkel nou met die van de andere? Duidelijk is in ieder geval, dat de ene klant een andere smaak heeft dan de andere. In het vorige artikel over de koper van badkamers en -producten was er aandacht voor de elke waar deze producten gekocht werden, in dit artikel een analyse van waarin elke type klant op zoek is.
Lees verder ...
 
Unilux over duurzaamheid<br>
Duurzame productie en hybride auto's<br>
'Je doet wat je kunt doen of wat je tegenwoordig geacht wordt te doen', gaat Unilux-directeur Patrick van Loosbroek van start. Het onderwerp duurzaamheid kwam voor het bedrijf uit Boxtel op de agenda nadat het besef doordrong dat de manier van verpakken eigenlijk best anders kon. 'Op een gegeven moment was ik zelf bezig met de montage van producen en kwam ik erachter, dat alles zo goed verpakt was, dat uitpakken in feite meer tijd kost dan het monteren.'
Lees verder ...
 
Bart Brüggenwirth over
Marketing voor een betere wereld
'Wat zou het geweldig zijn om marketing in te zetten voor een betere wereld. Als bedrijven met hun marketinginspanningen- en budgetten zouden bijdragen aan duurzame keuzes van consumenten en positieve veranderingen in de wereld voeden.' Zo begint Bart Brüggenwirth zijn voorwoord in het boek 'Sterke merken, betere wereld' dat afgelopen jaar verscheen. Bart, afgestudeerd als bedrijfseconoom en van origine marketeer, besloot in 2003 het roer om te gooien en zich als marketeer te focussen op maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) en duurzaamheid. 'Marketing gaat vaak vooral om buitenkant, ik wilde wat zinnigers met mijn vak doen.'
Lees verder ...
 
De grootste van Overijssel
Hornbach Zwolle opent deuren
Met maar liefst 15.000 vierkante meter vloeroppervlak en een assortiment van 120.000 artikelen is de nieuwe Hornbachvestiging die op woensdag 14 maart zijn deuren opent in Zwolle, meteen de grootste b...
Lees verder ...
 
Praxis om de hoek wordt Praxis City
De stadswinkels van Praxis krijgen een andere benaming. Praxis Om de Hoek wordt omgedoopt tot Praxis City. Daarmee wil de keten het stadwinkelconcept nog duidelijker benadrukken, aldus algemeen direct...
Lees verder ...
 
Volumegroei retail zwakt af
De volumestijging voor de Nederlandse detailhandel gaat dit jaar licht afzwakken. Uit de sectorprognose van ABN Amro komt een volumestijging van 2,3 procent naar voren. Zowel fysieke winkels als websh...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken