Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen.
Lees verder ...
 
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten. Ruim tweederde van de ondervraagde consumenten is de afgelopen tijd op zoek geweest naar een vakman of is dit binnenkort van plan. Vooral voor grote klussen schakelt de consument een vakman in. Bijna een op de drie consumenten gebruikt Marktplaats Klussen om die vakman te vinden.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek
Aankoopgedrag zonweringconsumenten
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoeken:
Aankoop- en klusgedrag woonconsumenten
Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar onderzoeken uit naar het sterk veranderende aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van wonen. De resultaten van de onderzo...
Lees verder ...
 
KlusPro-panel positiever gestemd
De leden van het KlusPro-panel zijn weer wat positiever over de markt, de economie en hun bedrijf. Met een score van 52.1 staat de Branchebarometer, de verwachting die de klussers hebben van de totale branche, net boven de neutrale score van 50. Ter vergelijking: in maart van dit jaar stond de Branchebarometer met 41.7 nog flink in de min.
Lees verder ...
 
"Consument is onzeker"
Omzet dhz-markt verder gedaald
De omzet van de dhz-markt is in het tweede kwartaal van dit jaar verder gedaald. Werd er in het eerste kwartaal al ruim 5 procent minder verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar, in het tweede kwartaal was dat zelfs bijna negen procent minder. Dat blijkt uit cijfers van GfK.
Lees verder ...
 
Meerderheid zzp'ers reageert op crisis
Bijna tweederde van de zzp'ers in de bouw neemt maatregelen om de gevolgen van de economische crisis op te vangen. Dat blijkt uit recent onderzoek van bureau Qudata onder de leden van het KlusPro-panel. De maatregelen variëren van minder investeren en minder reclame maken tot juist meer geld uittrekken voor reclame.<br>
Lees verder ...
 
Qudata onderzoekt klusmarkt voor Marktplaats
Prijs blijft criterium bij keuze vakman
De helft van de consumenten vindt de prijs nog altijd een belangrijk criterium bij de keuze van een vakman voor klussen aan huis. Andere belangrijke criteria zijn vakmanschap, betrouwbaarheid en goede kwaliteit. Dat blijkt uit een onderzoek dat Qudata in opdracht van Marktplaats heeft gehouden onder ruim 1.000 consumenten.
Lees verder ...
 
Klussers gaan massaal stemmen
Een grote meerderheid van de klussers gaat op 12 september naar de stembus, zo blijkt uit recent onderzoek onder ons KlusProPanel. Van de panelleden zegt in ieder geval meer dan negentig procent te zullen gaan stemmen.
Lees verder ...
 
Onderzoek naar klusgedrag tegels leggen/zetten
1 op 5 consumenten schakelt klussenbedrijf in
Bijna een op de vijf consumenten schakelt een klussenbedrijf in voor het tegelwerk. De tegels voor de klus worden vooral gekocht bij de tegelspeciaalzaak. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder ruim 500 consumenten.
Lees verder ...
 
Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken