Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
ECOstyle is onderneming van het jaar
Ecostyle uit Appelscha heeft op 6 november in Appelscha de titel 'Onderneming van het Jaar 2000' gewonnen. Deze Verkiezing stond onder auspiciën van de Koninklijke Vereniging MKB-Nederland en werd vo...
Lees verder ...
 
Winnaars Gardena kanskaarten
Onlangs zijn de prijzen uitgereikt aan de winnaars van de Gardena Kanskaarten Actie 2000, een actie voor ondernemers van Tuincentra, IJzerwaren- en doehetzelf-speciaalzaken. In verband met de introduc...
Lees verder ...
 
Varta actie
In november stelt Varta een actiepakket beschikbaar om de oplaadbare AccuPlus ultra batterij extra onder de aandacht te brengen bij consumenten. De winkelier ontvangt bij ieder pakket een lichtmetalen...
Lees verder ...
 
Hitachi prijsuitreiking
De heer E. Kraamer uit Sliedrecht heeft de hoofdprijs (een internetcomputer) gewonnen van de Zinderende Zomer Actie van Hitachi Power Tools Nederland. Kopers van een snoerloze boorschroefmachine werde...
Lees verder ...
 
Karwei Marketing Awards
Merken strijden om de eerste plaats
De afgelopen maanden heeft het onafhankelijke Magis Marktonderzoek op verzoek van Vakkrant Karwei onderzoek verricht onder lezers van dit blad naar de best verkochte produkten van het afgelopen jaar. Volgende maand worden de eerste prijzen in de Karwei Marketing Awards op vrijdag 15 december vanaf 14.00 uur uitgereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst in Schouwburg Orpheus in Apeldoorn. Als u bij de uitreiking wilt zijn kunt u ons bellen (0575-515 515), faxen (0575 ? 512 199) of e-mailen (redactie@karwei.net) voor een uitnodiging. De ruimte is beperkt, aanmeldingen worden behandeld op volgorde van ontvangst.
Lees verder ...
 
Würth in Formule 1
Würth is na afwezigheid van bijna 20 jaar terug in de hoogste autosportklasse, de Formule 1. Het concern tekende een driejarig contract als 'Official Supplier' bij het Duits-Britse BMW Williams F1-te...
Lees verder ...
 
Instore Communicatie- & Marketingvakbeurs POP 2004
Intergamma en Bosch kibbelen over pos-materiaal
De Instore Communicatie- & Marketingvakbeurs POP 2004, die dit jaar voor het eerst werd gehouden, is een groot succes geworden. Pakweg 900 mensen zijn een kijkje komen nemen op de beurs, die bovendien werd aangevuld met een viertal seminars. Maar zo succesvol als deze happening achteraf bleek, zo moeizaam ontwikkelt zich de acceptatie van pos-materiaal op de winkelvloer zelf. Een discussie tussen Bosch Power Tools en Intergamma bracht dat haarfijn aan het licht.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Klusfood
Aldi en Lidl zijn natuurlijk al jaren grote concurrenten voor de dhz-branche. Met goedkope boormachines, schroevendraaiersets en hogedrukreinigers snoepen zij gestaag marktaandeel af van de dhz-markt....
Lees verder ...
 
Prijzen voor de bouwmaterialenhandel & dhz-branche
Qudata Marketing Awards 2003
Tijdens de Qudata VIP Conferentie in Vesting De Bronsbergen in Zutphen op 10 november werden in de namiddag de Qudata Marketing Awards uitgereikt. Voor zowel de bouwmaterialenhandel als de dhz-branche werden er drie Awards uitgereikt. Een korte impressie van de genomineerden en winnaars.
Lees verder ...
 
Product meest succesvolle nieuwkomer
EPS Klik-vloerplaten (IsoBouw)
De grote winnaar van de Karwei Marketing Award in de categorie 'Meest succesvolle nieuwkomer' is IsoBouw. De inkopers van verschillende ketens uit de bouwmaterialenhandel kozen in meerderheid voor de ...
Lees verder ...
 
Vorige | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Column Marketing
Doe maar gewoon
Toen ik, lang geleden, als directeur binnenkwam bij de HEMA was een van de motto?s van het bedrijf: ?Het gewone ongewoon goed doen?. Bedoeld werd dat de HEMA zich richtte op gewone dingen voor dagelij...
Lees verder ...
 
Slechts 9 druppels zijn voldoende
Pattex Secondelijm breekt 'World Record'
Pattex heeft het Guinness World Record voor het 'zwaarste voertuig in de lucht gehouden met lijm' verbroken. Met dank aan de kracht van de Secondelijm Classic was de recordbreker in staat om een auto van meer dan 5.000 kg in de lucht te houden.
Lees verder ...
 
Onderscheid dankzij innovatie
Meer dan de helft van alle R&D-afdelingen van fabrikanten speelt vooral in op innovaties om zichzelf te onderscheiden van de concurrentie en op het verhogen van het gemak voor de eindgebruiker. Daarnaast is duurzaamheid voor bijna de helft van de fabrikanten een speerpunt van de R&D-afdeling. Dit blijkt uit het BouwKennis Marketing Jaarprijsboek 2008.
Lees verder ...
 
Lancering marktplaats biedt extra kans
Twee startende Vianese ondernemers, Peter Theesing en Dennis Iliohan, werpen zich op als schakel tussen particulieren die een klus willen laten uitvoeren en ondernemers die deze diensten kunnen verzor...
Lees verder ...
 
Crisis staat centraal op retailcongres
Wispelturige consument wil kraakhelder aanbod
Niet zozeer de meubelboulevards, maar vooral Nederlandse attracties hebben geprofiteerd van het fraaie paasweer. En dat maakt de verdere uitrol van dit jaar nog een stukje extra ongewis, uitgerekend in een periode dat de consument zich wispelturiger dan ooit gedraagd. Consumenten zijn tot hun kruin toe verwend en geven geld uit aan onvoorspelbare aankopen op onvoorspelbare momenten.
Lees verder ...
 
Crisis staat centraal op retailcongres
Wispelturige consument wil kraakhelder aanbod
Niet zozeer de meubelboulevards, maar vooral Nederlandse attracties hebben geprofiteerd van het fraaie paasweer. En dat maakt de verdere uitrol van dit jaar nog een stukje extra ongewis, uitgerekend in een periode dat de consument zich wispelturiger dan ooit gedraagd. Consumenten zijn tot hun kruin toe verwend en geven geld uit aan onvoorspelbare aankopen op onvoorspelbare momenten.
Lees verder ...
 
Crisis staat centraal op retailcongres
Wispelturige consument wil kraakhelder aanbod
Niet zozeer de meubelboulevards, maar vooral Nederlandse attracties hebben geprofiteerd van het fraaie paasweer. En dat maakt de verdere uitrol van dit jaar nog een stukje extra ongewis, uitgerekend in een periode dat de consument zich wispelturiger dan ooit gedraagt. Consumenten zijn tot hun kruin toe verwend en geven geld uit aan onvoorspelbare aankopen op onvoorspelbare momenten.
Lees verder ...
 
Programma krijgt vorm met Erik Hulzebosch en Burgers' Zoo
Wie wordt de volgende Zonvakker van het Jaar?
De nominaties voor de nieuwe Zonvakker van het Jaar stromen binnen. Tot 15 mei hebben fabrikanten en detaillisten nog de mogelijkheid om één van hun dealers of een collega te nomineren. De Zonvakker van het Jaar wordt gehouden op maandagmiddag 12 oktober in Burgers' Zoo in Arnhem en gastspreker is Erik Hulzebosch.
Lees verder ...
 
Nominatie voor iksloopgoedkoop.nl
Nederlands eerste online containerleverancier Iksloopgoedkoop.nl is genomineerd voor de Innovatie Award. Een vakprijs voor webwinkels die wordt uitgereikt door de Stichting Nationale Thuiswinkel Award...
Lees verder ...
 
Goede voorbereiding bepaalt succes van webwinkel
'Zoek combinatie fysieke winkel met webshop'
Steeds meer retailers besluiten zich te oriënteren op het fenomeen 'webshop'. De laatste stap is voor velen gevoelsmatig het grootst. Hoe moet je er in de praktijk mee omgaan? Betekent dit het einde van de fysieke winkel, hoe bouw ik een webwinkel en hoe ga ik met serviceaspecten om? Allemaal vragen waar we in dit artikel wat dieper op in gaan.
Lees verder ...
 
Vorige | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken