Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
TPG Post:
Nazomer perfecte dm-periode
Ondernemers beseffen nog onvoldoende de kracht van het direct mail-instrument. Dat zegt Cindy Seegers, binnen TPG Post werkzaam als senior product manager DM. De attentiewaarde van dm is volgens haar  vele malen sterker in vergelijking met ongeadresseerd drukwerk of advertenties in lokale huis-aan-huisbladen. Ter vergelijking: bij mailing ligt de attentiewaarde op 67 procent, bij ongeadresseerd drukwerk op 37 procent en bij advertenties op 33 procent. 'Een ondernemer heeft de neiging om te kijken naar de kosten, maar veel belangrijker is het om te kijken naar de opbrengsten', vertelt Cindy Seegers. <br>
Lees verder ...
 
Column Marketing
Have a nice day!
De wereld draait door, en toch als ik door het Amerikaanse winkellandschap loop bekruipt me iedere keer weer het gevoel dat daar toch alles weer even stil staat. Aan de ene kant draait alles om servic...
Lees verder ...
 
Ondanks vroege uitschakeling Nederlands elftal
Bouwmarkten gegrepen door Oranjekoorts
Nederland kwam te kort bij de wedstrijd tegen Portugal, maar het WK Voetbal heeft de gemoederen in de bouwmarkten toch nog aardig bezig gehouden. In het vorige nummer lieten de HDB-formules en Karwei weten slechts beperkt in te haken. Achteraf heeft Praxis misschien wel het meeste tamtam gemaakt rondom het voetbalevenement.
Lees verder ...
 
Vendex KBB wordt Maxeda:
Nieuwe naam is bron van discussie
What's in a name? Er woekert een virus in Nederland. En dat virus heet: de fantasienaam. Na prachtige vondsten als Laurus (voor Edah, Super de Boer en Konmar), Jetix (voor Cartoon Network) en Oxxio (voorheen Durion) hebben we nu te maken met Maxeda, de nieuwe naam voor Vendex KBB, de moedermaatschappij van onder andere Praxis, Formido en Brico.
Lees verder ...
 
Bestedingen brievenbusreclame gedaald
Het verspreide volume ongeadresseerde brievenbusreclame is in 2005 voor het eerst in jaren gedaald. Het aantal verspreide folders daalde met 1,7 procent en kwam uit op 11,5 miljard stuks. De besteding...
Lees verder ...
 
Column Marketing
Parkeer buddy
Ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten en u evenmin! Ik heb u al vaker lastig gevallen met mijn badkamer, maar in het kader van het verkoop klaar maken van het huis hebben we op de valreep de bad...
Lees verder ...
 
Plak ze achter het behang
Met het oeroude spreekwoord 'Plak ze achter het behang' heeft Perfax Behangplaksel de jaarlijkse creatieven competitie van Interbest Reclamemasten gewonnen. De uiting werd gecreëerd door het bureau T...
Lees verder ...
 
Nemef start vervolgcampagne
Uit onderzoek blijkt dat 9 van de 10 woningen onvoldoende beveiligd zijn. Om mensen bewust te maken van de inbraakveiligheid van hun woning, startte Nemef vorig jaar een samenwerking met wereldkamp...
Lees verder ...
 
Pleidooi voor bezieling
'Merken hebben een mooie toekomst'
Het betoog van Jean-Jacques Vandenheede is te beoordelen als een pijnlijke evaluatie van ontwikkelingen bij de industrie. Maar hoe zien fabrikanten dat zelf? Is er inderdaad sprake van een te nadrukkelijke focus op de korte termijn en het ontbreken van een visie voor een langere periode. We vroegen het onder meer aan General Manager Jean-Pierre Schoenaers van Akzo Nobel Decorative Coatings bv, één van de grootste partijen in dhz-land.
Lees verder ...
 
Huismerk versterkt imago winkelier
Private label wint terrein
De Europese acceptatie van private label wint almaar meer terrein, meet name in Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje. In Nederland en Duitsland is er sprake van echt geplande private label-aankopen. Klanten in deze landen hebben dus daadwerkelijk huismerken op hun lijstje staan. Ook in de Verenigde Staten, groeit de markt van huismerken. Die totale markt in de VS bedraagt meer dan 50 miljard US dollar en is de laatste jaren twee maal zo snel gegroeid dan de markt met merkproducten.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus. 48% van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Official Lagune Installers
Recent stelde Renson zijn terrasoverkapping Lagune voor. Inmiddels werd een selecte groep van Official Lagune Installers samengesteld. In de showroom van deze partners worden nu ook de Lagunes geïnst...
Lees verder ...
 
'Vermist' Boretti fornuis terecht
Boretti waagde zich begin juli aan een staaltje guerillamarketing. Via de mail circuleerde een bericht, vergezeld van satelietfoto's, waarin melding gemaakt werd van de vermissing van een knaloranje fornuis.
Lees verder ...
 
Electrolux bezegelt sponsorrelatie
Electrolux ondertekende ter bezegeling van de sponsorrelatie met Theater/bioscoop Castellum, samen met directeur Marc van Kaam, het sponsorcontract in het Home Center of the Brands te Alphen aan den R...
Lees verder ...
 
Boretti fornuis vermist
Boretti waagt zich aan een staaltje guerillamarketing. Sinds vrijdag 9 juli circuleert het volgende bericht via de mail, vergezeld van satelietfoto's:
Lees verder ...
 
(foto met bijschrift Porsche Poggenpohl)
...
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Webshops in Woonretail
Een korte videoregistratie van de Qudata-bijeenkomst op 7 juni jl. met als thema 'Webshop in Woonretail'. Een handout van alle slides is te bestellen via de webwinkel.
Lees verder ...
 
Award voor beste promotie van innovatieve producten
Het Spaanse Cosentino, wereldleider in kwartscomposieten, heeft zich over de hele wereld uitgebreid via een distributienetwerk en is naast alle Europese landen aanwezig in de Verenigde Staten, Latijns...
Lees verder ...
 
Toolstation.nl in zee met Discovery Channel
Sinds 6 mei is Toolstation te zien op Discovery Channel. Doel is om jonge mannen met een brede interesse voor bouw en techniek te bereiken. De commercial met de vader die een megaspeelparadijs bouwt voor zijn twee maanden oude zoon, wordt de komende maand via dit populaire tv-kanaal uitgezonden. De jonge doelgroep en het professionele imago van beide partijen sluiten goed op elkaar aan. Doel is om het gemak van online bestellen van gereedschap en bouwbenodigdheden bekendheid te geven.
Lees verder ...
 
Qumedia.tv
Op bezoek bij...
Tijdens de Qudata-bijeenkomst op 22 maart jl. werden de verschillende keukenverkoopkanalen onder de loep genomen. Onderdeel van die presentatie was dit korte filmpje, waarbij de redactie van KIM een bezoek brancht aan respectievelijk een Bruynzeel-zaak, een KEX-winkel, IKEA en Praxis in Amsterdam en een BouwCenter in het Achterhoekse Hengelo.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken