Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Barometer schuurt tegen 50 punten aan
Vertrouwen maakt pas op de plaats
Hebben de economen iets te vroeg gejuicht? In de afgelopen maanden rolden de positieve cijfers van consumentenvertrouwen, woningbouw en consumentenbestedingen over elkaar heen. Het ene cijfer was nog mooier dan het andere. Dat vertrouwen wankelt gelukkig niet, maar maakt wel even pas op de plaats. Al geeft het CBS aan dat het Ondernemersvertrouwen bij de retail nog wel groeit.
Lees verder ...
 
Wisselend vertrouwen door onjuiste berichtgeving
Landelijke media veroorzaken onrust in de markt
Prinsjesdag is achter de rug, de politiek heeft zich over de begroting uitgesproken en de media roeren zich na de gebruikelijke komkommerperiode weer volop. Volgens de eerste berichten is het einde van de recessie in zicht...
Lees verder ...
 
Wat maakt een merk waardevol?
De ideale winkel
Merken, zowel van producten als van winkels, spelen in het leven van consumenten een belangrijke rol. In een speurtocht naar 'de ideale winkel' is het merk van die winkel een interessant beginpunt. Wat maakt een merk zo waardevol? Op dinsdag 4 juni hield Qudata Markt- & Trendanalyses hierover een boeiend symposium.
Lees verder ...
 
Installateur profiteert van BTW-verlaging
Barometers tonen kwakkelende branches
De branchebarometers van de meeste woonmarkten bleven dit voorjaar diep in het rood staan. De ondernemers zijn pessimistisch over de situatie in hun kwakkelende branches. Er zijn echter uitzonderingen: de badkamerondernemers en de klusbedrijven.
Lees verder ...
 
Vindbaar door onderscheidend vermogen
Claim je positie online
Het mag als bekend worden verondersteld dat inmiddels ruim driekwart van de consumenten zich op internet oriënteert op een woonproduct. Minder bekend is wellicht hoe die zoektocht online verloopt en wat de impact is op het totale aankoopproces. Vijf jaar onderzoek door Qudata legt dit online speelveld volledig bloot.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Alleen dhz-markt nog in mineur
Ondernemers melden omzetgroei
De Omzetbarometers, die aangeven hoe de omzet van de woonondernemers zich ontwikkelt ten opzichte van twaalf maanden geleden, schieten omhoog in het eerste kwartaal van dit jaar. Dat geldt zelfs voor de zonweringbranche, die het meest zwaar door de crisis werd getroffen. Alleen de ondernemers uit de doe-het-zelfbranche zijn nog negatief over hun huidige omzetontwikkeling.
Lees verder ...
 
Klusgedrag consumenten
Zijn Nederlanders dol op klussen?
Ruim 12 procent van de consumenten huurt een klusbedrijf in. Wanneer men een vakman inhuurt let men vooral op prijs, vakmanschap en betrouwbaarheid. Ten opzichte van 2012 is hier weinig in veranderd, toen lette ook de helft van de consumenten op de prijs. Alleen het aspect goede kwaliteit is uit de top drie en staat nu op de vierde plaats. Zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- en Trendanalyses in opdracht van Marktplaats afgelopen jaar.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken