Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Badkamerconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 naar een badkamer? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte badkamer? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van badkamerproducten wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoopgedrag Zonweringconsumenten 2012
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek:
Aankoop gedrag klusconsumenten - schilderen & behangen
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 schilder- & behangartikelen? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte verf en behang? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van schilder- & behangartikelen wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de tweede maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van klusconsumenten op het gebied van schilderen en behangen.
Lees verder ...
 
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten. Ruim tweederde van de ondervraagde consumenten is de afgelopen tijd op zoek geweest naar een vakman of is dit binnenkort van plan. Vooral voor grote klussen schakelt de consument een vakman in. Bijna een op de drie consumenten gebruikt Marktplaats Klussen om die vakman te vinden.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoek
Aankoopgedrag zonweringconsumenten
Op welke wijze zoeken consumenten anno 2012 zonwering? Van welke mediakanalen maken consumenten gebruik in hun zoektocht naar geschikte zonwering? In welke mate gebruikt men een smartphone om bijvoorbeeld prijzen te vergelijken? Allemaal vragen waar u als retailer in en leverancier van zonwering wellicht mee worstelt... Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar voor de derde maal onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving Qudata-onderzoeken:
Aankoop- en klusgedrag woonconsumenten
Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit najaar onderzoeken uit naar het sterk veranderende aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van wonen. De resultaten van de onderzo...
Lees verder ...
 
Meer geld voor klussen in crisistijd
Consument heeft voor ruim 3.000 euro aan werk liggen
Consumenten die het komende half jaar willen gaan klussen, hebben gemiddeld voor ruim 3.000 euro aan werk liggen. Een meerderheid laat zich daarbij niet beïnvloeden door de economische crisis. Dat blijkt uit een onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses in opdracht van Marktplaats Klussen onder ruim 1.600 consumenten.
Lees verder ...
 
Onderzoek Qudata & Marktplaats:
Consument wil kundige en betrouwbare vakman
Vakmanschap, betrouwbaarheid en het leveren van kwaliteit blijken belangrijke criteria bij het inhuren van een vakman voor klussen aan huis. Daarnaast let de helft van de klusconsumenten, zeker in deze tijd, op de prijs. Dat blijkt uit een onderzoek dat Qudata in opdracht van Marktplaats Klussen heeft gehouden onder ruim 1.600 consumenten.
Lees verder ...
 
Qudata onderzoekt klusmarkt voor Marktplaats
Prijs blijft criterium bij keuze vakman
De helft van de consumenten vindt de prijs nog altijd een belangrijk criterium bij de keuze van een vakman voor klussen aan huis. Andere belangrijke criteria zijn vakmanschap, betrouwbaarheid en goede kwaliteit. Dat blijkt uit een onderzoek dat Qudata in opdracht van Marktplaats heeft gehouden onder ruim 1.000 consumenten.
Lees verder ...
 
53.000 nieuwe woningen in 2012
Er zullen dit jaar 53.000 nieuwe woningen worden opgeleverd. Dat is bijna 5.000 minder dan in 2011. Volgend jaar zal een dieptepunt worden bereikt met 51.000 nieuwe woningen. Vanaf 2014 neemt de bouwproductie weer wat toe. Dit blijkt uit de jongste prognoses van BouwKennis, de uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.
Lees verder ...
 
Vorige | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken