Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Internet belangrijkste oriëntatiekanaal zonwering
Consumenten oriënteren zich meer via internet dan via de winkel op zonweringproducten. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van zonweringconsumenten.
Lees verder ...
 
Woon- & tuinsector bezig met online inhaalslag
Een op vijf woonconsumenten koopt op internet
De woon- en tuinsector lijkt bezig met een online inhaalslag. En dat is ook nodig want inmiddels koopt een op de vijf consumenten woon- en tuinproducten online. Met name de grote retailers proberen grip te krijgen op deze 'crosswinkelende' consument die ter plekke prijzen in de winkel vergelijken met concurrerende online aanbieders.
Lees verder ...
 
Klusgedrag zonweringconsumenten
Kansen voor klusbedrijf in buitenzonwering
Ruim 40 procent van de consumenten die het afgelopen jaar zonwering heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf zonwering te monteren. Maar de 'montage'-verschillen per type zonwering zijn groot. Het is doorgaans veel eenvoudiger een rolgordijn op te hangen dan een zonnescherm te plaatsen.
Lees verder ...
 
Klusgedrag & rol vakman
60 procent van de consumenten tuiniert zelf
Bijna 60 procent van de consumenten, die het afgelopen jaar tuinartikelen heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf de tuin aan te (willen) leggen. 15 procent huurt hiervoor een hoveniersbedrijf in. En wanneer men een vakman inhuurt dan let men vooral op vakmanschap en betrouwbaarheid.
Lees verder ...
 
Renovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Lees verder ...
 
Renovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Lees verder ...
 
Topdesigners laten hun licht schijnen over 2013:
"Huiselijk, praktisch en tijdloos"
De woontrend van 2013. Wordt het retro, klassiek, minimalistisch of richten we ons op de knusse huiselijkheid, oftewel 'cocooning'? Designers van meubelen en woonaccessoires hebben vaak zo hun eigen kijk op de consument en op nieuwe trends. Wij laten topdesigners Margriet Foolen en Marijn van der Poll hun licht schijnen over 2013.
Lees verder ...
 
Aankoopgedrag woonconsumenten 2012
Qudata heeft het afgelopen najaar onderzoek verricht onder ruim 4.000 consumenten naar het aankoopgedrag op het gebied van zonwering, keukens, badkamers, tuin-, verf- en behangartikelen. De resultaten zijn gebundeld in de volgende onderzoeken:<br>
Lees verder ...
 
Kwart Nederlanders koopt tuinproducten online
Ruim een kwart van de Nederlandse consumenten koopt tuinproducten online. Eén op de drie bezoekt hiervoor de website van een winkel. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 900 consumenten.
Lees verder ...
 
Thuisklusser vergeet vaak veiligheidsproducten
Veilig klussen heeft geen prioriteit
Veiligheid heeft voor thuisklusser niet de hoogste prioriteit. Maar liefst 85 procent van de klussende Nederlanders vergeet met enige regelmaat of zelfs structureel om beschermingsproducten als een veiligheidsbril of mondkapje te gebruiken tijdens het klussen. Dat blijkt uit onderzoek door Qudata Markt- & Trendanalyses onder ruim 1.600 consumenten, in opdracht van Marktplaats Klussen.
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken