Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Zonvak Magazine
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Gevonden in onze andere uitgaven
De bodem van de keukenmarkt is bereikt
Voorzichtig optimisme over 2014
De bodem van de markt is inmiddels bereikt. Dat is het beeld van 2014 volgens mensen vanuit de keukenbranche zelf en vanuit de marktcijfers. Er heerst zelfs een voorzichtig optimisme.
Sluit je aan bij het KlusPro-panel
Het KlusPro-panel groeit gestaag. Steeds meer zelfstandige klussers sluiten zich erbij aan, met als doel om extra kennis over de klussenbranche op te doen. Hoe meer klussers zich bij ons aansluiten, h...
Gereedschapsmerken richten zich op professional & doehetzelver
Bijna de helft van de OZP'ers uit het KlusPro panel kiest specifiek voor een bepaald merk gereedschap. Ruim een kwart van de professionele klussers gebruikt een machine van Bosch. Het merk Bosch is eveneens populair onder consumenten: een op de drie koopt een boor- of schuurmachine van dit merk.
Start voorinschrijving onderzoek:
Naamsbekendheid & imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2013 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Naamsbekendheid & imago Tuinmeubelmerken
In juni heeft Qudata onder een groep van ruim 500 consumenten die recent tuinmeubelen hebben gekocht of dat binnenkort van plan zijn een enquete gehouden naar de naamsbekendheid van tuinmeubelmerken.
'Informatie uit de winkel, maar kopen op internet'
Showrooming trend in tuinmeubelwinkels
Bij de aanschaf van tuinmeubelen neemt de trend van 'showrooming' toe: naar een winkel gaan voor informatie terwijl je eigenlijk van plan bent via internet te kopen. Dat aankoopproces begint voor de meerderheid van de consumenten tegenwoordig bij de online vergelijkingssites, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Qudata Seminar op dinsdag 4 juni a.s.:
Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata en Qumedia organiseren op maandag 8 april een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Onderontwikkelde Nederlandse ambachtscultuur
De Nederlandse samenleving gaat onverschillig om met de ambachtseconomie. Ambachtelijke onderwijs is ondergewaardeerd en vakopleidingen worden bedreigd. De ontwikkeling van vakmanschap in Nederland wordt belemmerd door gebrek aan middelen, infrastructuur en een onderontwikkelde ambachtscultuur. Deze conclusies trekt Arjo Klamer.
Naamsbekendheid Tuinmeubelen
Qudata Markt- & Trendanalyses houdt eind mei een onderzoek onder ruim 500 consumenten naar de naamsbekendheid van tuinmeubelmerken. Daarnaast wordt het aankoopgedrag van consumenten die het afgelopen ...
Bouwmedewerkers zijn klantvriendelijk en kundig
Uit de resultaten van de monitor van Bouwprestaties.nl blijkt dat bouwmedewerkers als zeer klantvriendelijk en kundig worden ervaren. De klantvriendelijkheid van medewerkers van een bouwonderneming wordt gemiddeld beoordeeld met een 8. Ook de deskundigheid van het personeel van de onderneming krijgt een mooi cijfer en scoort een 7,8.
Vorige |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
Volgende