Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
'Informatie uit de winkel, maar kopen op internet'
Showrooming neemt toe bij keukenapparatuur
Bij de aanschaf van keukenapparatuur neemt de trend van 'showrooming' toe: naar een winkel gaan voor informatie terwijl je eigenlijk van plan bent via internet te kopen. Dat aankoopproces begint voor de meerderheid van de consumenten tegenwoordig bij de online vergelijkingssites, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Badkamerrenovatiemarkt neemt in belang toe
28 procent consumenten kiest voor klusbedrijf
Consumenten laten in 28 procent van de gevallen de badkamer installeren door een professionele klusser. Een kwart schakelt hiervoor de winkel in waar men de badkamer heeft gekocht. Vorig jaar werd met name de winkel gevraagd te zorgen voor het plaatsen van de badkamer. De rollen zijn nu, mede door de crisis, omgedraaid.
Lees verder ...
 
Opvallende omzetdip in december
KlusPropanel blijft somber, maar niet over eigen bedrijf
Het KlusPropanel blijft onverminderd somber over de economie in het algemeen en de klusbranche in het bijzonder. Ook in december stonden de economie- en branchebarometer weer behoorlijk in de min. De ondernemingbarometer, oftewel de verwachting van onze panelleden voor hun eigen onderneming, blijft tegen alle economische weerwil in echter licht positief. Kennelijk houden de vakmannen van ons panel voldoende vertrouwen in hun bedrijf.
Lees verder ...
 
Woon- & tuinsector bezig met online inhaalslag
Een op vijf woonconsumenten koopt op internet
De woon- en tuinsector lijkt bezig met een online inhaalslag. En dat is ook nodig want inmiddels koopt een op de vijf consumenten woon- en tuinproducten online. Met name de grote retailers proberen grip te krijgen op deze 'crosswinkelende' consument die ter plekke prijzen in de winkel vergelijken met concurrerende online aanbieders.
Lees verder ...
 
Afscheid van het jaar 2012
Het jaar 2012 was, zoals vooraf verwacht werd: een jaar met tegenvallende omzetten en een stijgend aantal winkelsluitingen. De Nederlandse keukenmarkt was, als onderdeel van de bouwgerelateerde woonbranche, een van de grote slachtoffers van de internationale economische crisis. Zowel de cijfers van het KIM-Panel als van CBW-Mitex waren pessimistisch. Een jaar om snel afscheid van te nemen...
Lees verder ...
 
Afscheid van het jaar 2012
Het jaar 2012 was, zoals vooraf verwacht werd: een jaar met tegenvallende omzetten en een stijgend aantal winkelsluitingen. De Nederlandse badkamermarkt was, als onderdeel van de bouwgerelateerde woonbranche, een van de grote slachtoffers van de internationale economische crisis. Zowel de cijfers van het STS-Panel als die van CBW-Mitex over de totale woonbranche waren pessimistisch. Een jaar om snel afscheid van te nemen...
Lees verder ...
 
Afscheid van het jaar 2012
Het jaar 2012 was, zoals vooraf verwacht werd: een jaar met tegenvallende omzetten en een stijgend aantal winkelsluitingen. De Nederlandse woonbranche was, als bouwgerelateerde markt, een van de grote slachtoffers van de internationale economische crisis. Zowel de cijfers van de Qudata Woonbranche-Panels als van CBW-Mitex waren pessimistisch. Een jaar om snel afscheid van te nemen...
Lees verder ...
 
Klusgedrag zonweringconsumenten
Kansen voor klusbedrijf in buitenzonwering
Ruim 40 procent van de consumenten die het afgelopen jaar zonwering heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf zonwering te monteren. Maar de 'montage'-verschillen per type zonwering zijn groot. Het is doorgaans veel eenvoudiger een rolgordijn op te hangen dan een zonnescherm te plaatsen.
Lees verder ...
 
Klusgedrag & rol vakman
60 procent van de consumenten tuiniert zelf
Bijna 60 procent van de consumenten, die het afgelopen jaar tuinartikelen heeft gekocht of dat het aankomende jaar van plan is, geeft aan zelf de tuin aan te (willen) leggen. 15 procent huurt hiervoor een hoveniersbedrijf in. En wanneer men een vakman inhuurt dan let men vooral op vakmanschap en betrouwbaarheid.
Lees verder ...
 
Beeld eigen bedrijf en omzet minder somber
KlusPro-barometers op slecht weer in 2012
Het is een understatement om te stellen dat 2012 geen al te best jaar is geweest voor de bouw- en klusbranche. De sombere stand van de vijf barometers van ons KlusPro-panel over 2012 bewijzen dat eens te meer. De barometers geven aan hoe de klussers in ons panel aankijken tegen de branche, de economie, de eigen onderneming en omzet en wat hun verwachting is voor de komende tijd.
Lees verder ...
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken