Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Gevonden in STS 
 
Jaarvergadering Der Kreis en Mijn Bad
Ondernemen is topsport, zo werd geconstateerd tijdens de Jaarvergadering van de leden van Der Kreis en Mijn Bad. Op maandag 11 mei werd deze traditiegetrouw op Urk gehouden. Directeur Marcel Crezee ze...
Lees verder ...
 
Baden+ groeit goed door
In de eerste maanden van 2015 mocht de formule Baden+ drie nieuwe franchisenemers<br>verwelkomen. Allereerst Oude Geerdink Tegels & Sanitair uit Albergen en Van der Laan Keukens- en Sanitair Centrum uit Dokkum. Eind maart tekende ook Bliek Sanitair uit Volendam de overeenkomst met Baden+. Het aantal aangesloten franchisenemers komt daarmee op 29.
Lees verder ...
 
Nieuwe vestigingen IGM Holding
IGM Holding verwelkomde in de eerste maand van dit jaar twee nieuwe vestigingen: Van den Boomen sluit zich aan bij Baderie en Groenen Veldhoven bij Bad in Beeld. <br> 
Lees verder ...
 
Badkamer Inspiratie Dagen bij Sanidrõme
Van 10 april tot en met 12 april houdt Sanidrõme voor de derde keer haar Badkamer Inspiratie Dagen. “Maar liefst 26 showrooms, verspreid over Nederland, openen tijdens de inspiratiedagen hun deuren om...
Lees verder ...
 
Upgrading Warmteservice-vestigingen
Warmteservice is het afgelopen jaar een nieuwe weg ingeslagen: “Het streven hierbij is dat de bezoeker van Warmteservice altijd en overal dezelfde ervaring heeft; zowel in de 52 vestigingen als op war...
Lees verder ...
 
Sanisale in Leeuwarden
Sanisale.com heeft in Leeuwarden een succesvolle doorstart gerealiseerd met een showroom aan de Zwettestraat.
Lees verder ...
 
Groei Baden+ gaat onverminderd door
Formule Baden+ kan maar liefst vier nieuwe deelnemers melden, zodat het aantal aangesloten franchisenemers op 27 komt.
Lees verder ...
 
Tegel-Allure sluit aan bij Bad in Beeld
Franchiseformule Bad in Beeld verwelkomt een nieuwe vestiging: Tegel-Allure te Breda; van oudsher een tegelzettersbedrijf, actief in projecten als nieuwbouw en utiliteit.
Lees verder ...
 
Nieuwe Bad in Beeld in Harderwijk
Bad in Beeld verwelkomde een nieuwe vestiging in Harderwijk: De Badzaak. Eigenaren zijn Roel Slaa -die ook de Bad in Beeld-winkel Van Manen heeft- en Youri de Vries. “De afgelopen maanden is hard gewe...
Lees verder ...
 
DMG Sanitair- en Tegelbeurs 2014
Begin september organiseerde De Mandemakers groep in samenwerking met De Badenman en diverse sanitairmerken haar Bad Event 2014, als vakbeurs voor badkamerprofessionals. Het event vond plaats op het terrein van De Badenman in Waalwijk.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Keukenretailers vergeleken 3:
Hoe maken keukenkopers de juiste keuze?
In de derde aflevering van de serie waarin retailers onderling worden vergeleken, kijken we naar de customer journey van de keukenkopers. Qudata - die deze consumentenonderzoeken heeft uitgevoerd - kent daarvoor een aantal fases die in deze analyse onder de loep worden genomen. Tussen de grootste keukenketens blijken er ook verschillen te bestaan in de manier waarop de de consument zijn informatie zoekt.
Lees verder ...
 
 
   Keukenretailers vergeleken 2:
Hoe kiezen keukenkopers hun keukens?
De afgelopen maanden heeft KIM• de acht belangrijkste keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. In drie uitgaven worden vervolgens de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze tweede aflevering kijken we naar de redenen voor de aanschaf van een nieuwe keuken, de leeftijd van de vervangen keuken, belangrijkste eisen die men stelt een die nieuwe keuken, reden om te kiezen voor de verkoper en de gemiddelde investering in die keuken.
Lees verder ...
 
 
   Keukenretailers vergeleken (deel 1)
Hoe zien de klanten er uit?
De afgelopen maanden heeft KIM• acht belangrijke keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. Hierbij is telkens gekeken naar het profiel van de retailers individueel. In de komende drie uitgaven worden de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze eerste aflevering is gekeken naar de leeftijd, gezinsinkomen, gezinssamenstelling en dienstverbanden van de kopers van keukens bij de grootste acht keukenwinkels.
Lees verder ...
 
 
   Time to relax & spice it up
Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow
Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt.
Lees verder ...
 
 
   Profielen van keukenketens (8):
Grando-klanten kopen duurdere keukens
KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelenreeks vergelijken we steeds een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar Grando.
Lees verder ...
 
 
   Uitreiking Klussenier Awards
Op vrijdag 8 april werd de zesde editie van De Klussenier Awards georganiseerd in Zwartebroek. Met awards in zes categorieën, diverse jubilarissen en het eerste erelid van De Klussenier. Na twee jaar...
Lees verder ...
 
 
   Profielen van keukenketens (7):
Klanten KeukenKampioen spelen op ‘safe’
KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; op deze pagina’s een analyse van een andere tak aan de DMG-boom, een andere icoon onder de keukenretailers: KeukenKampioen.
Lees verder ...
 
 
   Profielen van keukenketens (5):
Bruynzeel ijzersterk merk
KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent en Brugman Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar één van de meeste bekende keukenmerken: Bruynzeel.
Lees verder ...
 
 
   KlusWijs 10 jaar jong
Een jaar met een feestelijk tintje
2021 was voor KlusWijs een jaar met een feestelijk tintje. “We bestonden dit jaar 10 jaar! En wie jarig is, trakteert. Dus we hebben de KlusWijs winkels feestelijk aangekleed en de klanten ontvingen een leuk cadeautje. Bovendien konden de klanten profiteren van aantrekkelijke jubileumacties. Er stond ook een groot feest in de planning voor alle medewerkers van de winkels, leveranciers en andere relaties, een feest voor meer dan 500 man.
Lees verder ...
 
 
   Partnerschap en planning
Bauhaus: focus op de toekomst
De webshop van Bauhaus werd in december 2020 naast click & collect uitgebreid met thuisbezorging. En dat kwam geen dag te vroeg. In de eerste maanden van de lockdown moest het team alles op alles zetten om de klanten nu ook online te bedienen.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening
Met hoeveel procent verschilt uw omzet dit jaar van vorig jaar?