KlusWijs opent in Kesteren en Bennekom Weer twee nieuwe KlusWijs bouwmarkten, in Kesteren en Bennekom, openden onlangs feestelijk hun deuren. In Kesteren werd boven ook de negende KW Wonen shop-in-shop geopend. De bezoekers reageerden enthousiast op de frisse entourage en de ruimtelijkheid van de winkels. Lees verder ... |
Nieuwe Hubo’s in Bodegraven, Bladel en Zundert Afgelopen maand heropenden weer enkele voormalige Formido-ondernemers hun winkel als kersverse Hubo. Ondernemers Patrick en Maykel Zwanenburg van Formido Bodegraven en Formido Waddinxveen zetten al in juli hun handtekening onder een overeenkomst met DGN retail B.V. en namen daarmee het besluit verder te gaan als Hubo. Onlangs openden de deuren van de splinternieuwe Hubo in Bodegraven. Lees verder ... |
“Bevestiging van ons werk” Evert de Goede Retail Executive of the Year Evert de Goede, algemeen directeur van Hornbach Bouwmarkt Nederland, is uitgeroepen tot ABN AMRO Retail Executive of the Year. “Het winnen van deze titel is een grandioos compliment, een bevestiging van ons werk.” De Retail Executive of the Year Award wordt sinds 2013 uitgereikt aan onderscheidende retail-leidinggevenden. Lees verder ... |
Ikea wil 100 procent circulair worden Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven maakte Ikea Nederland bekend, dat binnen tien jaar alle producten van dit concern vanuit het kringloopprincipe moeten worden gerecycled of hergebruikt. Er zij... Lees verder ... |
Anouk Beeren (45) start per 1 december als Directeur Cross-channel bij Intergamma. De afgelopen 10 jaar heeft zij als directeur e-commerce en marketing de digitale transformatie van horecagroothandel ...
Lees verder ... |
‘Ik kan het’ met Gamma Gamma zet een nieuwe koers in. Samen met bureau J. Walter Thompson Amsterdam ontwikkelde de bouwmarktketen een nieuwe merkpositionering. Deze week (begin oktober) gaat de nieuwe campagne live. IK KAN HET moet iedereen in Nederland ervan overtuigen dat je je huis naar je hand kunt zetten. Lees verder ... |
Hornbach verstevigt positie Hornbach presenteert fraaie halfjaarcijfers, zowel vanuit het moederbedrijf als specifiek voor Nederland. De geconsolideerde omzet van Hornbach Group is in het eerste halfjaar van 2019 (looptijd maart t/m augustus 2019) met 9% gestegen naar 2,6 miljard. In Nederland noteerde de bouwmarkt voor het achttiende kwartaal op rij dubbele groeicijfers. Lees verder ... |
Omzet Ikea boven 40 miljard euro Het Zweedse retailconcern Ikea behaalde in het afgelopen boekjaar voor het eerst een jaaromzet van meer dan 40 miljard euro. Dit werd gerealiseerd door meer bezoekers, meer winkels en een toename van de online verkopen. "Maar ook door de inzet van onze medewerkers." Lees verder ... |
Omzet Intergamma gelijk gebleven Intergamma boekte in 2018 een consumentenomzet van € 1.692 miljoen, tegen € 1.693 miljoen een jaar eerder, waarmee de omzet nagenoeg gelijk gebleven is. Het gezamenlijke bedrijfsresultaat van Gamma en Karwei kwam uit op 138 miljoen. De onlie omzet nam vorig jaar toe met 30% tot € 122 miljoen. Lees verder ... |
Hornbach weer titel Beste Bouwmarkt Voor de veertiende keer alweer heeft Hornbach de titel Beste Bouwmarkt van Nederland gewonnen. Ook de Webshop Award mogen zij wederom aan de prijzenkast toevoegen. Dit is de uitkomst van het jaarlijkse consumentenonderzoek ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’. Lees verder ... |