Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Gevonden in STS 
 
STS Marketing Awards:
Award 'Beste reclamecampagne' voor Bad in Beeld
In de Evenementenhal Gorinchem kon op 30 januari de STS Marketing Award in de categorie ‘Beste reclame- of marketingcampagne’ overhandigd worden aan Bad in Beeld, een formule van IGM Holding. Daarbij ...
Lees verder ...
 
Rob Sanders van Sanidrõme:
'Serieuze initiatieven tot inkoopsamenwerking'
Grootschaligheid, kernassortimenten, centrale condities... Het zijn nieuwe tendensen binnen de branche. Hoe ver gaat dat? vragen we aan Rob Sanders van Sanidrõme. Het antwoord is verrassend, want niet alleen voor zijn eigen organisatie zijn er volop mogelijkheden. Ook zijn er al gesprekken met Sanitiem, Baden+ en met Bad & Body, om te kijken wat zij gezamenlijk op inkoopgebied met elkaar kunnen doen.
Lees verder ...
 
Tweede Bad in Beeld PUUR! Sanitair & Tegels
Zaterdag 14 juli opende PUUR! Sanitair & Tegels haar tweede vestiging in Wolvega. “Exact twee maanden geleden is gestart met het opbouwen van de showroom. Franchiseformule Bad in Beeld geeft franchise...
Lees verder ...
 
Opening pilot store Baderie
Op vrijdag 6 juli is de pilot store van Baderie geopend in Woerden. Baderie Woerden is de eerste showroom met de inrichting volgens het nieuwe Baderie storeconcept. Gert Berkel, formulemanager van Bad...
Lees verder ...
 
Mega Tegels & Badkamers
In de juni-editie van Sanitair & Tegel Specialist is ruimschoots aandacht besteed aan de belangrijkste badkamerformules in Nederlanden, waaronder Mega Tegels & Badkamers. Bij de formule wordt Raymond ...
Lees verder ...
 
Bad in Beeld Johan Seggers
Bad in Beeld Johan Seggers heeft haar deuren sinds 1 juni geopend in de regio Assen. De inrichting van de showroom is volgens het concept van Bad in Beeld. Franchisenemer Johan Seggers werkt al jaren ...
Lees verder ...
 
Aantal InstalCenter-vestigingen blijft groeien
Met opnieuw een nieuwe franchisenemer zet de groei van het aantal InstalCenter-vestigingen in 2012 door en komt het aantal op 59. Op 25 april heeft Installatiebedrijf Eppink de overeenkomst met Instal...
Lees verder ...
 
Baderie, Praxis en Gamma voeren de lijst aan
Welke badkamerformules kent de consument?
Het snel veranderende aankoopgedrag van consumenten is de afgelopen jaren door Qudata Markt- & Trendanalyses uitgebreid onderzocht. Uit het onderzoek 'Naamsbekendheid Badkamermerken' onder 670 consumenten blijkt dat deze zich zeer uitgebreid oriënteren op een nieuwe badkamer. De grote vraag is vervolgens: welke badkamerformules kent de consument?
Lees verder ...
 
Bad & Body groeit van 9 naar 30 vestigingen
'De markt is te complex voor een niet-georganiseerde ondernemer'
Op 11 juni werd in Noordwijk het congres van MHK Nederland gehouden, dat zich na de overname van Bad en Body een goede positie heeft veroverd in de sanitairmarkt. Er heerste een enthousiaste sfeer in Noordwijk, aangezien de bij MHK aangesloten winkels het gemiddeld beter doen dan de meeste winkels in onze branche. Het aantal Bad & Body-vestigingen groeide inmiddels van 9 naar 30. Tijd voor een gesprek met het management van MHK.<br>
Lees verder ...
 
Jan Hogerbrugge neemt na veertig jaar afscheid van Dekker Zevenhuizen, producent van onder meer werkbladen en badmeubelen. Hij draagt het leidersstokje over aan Leo van der Velde; deze vervulde voorhe...
Lees verder ...
 
Vorige | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Volgende
 
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Bauhaus Nederland 2020-2021
“Dit jaar heeft het uiterste van onze medewerkers gevergd”
Bij BAUHAUS is er niet veel tijd om terug te kijken op het afgelopen jaar. Met een full-commerce webshop op punt van lanceren en het vierde bouwcentrum op komst, zijn de ogen vooral gericht op de toekomst. Toch is het ook goed om even stil te staan bij 2020. Directeur Herwin Oost: “Dit jaar heeft het uiterste van onze medewerkers gevergd, door een toenemende drukte in alle bouwcentra en door de voorzorgsmaatregelen die overal moesten worden getroffen en gehandhaafd.”
Lees verder ...
 
 
   Praxis 2020-2021
“We hebben geleerd dat wij als bedrijf heel wendbaar zijn als dat nodig is”
2020 was voor Praxis een enerverend jaar. Het jaar begon met de toetreding van Corine Duchenne (Algemeen Directeur) en Frits Voorhout (Directeur Verkoop) tot het Management Team Praxis. Daarnaast werd de samenwerking tussen Maxeda DIY Group (het moederbedrijf van Praxis) en de A.R.E.N.A. Alliance aangekondigd voor de gezamenlijke inkoop van DHZ, tuin- en decoratieproducten.
Lees verder ...
 
 
   Hornbach 2020-2021
Hornbach zet stappen in uitzonderlijk jaar
De start van het jaar staat Hornbach nog scherp op het netvlies. Op 29 januari 2020 vond de feestelijke opening van Hornbach Duiven plaats. Op diezelfde datum gaf de Raad van State groen licht voor de bouw van een nieuwe vestiging in Enschede. Volle kracht vooruit dus. Natuurlijk zijn er zorgen als het coronavirus eind februari ons land bereikt. De maatregelen brengen flinke uitdagingen met zich mee. Tegelijkertijd komt er een onvoorstelbare hoeveelheid energie vrij, die Hornbach als geen ander weet te benutten.
Lees verder ...
 
 
   Decorette, Hubo & Homed 2020-2021
Het jaar van de testwinkels
Voor de diverse formules van DGN Retail wordt 2021 het jaar van het testen. Net als dit jaar dat al gedeeltelijk was. Onlangs opende in Gennep de nieuwste testwinkel van Hubo, met een maatwerkplein. Komend jaar wordt ook de nieuwe winkel in Hoevelaken op die manier ingericht.
Lees verder ...
 
 
   Karwei 2020-2021
Bouwmarkt ‘met smaak’ blikt terug op jaar vol primeurs
Dat 2020 bij Karwei de boeken in gaat als een uitzonderlijk jaar, staat buiten kijf. Niet alleen vanwege de herpositionering én een recordaantal nieuwe initiatieven, maar vooral omdat de bouwmarkt, net als vele anderen in de doe-het-zelf branche, veel hogere omzetten realiseerde dan was voorzien. Natuurlijk kwam Karwei door de ongewone situatie ook voor behoorlijk wat operationele uitdagingen te staan. Mariëlle Rooswinkel, Manager Marketing Communicatie en Formule bij Karwei, kijkt met ons terug op een veelbewogen jaar.
Lees verder ...
 
 
   Gamma 2020-2021
“Grote nieuwe dingen in de planning voor 2021”
“Niet nodig om hier te melden dat 2020 voor iedereen een bijzonder jaar was en dus zeker ook voor Gamma. Een jaar waarin alle zeilen moesten worden bijgezet om de operatie en commercie in goede banen te leiden, vanaf medio maart tot eigenlijk einde jaar. Met bij alles wat we deden als absolute prioriteit de gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers.”
Lees verder ...
 
 
   Gamma en Karwei geven werknemers coronarustdag met kerst
Gamma en Karwei gaan Tweede Kerstdag dicht om hun werknemers een ‘coronarustdag’ te gunnen. Dit heeft moederbedrijf Intergamma besloten. Normaal gesproken is tweede kerstdag een drukke winkeldag, maar het bedrijf wil haar winkelmederwerkers na een hectisch jaar een rustige kerstperiode bezorgen en de mogelijk extra toeloop naar de winkels verminderen.
Lees verder ...
 
 
   Hubo en Radio 10
Klussen en muziek gaan samen in Top 4000
Lekker meezingen tijdens de klus: muziek en klussen gaan prima samen. Daarom slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top 4000 de handen ineen. Vanaf 4 december zijn drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’ te horen. Wie de plaat raadt, wint een bouwradio. Ook in de Hubo-winkels maken klanten kans op deze radio.
Lees verder ...
 
 
   DGN start Hubo opleiding
DGN retail, de franchisegever van Hubo en Multimate, start in januari 2021 met een officiële MBO opleiding tot allround Hubo monteur. De MBO3 opleiding is een opleiding van twee jaar en volledig ingericht op basis van het Hubo DNA.
Lees verder ...
 
 
   Positionering keukenretailers (2):
Ikea onderscheidt zich van andere retailers
Van de vijf meest genoemde keukenretailmerken is in de vorige editie van KIM een analyse gemaakt van de redenen waarom consumenten voor deze verkoper hebben gekozen. In dit artikel volgt een analyse naar wie er voor bepaalde merken hebben gekozen. Groot zijn de onderlinge verschillen niet; vooral Ikea lijkt zich te onderscheiden van de rest.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening
Met hoeveel procent verschilt uw omzet dit jaar van vorig jaar?