Sani4all ook in Barendrecht Sani4all blijft groeien: deze badkamerformule opende in februari jl. de deuren van een nieuwe vestiging in Barendrecht aan de Kolding 9, onder Niels en Guus Tork. Daarmee is de 14e vestiging geopend. ... Lees verder ... |
Omzetcijfers MHK Groep boven 6 miljard De omzet van de MHK Groep is afgelopen jaar met 8 procent toegenomen naar ruim 6 miljard euro, zo werd door directeur Hans Strothoff bekend gemaakt ter gelegenheid van de jaarlijkse algemene vergadering, afgelopen maand in Berlijn. Nederland behoort tot de landen waar de omzet bovengemiddeld toenam. Lees verder ... |
Het familiebedrijf (deel 5)
Het franchise familiebedrijf overnemen In vier eerdere artikelen hebben we, aan de hand van gesprekken met deskundigen van BDO accountants & belastingadviseurs, verschillende aspecten van het reilen en zeilen in het familiebedrijf besproken. In deze laatste aflevering zoomen we met Anne-Marie Nijman en Edith Nobels in op de bedrijfsovername in geval van aansluiting bij een franchiseorganisatie. Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken 3: Hoe maken keukenkopers de juiste keuze? In de derde aflevering van de serie waarin retailers onderling worden vergeleken, kijken we naar de customer journey van de keukenkopers. Qudata - die deze consumentenonderzoeken heeft uitgevoerd - kent daarvoor een aantal fases die in deze analyse onder de loep worden genomen. Tussen de grootste keukenketens blijken er ook verschillen te bestaan in de manier waarop de de consument zijn informatie zoekt. Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken 2: Hoe kiezen keukenkopers hun keukens? De afgelopen maanden heeft KIM• de acht belangrijkste keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. In drie uitgaven worden vervolgens de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze tweede aflevering kijken we naar de redenen voor de aanschaf van een nieuwe keuken, de leeftijd van de vervangen keuken, belangrijkste eisen die men stelt een die nieuwe keuken, reden om te kiezen voor de verkoper en de gemiddelde investering in die keuken. Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken (deel 1) Hoe zien de klanten er uit? De afgelopen maanden heeft KIM• acht belangrijke keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. Hierbij is telkens gekeken naar het profiel van de retailers individueel. In de komende drie uitgaven worden de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze eerste aflevering is gekeken naar de leeftijd, gezinsinkomen, gezinssamenstelling en dienstverbanden van de kopers van keukens bij de grootste acht keukenwinkels. Lees verder ... |
Time to relax & spice it up Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (8): Grando-klanten kopen duurdere keukens KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelenreeks vergelijken we steeds een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar Grando. Lees verder ... |
Uitreiking Klussenier Awards Op vrijdag 8 april werd de zesde editie van De Klussenier Awards georganiseerd in Zwartebroek. Met awards in zes categorieën, diverse jubilarissen en het eerste erelid van De Klussenier. Na twee jaa... Lees verder ... |