Consumententrends in Wonen 2013
 
Seminar op maandag 11 februari:
Waarom gaan jonge consumenten graag naar Ikea en 65-plussers liever naar een speciaalzaak? In hoeverre wordt er gebruik gemaakt van tablets en smartphones tijdens het oriëntatieproces? Kortom, hoe verloopt het cross channel winkelgedrag van woonconsumenten anno 2013?
 
Op maandag 11 februari organiseert Qudata Markt- & Trendanalyses een seminar over ‘Consumententrends in Wonen’. Tijdens die middag wordt het oriëntatie-, aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van wonen uiteengezet. Er wordt met name aandacht besteed aan de productgroepen verf, behang, tuin, badkamer, keuken en zonwering.

Qudata heeft in het najaar van 2012 een grootscheeps onderzoek gehouden onder ruim 4.000 consumenten waarin met name de rol van internet in het oriëntatie- en aankoopproces van woonproducten is onderzocht. Resultaten uit dit onderzoek zullen worden ondersteund door enkele praktijkvoorbeelden.

De volgende onderwerpen komen die middag aan bod:
• Digitale revolutie
• Woonconsument anno 2013
• Oriënteren, communiceren & kopen
• Klusgedrag
• Woontrends volgens consumenten
• Verschillen/overeenkomsten productgroepen
• De toekomst van de branche

KADER
Gegevens:
Datum: 11 februari 2013
Locatie: Qumedia bedrijfsgebouw, Dreef 6H (verdieping 7) in Zutphen.
Ontvangst: 13.30 uur
Presentatie: 14.00-16.30 uur

U kunt zich voor deze bijeenkomst aanmelden via de webwinkel op www.qumedia.nl. De toegangsprijs bedraagt € 399,00 (excl. btw). Hiervoor krijgt u tevens het rapport ‘Woontrends 2013/2014’.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, Project Manager Qudata Markt- & Trendanalyses. E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2013 - januari | Pagina(s) 36
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken