Buitenlandse bouwmarkten positioneren zich duidelijker
Wat sanitairconsumenten vinden
Bouwmarkten in Nederland onderscheiden zich op het gebied van sanitair amper van elkaar. Voor een deel is dat te begrijpen, omdat ze een grote markt moeten bedienen met relatief imagoloze producten. Opvallend is echter dat de nieuwkomers Hornbach en Bauhaus zich juist wel anders hebben gepositioneerd tussen de Nederlandse retailers.
Weet de consument wel wat hij wil?
In dit onderzoek richt Qudata Markt- & Trendanalyses zich niet al...
Ecologisch bouwen nog altijd een niche-markt
Warmteaccumulerende kachels, natuurlijk isoleren met houtvezel, j...
EMV en Garant bundelen hun inkoop
Om dat te bereiken is de Einkaufsgesellschaft mittelständischer M...
Succesvol eerste jaar Zwolse Hornbach
“Onze collega’s zetten zich echt met hart en ziel in voor de klan...
“We moeten elke dag weer ons uiterste best doen”
We ontmoeten elkaar op de bouwplaats in het Gelderse Duiven, waar...
De groene lifestyle van Intratuin 3.0
Voor Intratuin 3.0. zijn ze bij de formule niet over één nacht ij...
“Met combinatie Hubo en Homed een unieke positie”
Wanneer wij een week voor de officiële opening een bezoekje breng...
Keukenzaak belangrijkste verkoper inbouwapparatuur
In dit artikel analyseren we via welke kanalen deze apparatuur wo...
“Domotica is helemaal geen rocket-science”
Met ruim 22 jaar werkervaring in de installatiesector en daarnaas...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Merkt u wel eens dat uw klanten rechtstreeks in China kopen?