Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
Thuisin presenteert topmerk: LOOKin
Onder de naam LOOKin introduceert woonformule Thuisin een premium collectie verf, raamdecoratie, gordijnstof en tapijt. Een kwalitatief hoogwaardig assortiment, dat qua prijsstelling bovenin zit en qua samenstelling helemaal op elkaar is afgestemd. "Met LOOKin koop je beleving", zegt directeur Mark Brouwer van Thuisin. <br>
Lees verder ...
 
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Tuinmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd tuinmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuingereedschap, tuinmeubilair en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Formido samen met zanger Jannes
Formido is een samenwerking aangegaan met zanger Jannes, vertolker van het Nederlandse lied. Het sympathieke, gezellige imago van Jannes past goed bij wat Formido wil uitstralen.
Lees verder ...
 
Hubo groeit met 24 winkels
In de maanden mei en juni zijn er 24 Doeland-vestigingen omgebouwd naar Hubo. De winkels zijn voorzien van de gevel in de nieuwe huisstijl van Hubo en van alle nieuwe winkelmaterialen.
Lees verder ...
 
Consumenten beoordelen keukenwinkels
IKEA & Keukenconcurrent bekendste keukenzaken
IKEA en Keukenconcurrent zijn de bekendste keukenzaken in Nederland. Het Zweedse concern staat vooral bekend om de lage, vaste prijzen, terwijl consumenten bij Keukenconcurrent juist fikse kortingen verwachten. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata Markt- & Trendanalyses:
Naamsbekendheid & Imago Tuingereedschap, tuinmeubelen & tuinwinkels
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd tuingereedschapsmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuinmeubelen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Klussers kennen Gamma het beste
Gamma is de meest bekende bouwmarkt, maar Hornbach scoort het hoogst op de kwaliteit en voorradigheid van producten en het uitgebreide assortiment. Dit blijkt uit consumentenonderzoek van GfK Panel Se...
Lees verder ...
 
Klusser loyaal aan het A-merk
Consumenten die klusartikelen kopen bij bouwmarkten zijn vaker trouw aan het A-merk dat men koopt dan aan de winkelformule waar men de aankoop doet. Bovendien zal men het product vaker aanbevelen aan bekenden dan het verkooppunt. Dit blijkt uit het Woonomnibus onderzoek van USP Marketing Consultancy.
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominatie Karwei Management Marketing Awards 2009 van start
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van onder meer Karwei Management voor de zevende maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden daar de Marketing Awards uitgereikt in vier verschillende categorieën. U kunt als lezer van Karwei Management hiervoor concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Hornbach blijft de beste bouwmarkt
Nederlandse consumenten blijven Hornbach zien als de beste bouwmarkt. Gamma geniet de grootste naamsbekendheid.
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | 3 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Nieuw label ‘Made in Germany’
In de Nederlandse woonbranche leeft steeds meer het ‘Made in Holland’. Ook bij onze oosterburen is deze trend te zien, namelijk: Made in Germany. Begin juni werd een nieuw label geïntroduceerd do...
Lees verder ...
 
 
   Voorkeuren bij keukenapparatuur
Consument kiest voor kwaliteit én prijs
Uit recent Qudata onderzoek blijkt, dat consumenten hun keuze voor keukenapparatuur meer op basis van kwaliteit en daarna prijs bepalen dan in de jaren ervoor. Kwaliteit wordt het vaakst genoemd als reden voor een merk-keuze, maar het argument prijs vertoont de scherpste stijging. Verder blijkt hoe sterk de merken zijn van Bosch, Siemens en Miele, maar ook hoe sterk het merk Samsung wordt.
Lees verder ...
 
 
Bart Brüggenwirth over
Marketing voor een betere wereld
'Wat zou het geweldig zijn om marketing in te zetten voor een betere wereld. Als bedrijven met hun marketinginspanningen- en budgetten zouden bijdragen aan duurzame keuzes van consumenten en positieve veranderingen in de wereld voeden.' Zo begint Bart Brüggenwirth zijn voorwoord in het boek 'Sterke merken, betere wereld' dat afgelopen jaar verscheen. Bart, afgestudeerd als bedrijfseconoom en van origine marketeer, besloot in 2003 het roer om te gooien en zich als marketeer te focussen op maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) en duurzaamheid. 'Marketing gaat vaak vooral om buitenkant, ik wilde wat zinnigers met mijn vak doen.'
Lees verder ...
 
Start voorinschrijving onderzoek:
Naamsbekendheid & imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2013 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Qudata Seminar op dinsdag 4 juni a.s.:
Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata en Qumedia organiseren op maandag 8 april een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Lees verder ...
 
Seminar op dinsdag 4 juni in Zutphen
'Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata organiseert op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Lees verder ...
 
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata en Qumedia organiseren op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt m...
Lees verder ...
 
Seminar op dinsdag 4 juni in Zutphen
'Beleven consumenten Woonmerken?'
Qudata organiseert op dinsdag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessels.
Lees verder ...
 
Seminar maandag 4 juni:
Beleven consumenten Woonmerken?
Qudata organiseert op maandag 4 juni een seminar over de rol van Woonmerken in het aankoopproces van consumenten. In hoeverre zoeken en kopen consumenten een specifiek woonmerk of bezoekt men specifiek een woonwinkel? Resultaten uit de onderzoeken van Qudata worden die middag afgewisseld met praktijkvoorbeelden uit de koker van retaildeskundige Jan Kessel.
Lees verder ...
 
Naamsbekendheid badkamermerken
In april heeft Qudata een onderzoek gehouden naar de naamsbekendheid van badkamermerken en badkamerwinkels onder ruim 600 consumenten die het afgelopen jaar een badkamer hebben gekocht of dat het aank...
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken