Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
| 1 | 2 | 3 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Alno bij 'Deutschlands stärksten Marken'
Tijdens een galafeest in Düsseldorf werden op 25 november de ?Superbrands? van Duitsland bekend gemaakt. In totaal waren 1.300 Duitse merken genomineerde, waaruit de jury uiteindelijk de beste 64 wer...
Lees verder ...
 
Poggenpohl in top 10 Duitse luxe merken
Poggenpohl staat dit jaar op plaats zes van de lijst van Duitse luxe merken, volgens onderzoek van tijdschrift Wirtschaftswoche naar de 30 beste Duitse luxe ondernemingen. Poggenpohl bevindt zich in g...
Lees verder ...
 
Der Kreis introduceert private label La Vie
Tijdens de Küchenmeile introduceerde Der Kreis een nieuw private label met de naam La Vie. ?We willen nog sterker richting private labels?, zo liet Marcel Crezee van Der Kreis Nederland weten. Eerder...
Lees verder ...
 
STS en Qudata themamiddag over merkbeleving:
'Kiest de consument voor A-merk of winkelmerk?'
De uitkomsten van een onderzoek onder ons STS ondernemerspanel waren duidelijk: meer dan 50 procent van de respondenten gaf aan dat volgens hen het merk geen belangrijke rol speelt voor de consument bij de aankoop van sanitair. En de recessie zou die positie van het A-merk nog verder verslechteren. Deze zomer hielden we daarom een themamiddag over dit onderwerp.
Lees verder ...
 
Jean Dufour, directielid van BSH:
'Keukenverkoop vereist een echte specialist'
Siemens Nederland en Willem van Rijn werden recentelijk samengevoegd tot de nieuwe onderneming BSH Huishoud-elektro bv van waaruit in Nederland de marketing en verkoop van Bosch, Siemens, Gaggenau en Neff plaatsvindt. De samenvoeging heeft tot gevolg dat er een nieuw Nederlands hoofdkantoor komt. Een gesprek hierover in München met directielid Jean Dufour.<br>
Lees verder ...
 
Black & Decker en Bison scoren als merk
Black & Decker en Bison zijn merken die de Nederlandse consument niet graag mist. Dat blijkt uit het onderzoek 'EURIB Top-100 van Onmisbare Merken'.
Lees verder ...
 
Shop-in-shop door velen gezien als kansrijk concept
'Merkbeleving in woonbranche niet erg groot'
Merkwinkels rukken op in het winkellandschap. In mode, beauty en elektronica is het al langer een beproefde strategie van fabrikanten die voet aan de retailgrond willen krijgen, maar ook binnen de woonbranches starten fabrikanten hun eigen shops. Als complete, solistische winkel of als shop-in-shop-concept. Volgens de een dé toekomst voor de branche, anderen reageren sceptisch. 'Ik zie hier voorlopig geen wildgroei van merkwinkels.'
Lees verder ...
 
Scavolini opent flagship store
Scavolini heeft haar nieuwe ?flagship store? geopend in het Zwitserse Zürich. Het gaat om een exclusieve Scavolini-winkel van 500 vierkante meter, waar 15 onderscheidende keukens van Scavolini worden...
Lees verder ...
 
Merkenkenner Rob Benjamens schetst zorgelijk beeld:
'A-merk moet consument opnieuw ontdekken'
Marketeers van A-merken moeten alle zeilen bijzetten om de consument 'opnieuw te ontdekken' en het A-merk weer duidelijk te profileren. Ze hebben met hun 'zomeravond-marketing' de afgelopen jaren grote kansen laten liggen. 'Het is nog niet te laat, maar inmiddels wel vijf voor twaalf', zo waarschuwt merkenkenner Rob Benjamens.
Lees verder ...
 
Merkenkenner Rob Benjamens schetst zorgelijk beeld:
'A-merk moet consument opnieuw ontdekken'
Marketeers van A-merken moeten alle zeilen bijzetten om de consument 'opnieuw te ontdekken' en het A-merk weer duidelijk te profileren. Ze hebben met hun 'zomeravond-marketing' de afgelopen jaren grote kansen laten liggen. 'Het is nog niet te laat, maar inmiddels wel vijf voor twaalf', zo waarschuwt merkenkenner Rob Benjamens.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken