Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Gevonden in Karwei Management
|
1 |
2 |
3 |
Gevonden in onze andere uitgaven
Merkenkenner Rob Benjamens schetst zorgelijk beeld:
'A-merk moet consument opnieuw ontdekken'
Marketeers van A-merken moeten alle zeilen bijzetten om de consument 'opnieuw te ontdekken' en het A-merk weer duidelijk te profileren. Ze hebben met hun 'zomeravond-marketing' de afgelopen jaren grote kansen laten liggen. 'Het is nog niet te laat, maar inmiddels wel vijf voor twaalf', zo waarschuwt merkenkenner Rob Benjamens.
Hornbach zoekt contact met ZZP'er
Hornbach gaat nadrukkelijk het contact met de professional aanhalen. Uiterlijk in het voorjaar van 2007 moet dat zijn beslag krijgen in een nieuwe Profiservice, die onder meer bestaat uit een speciaal voor de professional opgezet betalingssysteem. Ook krijgen de vestigingen een eigen Profiteam, dat bedoeld is om de professional op de winkelvloer zelf te ondersteunen. Daarmee zal eerst worden proefgedraaid in een soort pilot project, maar Profimanager Edward Meijers wil nog niet aangeven welke Hornbach daarvoor wordt aangewezen. 'Vanaf het moment dat Hornbach in 1997 de eerste vestiging opende, was het de bedoeling om ook de professional te bedienen.'
Directeur Kees Commijs van Luxaflex Nederland:
'Minder leveranciers is efficiënter voor de dealer'
Kees Commijs is sinds 1 januari de nieuwe algemeen directeur van Luxaflex Nederland. Hiervoor werkte hij 18 jaar bij Dehnert & Jansen. Met gemengde gevoelens kijkt hij terug op het faillissement van de groothandel. Maar we blikken vooral ook vooruit en vragen hem naar de plannen die hij heeft met Luxaflex Nederland.
De no-nonsense aanpak van Dedato ontwerpers
Corporate design, retailontwikkeling, verpakkingen
Bij de lancering van nieuwe winkelformules en de feestelijke ingebruikname van nieuwbouw in de retail duikt regelmatig de naam van het Amsterdamse bureau Dedato ontwerpers op. Tijd om eens een kijkje te gaan nemen in het zelf ontworpen kantoor aan het IJ. Creatief directeur Peter van Dijk schetst de geschiedenis, visie en werkwijze -van wat hij noemt- een 'eerlijk bureau'.
Vorige |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |