Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in STS 
 
SANITAIR- & TEGEL SPECIALIST JANUARI:
Douchecabines- en bakken
Op 27 januari verschijnt de januari-editie van vakblad (STS•) <b>Sanitair- & Tegel Specialist</b>. In deze uitgave het thema <b>Douchecabines- en bakken</b>.
Lees verder ...
 
   Grohe Rainshower SmartConnect en SmartActive
Met kleine veranderingen en weinig moeite kun je elke douche eenvoudig veranderen in ‘een tempel van comfort en plezier’. Met de Rainshower SmartConnect hoofddouche en Rainshower SmartActive handd...
Lees verder ...
 
 
   Geberit Renova Plan geactualiseerd
In opvolging van de update in 2020, waar de ronde wastafels een facelift hebben gekregen, is in 2021 het Geberit wastafelassortiment van Renova Plan verder geactualiseerd en zijn er nieuwe badkamermeu...
Lees verder ...
 
 
   Customer journey badkamerconsumenten 2:
Consument wil badkamerproduct zelf bekijken en beoordelen
In zijn zoektocht naar nieuwe of vervangende badkamer(product) gaat de consument weer vaker naar de winkel of showroom toe dan in het verleden. Internet is nog steeds belangrijk, maar uiteindelijk wil men de keuze toch graag persoonlijk bekijken en beoordelen. In dit artikel wordt onderzocht hoe de consument tot zijn keuze komt.
Lees verder ...
 
 
   Relaxen in de Grohe Spa
Omdat het dagelijks leven zo hectisch is, zijn consumenten op zoek naar ‘me-time’ om lichaam en geest te ontspannen. Grohe lanceert in dit kader Grohe Spa. \"Met Grohe Spa vieren we de kracht van ...
Lees verder ...
 
 
   Detremmerie op Architect@work Parijs
Detremmerie nam dit jaar voor het eerst deel aan Architect@work Parijs. “Heel wat architecten zijn gecharmeerd van onze producten. We zijn ervan overtuigd dat vooral de regio Parijs zal voelen dat we hier aanwezig waren.”
Lees verder ...
 
 
Maikel Gonesh en Mitch Casteels zijn aangesteld als accountmanagers bij WISA B.V. voor respectievelijk Noord-West Nederland (postcodes 1000-2199) en België. Mitch heeft veel affiniteit met de bouw en...
Lees verder ...
 
   Sanitair- en keukenspecialist Adrie Hoefnagel:
“Wij onderscheiden ons met totaalplaatje en persoonlijk contact”
Hoefnagel Tegels Keuken & Sanitair is een echt familiebedrijf. Niet alleen letterlijk, maar ook gevoelsmatig. “Het wij-gevoel is hier sterk. Daardoor doen mensen makkelijk een stapje meer”, vertelt Adrie Hoefnagel, samen met zijn broer William eigenaar van het keuken- en sanitairbedrijf in Sprang Capelle dat al sinds 1969 bestaat. Sinds (bijna) tien jaar is Hoefnagel aangesloten bij de formule Baden+. STS zocht de ondernemer op en sprak met hem en Baden+ eigenaar Saskia Euwe over het familiebedrijf en de kracht van samenwerking.
Lees verder ...
 
 
   Koen Ducatteeuw, CEO Detremmerie:
“Detremmerie brengt fashion in de badkamer”
Zoals dat geldt voor de gehele branche, heeft ook het Belgische Detremmerie een bewogen (anderhalf) jaar achter de rug. Stilgezeten hebben ze echter allerminst. Er werd 2.300 m2 nieuwe fabriek bijgebouwd, gestart met verkoop in Frankrijk, Portugal wordt aan het rijtje exportlanden toegevoegd én er werden diverse nieuwe productlijnen ontwikkeld. De redactie van STS zocht CEO Koen Ducatteeuw op in het Vlaamse Waregem en sprak met hem over 82 jaar Detremmerie, design en het belang van onderscheidend bezig zijn.
Lees verder ...
 
 
   Sunshower
Zonlicht onder de douche
Zonlicht is een van de belangrijkste bronnen die ervoor zorgt dat we optimaal functioneren. Het licht van de zon voedt en verzorgt ons lichaam op twee manieren: laag gedoseerd UV-licht zorgt voor aanmaak van vitamine D en het krachtige infrarood ontspant. Sunshower brengt beide lichtbronnen in elke badkamer.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Barneveldse woonondernemers over vestigingsbeleid
"Door internet wordt locatie steeds minder belangrijk"
De verwachting is dat één op de drie woonwinkels binnen een paar jaar zijn deuren sluit. De klant oriënteert zich steeds meer via internet en sommige winkelstraten zullen verdwijnen of kleiner worden. Een rondetafelgesprek met vier woonwinkels uit Barneveld. Hoe anticiperen zij op deze ontwikkelingen? <br>
Lees verder ...
 
Op 1 januari is Kees Alles bij MHK Nederland in dienst getreden als accountmanager voor sanitair. Hij heeft reeds meer dan 20 jaar ervaring in de sanitairbranche....
Lees verder ...
 
Ikea bouwt in 2013 in Zwolle
Ikea wil volgend jaar beginnen met de bouw van een nieuwe locatie in Zwolle. Het woonwarenhuis is inmiddels bezig met de voorbereidingen daarvoor. Het pand wordt gebouwd op bedrijventerrein Hessenpoor...
Lees verder ...
 
Consument vraagt om een ergonomische (comfort)badkamer
Badkamerretail vergeet een belangrijke doelgroep
De consument heeft, zeker in deze tijd van vergrijzing, behoefte aan een ergonomische (comfort)badkamer. Uit Qudata-onderzoek blijkt echter dat de badkamerretailer weinig oog heeft voor dit aspect. Daarmee wordt een belangrijke doelgroep vergeten.
Lees verder ...
 
Internetverkoop badkamers in 2011 gedaald
Consumenten kochten afgelopen jaar minder badkamerproducten via internet in vergelijking met het voorgaande jaar. In 2010 kocht 6 procent badkamerartikelen in webshops, dat aandeel is het afgelopen jaar gedaald naar 4 procent, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses naar het aankoopgedrag van badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Wehkamp in de verkoop gezet
De eigenaar van Wehkamp, webwinkelbedrijf RFS Holland, heeft zichzelf in de verkoop gezet. Op 19 december werd bekend gemaakt, dat het bedrijf via een veiling zal worden verkocht. Aan potentiële kope...
Lees verder ...
 
QumediaTV
Impressie Woon Trend Event 2011
Op maandag 21 november vond de tweede editie van het Woon Trend Event plaats. Tijdens het jaarlijkse congres voor keuken- en badkamerondernemers werden respectievelijk de Keukendetaillist en de Badkamerdetaillist van het Jaar uitgeroepen. Daarnaast vertelde eMarketing-deskundige Cor Molenaar in een gloedvol betoog dat de winkelier meer moet gaan jagen, in plaats van vissen. <br>Hier vindt u een korte impressie van de bijeenkomst.
Lees verder ...
 
82 % koopt in een keukenspeciaalzaak
Aankoopplaatsen keukens en badkamers
Het percentage mensen dat een keuken gaat of wil kopen bij een winkel (en bijvoorbeeld niet via internet of rechtstreeks bij een fabrikant) is in een jaar tijd gedaald met twee procent. Dat blijkt uit onderzoek van researchbureau Qudata onder 500 consumenten die dit jaar een keuken kochten of van plan zijn dat binnenkort te gaan doen. We tonen enkele uitkomsten, ook in vergelijking met de aankoop van badkamers.
Lees verder ...
 
Meld u aan voor Woon Trend Event
Het Woon Trend Event voor de keuken- en badkamerbranches heeft plaats op maandagmiddag 21 november. Ontvangst vanaf 14.30 uur, aanvang 15.00 uur. Detaillisten en fabrikanten met een relatiekaart kunne...
Lees verder ...
 
Albert-Jan Kaal naar Topa Bathroom Products
Albert-Jan Kaal, die jarenlang het gezicht was van de formule Mijn Bad van inkooporganisatie Der Kreis, is in dienst getreden bij Topa Bathroom Products. In zijn nieuwe kantoor in Druten vragen we hem...
Lees verder ...
 
Vorige | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken