Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in STS 
 
SANITAIR- & TEGEL SPECIALIST APRIL:
Badmeubelen, Formulespecial (overzicht wie is wie in de sanitairbranche: cijfers & feiten)
Op 7 april verschijnt de april-editie van vakblad (STS•) <b>Sanitair- & Tegel Specialist</b>. In deze uitgave het thema <b>Badmeubelen, Formulespecial (overzicht wie is wie in de sanitairbranche: cijfers & feiten)</b>.
Lees verder ...
 
   Saskia Euwe, Baden+:
“Focus op innovatie zorgt ervoor dat we onderscheidend zijn”
Iemand die graag met haar voeten in de klei staat, zo omschrijft Saskia Euwe zichzelf. Niks zo leuk als samen met leveranciers en klanten mooie dingen maken, een spin in het web zijn. Lange tijd vervulde ze zo’n rol -met heel veel plezier- voor de formules Baderie en Bad in Beeld, in 2011 besloot Euwe haar eigen formule op te zetten. STS• sprak met de creatieve en enthousiaste ondernemer over ‘haar’ formule, het DNA van Baden+ en haar liefde voor badkamers en retail.
Lees verder ...
 
 
   Analyse badkamermarkt 1:
Consument kent zijn sanitairverkopers
De afgelopen jaren onderzocht Qudata de markt voor badkamers en badkamerproducten. De komende maanden gaan we analyses presenteren op basis van dit onderzoek. In dit deel aandacht voor de naamsbekendheid van de verschillende soorten retailers. De komende afleveringen aandacht voor het wat, waar en waarom consumenten producten kochten.
Lees verder ...
 
 
   De nieuwe uitstraling van Grando Keukens | Badkamers
“De klantbenadering blijft hetzelfde”
Grando Keukens en Badkamers heeft zijn winkels in een fris, nieuw jasje gestoken. Eén van de eerste winkels in de geheel nieuwe eigentijdse uitstraling is die van ondernemer Paul Lucas in Lelystad. KIM• ging op locatie in gesprek met directeur Jean Paul Hagen en Eduard van Looij, marketing manager bij Grando, over de vernieuwde positionering van de franchise formule. “Onze ondernemers staan dichtbij de klant, daarin is de formule niet veranderd. Het enige dat anders is, is de uitstraling. Die sluit nu nog beter aan bij waar we voor staan en bij de marktpositie van Grando.”
Lees verder ...
 
 
   Niek en Ingrid Langenburg van Tegelhuys Twenthe:
“Je moet elke klant met dezelfde egards onthalen”
Sanitair- en tegelondernemers Niek en Ingrid Langenburg hebben pittige jaren achter de rug. In een notendop: het echtpaar kreeg een faillissement, een hartinfarct, een tia, een gedwongen verhuizing -privé- én een verhuizing met het bedrijf -een keuze- voor de kiezen. Hun optimisme en positiviteit is echter onveranderd. “De mindere momenten zorgen ervoor dat je nog meer waardering krijgt voor het leven. We zijn er nog, samen bovendien, sterker dan ooit. Het was af en toe bloed, zweet en tranen, maar des te trotser zijn we op wat we hier hebben neergezet.”
Lees verder ...
 
 
   Koen Ducatteeuw, Detremmerie:
“Ik wist niet dat vtwonen een toverwoord is”
In mei van dit jaar werd de ‘vtwonen collectie by Detremmerie’ geïntroduceerd, in woonmaand oktober kon het grote publiek de complete, fraaie badkamercollectie met eigen ogen bekijken tijdens de vt wonen&design beurs in Vijfhuizen. STS• sprak tijdens deze beurs met Detremmerie-directeur Koen Ducatteeuw en Tanja Saarberg, formule manager bij vtwonen, over de totstandkoming van de eerste collectie in deze nieuwe samenwerking. “Op papier was het meteen een perfect match, maar dan moet je nog kijken of het ook klikt.”
Lees verder ...
 
 
   Maatwerk regaalkast Thebalux
De Thebalux open regaalkast, die op maat leverbaar is, laat zich prima combineren met standaard onderkasten. Combineer deze samenstelling met een maatwerk afdekblad van HPL en een uniek badmeubel krij...
Lees verder ...
 
 
SANITAIR- & TEGEL SPECIALIST NOVEMBER:
Jaarboek, Terugblik Cersaie
Op 24 november verschijnt de november-editie van vakblad (STS•) <b>Sanitair- & Tegel Specialist</b>. In deze uitgave het thema <b>Jaarboek, Terugblik Cersaie</b>.
Lees verder ...
 
   Tien vragen aan…
Tarik Iplik, HSK Duschkabinenbau
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van het sanitiar zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door:
Lees verder ...
 
 
   Sterke groei Roca Groep
Roca Group, producent van producten voor de badkamerruimte, sloot het boekjaar 2021 af met een omzet van 2,053 miljard euro. Dat is 21,9 procent meer dan in 2020. Roca Groep hierover: “Dat is mede d...
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Trends op de beurzen van 2013 (1)
Nieuwe Zakelijkheid verdringt design
De jaarlijkse hausse aan vakbeurzen binnen de woonbranches ligt weer achter ons. Daarin vallen dit jaar enkele belangrijke hoofdtrends op. In de eerste plaats staan de nieuwe technieken centraal. Techniek en aspecten zoals ergonomie zijn belangrijker geworden dan het design. 'Nieuwe Zakelijkheid' noemen we dat.
Lees verder ...
 
Trends op de beurzen van 2013 (2)
Duurzaamheid is niet meer weg te denken
Duurzaamheid is een thema dat zowel de producent als de consument bezighoudt. Het probleem voor de retailer is vervolgens, dat de consument wel duurzame producten verlangt, maar daar niet extra voor wil betalen. De vakbeurzen van dit jaar bieden twee oplossingen: echt vernieuwende producten en producten die de consument bij aanschaf wat meer kosten, maar hem op langere termijn geld besparen.<br>
Lees verder ...
 
Wisselend vertrouwen door onjuiste berichtgeving
Landelijke media veroorzaken onrust in de markt
Prinsjesdag is achter de rug, de politiek heeft zich over de begroting uitgesproken en de media roeren zich na de gebruikelijke komkommerperiode weer volop. Volgens de eerste berichten is het einde van de recessie in zicht...
Lees verder ...
 
Consument wordt realistischer
Klussen vaker uitgevoerd door vakman
Afgelopen zomer heeft Qudata Markt- en Trendanalyses onderzoek gedaan naar het klusgedrag van consumenten. In de zomer van 2012 heeft dit onderzoek ook plaatsgevonden, dus in dit artikel komen de verschillen tussen beide onderzoeken aan bod, evenals de rol van het klusbedrijf wat betreft de aanschaf van materialen en de installatie.<br>
Lees verder ...
 
Duidelijk verschil in aankoop van woon- en klusproducten
Consument heeft oog voor expertise vakman
Afgelopen zomer heeft Qudata Markt- en Trendanalyses onderzoek gedaan naar de rol van de professionele klusser in het aankoopgedrag van woonconsumenten. In hoeverre 'stuurt' de vakman klanten in aankoop van een badmeubel, vloeren en keukenapparatuur? En belangrijker nog... wordt de invloed van de vakman of het klusbedrijf in het gehele aankooproces groter?<br>
Lees verder ...
 
Regionale verschillen in klusgedrag
Internet nog niet juiste kompas voor aanbieden klussen
Qudata Markt- en Trendanalyses heeft verschillende onderzoeken uitgevoerd onder consumenten, waarbij gekeken is naar het klusgedrag. In eerdere artikelen hebben we al aandacht besteed aan het verschil in klusgedrag tussen man en vrouw en de verschillen in montage per productgroep. In deze editie worden de regionale verschillen onder de loep genomen. Ook hier zijn opmerkelijke conclusies te trekken.
Lees verder ...
 
Mega Tegels & Badkamers
Mega Tegels & Badkamer Dhr. R. Krediet 12 franchise@megategel.nl www.megategel.nl MEGA Tegels & Badkamers is en succesvolle en professionele retailformule op het gebied van tegels, badkamers, sanitai...
Lees verder ...
 
'Duitse kwaliteit, Ikea Prijzen'
Levendige handel buiten de winkel
De mediabestedingen in 2013 zijn licht gestegen met 0,4 procent. In het totaal werd er het afgelopen jaar 6,13 miljard euro uitgegeven aan reclame-uitingen, aldus onderzoeksbureau Nielsen. Opvallend genoeg ontbreken cijfers over de online bestedingen... en juist op internet is er veel aan de hand.
Lees verder ...
 
Impressies van Milaan
In april vond weer de jaarlijkse Milan Design Week plaats, met volop ruimte voor keukens (de Eurocucina), badkamers en tegels. Een korte fotoimpressie van de beurshallen en de presentaties in Milaan zelf vindt u online, zie http://www.youtube.com/watch?v=alWzR5sOkEs&feature=em-upload_owner
Lees verder ...
 
Heropening showroom Boer Staphorst
Dinsdag 11 maart is, na een periode van intensieve verbouwing, de nieuwe keuken- & badkamerstudio van Boer Staphorst geopend. Boer Staphorst is het grootste bouw- en woonwarenhuis van Noord- en Oost-Nederland.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken