Duravit Exclusieve wereldpremière: c-shaped Duravit presenteert de nieuwe gepatenteerde c-shaped technologie bij de uitbreiding van de Happy D.2 Plus serie van sieger design. Deze evolutie van het gepatenteerde c-bonded productieproces zorgt ervoor dat de keramische wastafel en het meubel perfect parallel vormt zonder overstand of afwijkingen en dat met een precieze voeg van slechts 4 mm. Lees verder ... |
Villeroy & Boch Subway 3.0 Designed for Life De meest succesvolle badkamercollectie van Villeroy & Boch is vernieuwd. Subway 3.0 is een collectie met een functioneel, universeel en tijdloos design en geschikt voor een grote doelgroep. In deze nieuwe collectie vind je een ruim aanbod van fonteinen en wastafels in diverse formaten met een moderne vormgeving. Lees verder ... |
Uitbreiding standaard LoooX collectie De LoooX Facet is een populair, massief eikenhouten badmeubel met een slank design. Recent zijn er enkele maatvoeringen toegevoegd aan het standaard LoooX programma. Op kleur en op gewenste maatvoering blijven enkel beschikbaar in het Tailor-Made programma. Lees verder ... |
Aandelen veranderen weinig Consument kiest voor deskundigheid speciaalzaak De markt van badkamers en badkamerproducten is bijzonder versnipperd in ons land. Er zijn niet alleen vele aanbieders met relatief kleine marktaandelen, maar de consument koopt zijn producten ook nog eens bij verschillende retailers. In dit artikel aandacht voor verschillen tussen de ‘bricks’. Lees verder ... |
Hamer / Teak & Living Ambachtelijke badkamermeubelen uit Azië Hamer / Teak & Living laat badkamermeubelen in combinatie met natuurstenen en/of keramische wasbakken, wastafelbladen en diverse accessoires produceren in Azië. De meubelen hebben door de ambachtelij... Lees verder ... |
Thomas Fuhr, Co-CEO Grohe: “Trots op nieuwe mijlpaal in duurzaamheid” Als het gaat over duurzaamheid, dan is Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International en Co-CEO GROHE AG, heel helder: net als kwaliteit, technologie en design, is duurzaamheid een kernwaarde van het bedrijf en iets dat vanaf dag één in hun DNA zit. “We gebruiken één van de belangrijkste bronnen van moeder Aarde, water, dus het is voor GROHE volkomen vanzelfsprekend dat wij hierin steeds de juiste keuzes proberen te maken.” Lees verder ... |
Subway 3.0 Wellness inbouwbaden Consumenten kiezen steeds vaker voor het comfort van een bad. De nieuwe Subway 3.0 inbouwbaden zijn ergonomisch gevormd en zien er stijlvol uit met een slechts 10 mm brede rand. Deze comfortabele bad... Lees verder ... |
Devotion design bad met ligcomfort RIHO introduceert Devotion, een onderscheidend design bad dat een moderne uitstraling combineert met ligcomfort. Devotion is een vrijstaand acrylbad met allure. Het combineert ligcomfort met een luxe ... Lees verder ... |
Lancering GROHE X platform succesvol Het overtrof alle verwachtingen bij Grohe: de lancering van het nieuwe digitale platform GROHE X in de EMENA-regio van het merk GROHE, onderdeel van moederbedrijf LIXIL. Het platform heeft tot dusver ... Lees verder ... |
Onderzoek naar grootste douche-ergernissen Het onderzoek Achter gesloten badkamerdeuren van hansgrohe onthult de grootste douche-ergernissen van Nederlanders. Met stip op 1 met 40% staat de daling van de watertemperatuur omdat iemand anders in huis de kraan aan zit. Ook een te zachte straal stemt Nederlanders absoluut niet blij, zeker 32% ergert zich hieraan. Lees verder ... |