Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Qudata start voorinschrijving
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Tuinmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd tuinmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuingereedschap, tuinmeubilair en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Qudata onderzoekt Aankoop- en klusgedrag consumenten:
Tegels zetten & leggen
Onderzoeksbureau Qudata Markt- & Trendanalyses voert dit voorjaar een onderzoek uit naar het sterk veranderende aankoop- en klusgedrag van consumenten op het gebied van tegels zetten & leggen. De resultaten van het onderzoek worden gebundeld in het rapport 'Aankoop- en Klusgedrag klusconsumenten - tegels zetten & leggen'.
Lees verder ...
 
Branchebarometer op 47,2
Aan het eind van 2011 liet de STS Branchebarometer de stand 47,2 zien. Dat betekent dat er op dat moment binnen het STS-Panel meer pessimistische dan optimistische badkamerondernemers waren in hun beo...
Lees verder ...
 
Maandag 27 februari as. in Zutphen:
Qudata-seminar Consumententrends in Wonen
Waarom kopen consumenten een bepaald woonproduct of merk? En waarom gaan jonge consumenten liever naar IKEA en de 65-plussers liever naar een speciaalzaak? En koopt de woonconsument nu wel of niet via internet?
Lees verder ...
 
Schuren grootste ergernis schilderklus
De helft van de Nederlandse consumenten vindt schilderen of behangen leuk, vooral omdat het snel resultaat geeft. Grootste ergernissen zijn het schuren ter voorbereiding van de schilderklus en het feit dat behang makkelijk scheurt en kreukt. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 500 consumenten.
Lees verder ...
 
Nederlander houdt van tuinieren
Driekwart van de Nederlandse consumenten vindt tuinieren leuk, vooral omdat men dan lekker buiten bezig is. Eén op de drie zegt het gezellig te vinden om samen in de tuin te werken. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses onder 500 consumenten.
Lees verder ...
 
Seminar op maandag 20 februari:
Consumententrends in Wonen
Waarom kopen consumenten een bepaald woonproduct of merk? En waarom gaan jonge consumenten liever naar IKEA en de 65-plussers liever naar een speciaalzaak? Deze bijeenkomst geeft antwoord op deze en n...
Lees verder ...
 
Derk-Jan Rouwenhorst, Lesley van der Haas en Bo Dieks van Qudata:
'Onze panel-leden vergroten vooral ook hun eigen marktkennis'
Iedere maand dragen enkele honderden ondernemers bij aan meer kennis over de diverse woonbranches waarin uitgeverij Qumedia en haar researchbureau Qudata actief zijn. Het zijn de deelnemers aan de pa...
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken