Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Poggenpohl in top 10 Duitse luxe merken
Poggenpohl staat dit jaar op plaats zes van de lijst van Duitse luxe merken, volgens onderzoek van tijdschrift Wirtschaftswoche naar de 30 beste Duitse luxe ondernemingen. Poggenpohl bevindt zich in g...
Lees verder ...
 
Der Kreis introduceert private label La Vie
Tijdens de Küchenmeile introduceerde Der Kreis een nieuw private label met de naam La Vie. ?We willen nog sterker richting private labels?, zo liet Marcel Crezee van Der Kreis Nederland weten. Eerder...
Lees verder ...
 
Jean Dufour, directielid van BSH:
'Keukenverkoop vereist een echte specialist'
Siemens Nederland en Willem van Rijn werden recentelijk samengevoegd tot de nieuwe onderneming BSH Huishoud-elektro bv van waaruit in Nederland de marketing en verkoop van Bosch, Siemens, Gaggenau en Neff plaatsvindt. De samenvoeging heeft tot gevolg dat er een nieuw Nederlands hoofdkantoor komt. Een gesprek hierover in München met directielid Jean Dufour.<br>
Lees verder ...
 
Scavolini opent flagship store
Scavolini heeft haar nieuwe ?flagship store? geopend in het Zwitserse Zürich. Het gaat om een exclusieve Scavolini-winkel van 500 vierkante meter, waar 15 onderscheidende keukens van Scavolini worden...
Lees verder ...
 
Merkenkenner Rob Benjamens schetst zorgelijk beeld:
'A-merk moet consument opnieuw ontdekken'
Marketeers van A-merken moeten alle zeilen bijzetten om de consument 'opnieuw te ontdekken' en het A-merk weer duidelijk te profileren. Ze hebben met hun 'zomeravond-marketing' de afgelopen jaren grote kansen laten liggen. 'Het is nog niet te laat, maar inmiddels wel vijf voor twaalf', zo waarschuwt merkenkenner Rob Benjamens.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Professionele sleutel- en poetsproducten bij Toolstation
Garagebedrijven, werkplaatsen, dealers, autowasserettes en gedreven auto- en motorbezitters kunnen nu ook bij Toolstation terecht. Vanaf 1 oktober 2010 is het assortiment namelijk uitgebreid met een reeks professioneel gereedschap en opbergsystemen voor de automotive sector.
Lees verder ...
 
Zonvak-panelleden voorzien groei private label
Rol van zonweringmerk in verkoopproces marginaal
In hoeverre speelt een zonweringmerk een rol in de aankoopbeslissing van de consument? Volgens bijna driekwart van de Zonvak-panelleden vragen de klanten niet specifiek naar een merk en men verwacht dat met name de positie van het private label de aankomende jaren zal verbeteren. Dit blijkt uit onderzoek van Qudata onder haar Zonvak-panelleden.
Lees verder ...
 
Klussers kennen Gamma het beste
Gamma is de meest bekende bouwmarkt, maar Hornbach scoort het hoogst op de kwaliteit en voorradigheid van producten en het uitgebreide assortiment. Dit blijkt uit consumentenonderzoek van GfK Panel Se...
Lees verder ...
 
Klusser loyaal aan het A-merk
Consumenten die klusartikelen kopen bij bouwmarkten zijn vaker trouw aan het A-merk dat men koopt dan aan de winkelformule waar men de aankoop doet. Bovendien zal men het product vaker aanbevelen aan bekenden dan het verkooppunt. Dit blijkt uit het Woonomnibus onderzoek van USP Marketing Consultancy.
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominatie Karwei Management Marketing Awards 2009 van start
Volgend jaar organiseert Qumedia, uitgever van onder meer Karwei Management voor de zevende maal de Nieuwjaarsbijeenkomst. Net als de voorgaande jaren worden daar de Marketing Awards uitgereikt in vier verschillende categorieën. U kunt als lezer van Karwei Management hiervoor concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken