Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in KIM 
 
Novy neemt Itho KeukenComfort van Itho Daalderop over
Itho KeukenComfort, een business unit van Itho Daalderop bv, gaat voortaan deel uitmaken van het Belgische Novy. Novy en Itho KeukenComfort zijn beide specialisten in stille, hoogwaardige afzuigkappen. Met de overname bundelen de twee specialisten nu hun krachten in Novy Nederland bv.
Lees verder ...
 
Indesit nieuwe sponsor A.C. Milan
Indesit tekent een internationaal sponsorcontract met voetbalclub A.C. Milan. Vanaf het seizoen 2011 – 2012 ondersteunt het bedrijf een aantal van de grootste en meest succesvolle Europese clubs in Europa.
Lees verder ...
 
Consumenten beoordelen keukenwinkels
IKEA & Keukenconcurrent bekendste keukenzaken
IKEA en Keukenconcurrent zijn de bekendste keukenzaken in Nederland. Het Zweedse concern staat vooral bekend om de lage, vaste prijzen, terwijl consumenten bij Keukenconcurrent juist fikse kortingen verwachten. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Onderzoek onder ruim 500 consumenten
Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? De merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken, zijn dit voorjaar door Qudata Markt- & Trendanalyses, onderdeel van uitgeverij Qumedia, onderzocht.
Lees verder ...
 
Rapport Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Welke merken kent de consument?
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Hotpoint-Ariston wordt Hotpoint
Hotpoint Ariston wijzigt zijn naam in Hotpoint. “De nieuwe naam staat voor techniek en innovatie in het huishouden. Hij past nog beter bij onze intelligente, effectieve en stijlvolle producten”, a...
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Miele 'een van de sterkste merken'
Miele is uitgeroepen tot een van de sterkste merken van Nederland. Deze resultaten publiceerde Brand Asset Consult eind juli in het merkenonderzoek ‘Brand Asset Valuator’. Dat merkenonderzoek word...
Lees verder ...
 
Nieuw Nederlands keukenmerk voor het hoge segment
Karakter Keukens gemaakt naar wens van de klant
Handgemaakte keukens, geheel naar individuele wens van de klant. Dat is Karakter Keukens, een nieuwe speler op de Nederlandse markt. Agent Co Verburg denkt met dit product, dat in Barneveld wordt gemaakt, een gat in het hoge marktsegment te vullen. 'De consument die wat te besteden heeft, wil verwend worden met een keuken die bij zijn beleving past. Met deze keuken kan dat.'
Lees verder ...
 
Alno bij 'Deutschlands stärksten Marken'
Tijdens een galafeest in Düsseldorf werden op 25 november de ?Superbrands? van Duitsland bekend gemaakt. In totaal waren 1.300 Duitse merken genomineerde, waaruit de jury uiteindelijk de beste 64 wer...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken De afgelopen maanden heeft Qudata de merkbekendheid van badkamermerken en badkamerwinkels onderzocht. De resultaten van dit onderzoek zijn gepubliceerd in het ra...
Lees verder ...
 
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Badkamermerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd badkamermerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van sanitair, tegels en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Qudata start voorinschrijving:
Onderzoek Naamsbekendheid & Imago Tuinmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2012 aan een gerenommeerd tuinmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuingereedschap, tuinmeubilair en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
JEE-O conceptstore
Op vrijdag 19 november vond bij Wals’ Wonen te Nijmegen de opening plaats van de eerste JEE-O conceptstore in Nederland. “JEE-O is hiermee het eerste merk dat zich in-house bij Wals’ Wonen vesti...
Lees verder ...
 
Toon van Osta van Roma Benelux
"Met minder orders hetzelfde resultaat behalen"
Ook in mindere tijden draait Roma Benelux b.v. nog steeds heel behoorlijk. Dit jaar groeit de totaalomzet van het bedrijf, dat naast rolluiken ook screens, buitenjaloezieën en garagedeuren produceert, weer met circa tien procent. Toon van Osta, directeur van Roma Benelux, geeft zijn visie op de markt en vertelt over de kracht van zijn eigen merk.
Lees verder ...
 
Ruim 100 deelnemers Mapei Cycling Tour
Op 10 september vond de eerste Mapei Green Innovation Cycling Tour plaats. Bijna honderd enthousiaste klanten en relaties van het bedrijf waren hierbij aanwezig, namen deel aan de clinic van voormalig...
Lees verder ...
 
Formido samen met zanger Jannes
Formido is een samenwerking aangegaan met zanger Jannes, vertolker van het Nederlandse lied. Het sympathieke, gezellige imago van Jannes past goed bij wat Formido wil uitstralen.
Lees verder ...
 
Hubo groeit met 24 winkels
In de maanden mei en juni zijn er 24 Doeland-vestigingen omgebouwd naar Hubo. De winkels zijn voorzien van de gevel in de nieuwe huisstijl van Hubo en van alle nieuwe winkelmaterialen.
Lees verder ...
 
Consumenten beoordelen keukenwinkels
IKEA & Keukenconcurrent bekendste keukenzaken
IKEA en Keukenconcurrent zijn de bekendste keukenzaken in Nederland. Het Zweedse concern staat vooral bekend om de lage, vaste prijzen, terwijl consumenten bij Keukenconcurrent juist fikse kortingen verwachten. Dit blijkt uit recent onderzoek onder ruim 500 consumenten door Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata Markt- & Trendanalyses:
Naamsbekendheid & Imago Tuingereedschap, tuinmeubelen & tuinwinkels
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd tuingereedschapsmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van tuinmeubelen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken