Karwei scoort op Facebook en Twitter
 
Karwei valt online in de prijzen. De bouwmarkt haalde de webcare-award in de categorie Retail binnen. Dat blijkt uit het Digital Dialogues Pulse-onderzoek van Goud Uberconnected. Het webcareteam van Karwei blijkt met name sterk op Twitter en Facebook. Vooral het reactiepercentage, de inhoud van de reactie en de menselijke toon worden gewaardeerd.
Karweibeheert de webcare sinds een jaar in eigen huis. Op deze manier zegt de bouwmarkt beter te kunnen leren van de eigen klachten, vragen en complimenten van klanten. En dat werkt. Het aantal Facebook-fans steeg afgelopen jaar van ca 60.000 naar ruim 105 duizend fans. En op Instagram inspireert Karwei momenteel zo’n 74.000 volgers steeds meer volgers.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken